GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Richard Leurs donderdag 14 oktober 2010 om 00:01:24

Gran Turismo 5 neemt de rol van Duke Nukem Forever over; game is weer uitgesteld

Bron: Kotaku
Het schrijven over uitgestelde releasedata van bekende games begint voor ons een ware hobby te worden, maar nu ons favoriete uitstelspel Duke Nukem Forever toch echt binnenkort uitkomt, hebben we een vervanger nodig. Gelukkig is daar Gran Turismo 5! Op de E3 beloofde Sony en Polyphony Digital toch echt dat we het spel op 3 november in onze PlayStation 3 kunnen duwen, maar niets is minder waar. Het spel is namelijk voor de zoveelste keer uitgesteld. Op het Amerikaanse PlayStation Blog werd door Polyphony Digital een nogal kort excuus gegeven.

We sincerely apologize to GT fans for the delay, however, creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches.

We'll have more information for you in the near future, but said that it will be coming this "holiday season".

Wanneer we het spel wel kunnen verwachten is zelfs intern bij Sony nog niet duidelijk. De Amerikaanse divisie van het bedrijf zei tegen Kotaku dat 'holiday season' weleens begin 2011 kon betekenen, terwijl op het Europese PlayStation Blog wordt beloofd dat we het spel nog onder de kerstboom moeten kunnen vinden. Het is voor ons in ieder geval duidelijk dat Polyphony Digital nog echt niet klaar is met het racespel. Laten we in de tussen tijd maar het spelletje ´raad de datum´ spelen. Wanneer verwachten jullie dat de game daadwerkelijk te koop zal zijn?
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door HardCoreGamer™ op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:13:37 gewaarschuwd quote

GN "Sickness"

2528 posts
OMG, dat gaan ze niet menen!!!! In 2008 zou het spel al moeten uitkomen, nu 3 jaar later nog niet! Ik zat aan het sparen voor een PS3 Slim - GT 5 bundel, nou nu kan ik wat anders uitkiezen.
Gepost door DutchGamer-W- op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:22:16 quote

GN "Sickness"

5983 posts
Oei dat zou ps3 Gek niet leuk vinden hij kan haast niet wachten op die game. Maar dit is echt van de zotten dat ie alweer is uitgesteld.
Gepost door M@tthijs op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:26:52 quote

GN "Sickness"

2038 posts
O, o, o... rare jongens die Japanners.
Gepost door GameAC op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:27:30 quote

GN "Ultima"

1844 posts
Ik voorspel dat de game ook 2010 niet gaat halen. Maar ik denk dat ik dat al vaker dit jaar heb gezegd. Ik ben een profeet.

M@tthijs schreef:
Deze Japanse pietluttigheid begint me behoorlijk de keel uit te hangen...

Wat heeft dit nou met Japan te maken? Van de 4 grootste uitstel-devs zijn er 3 amerikaans (Blizzard, 3D Realms en Valve) tegenover PD.

Gepost door soulzx3 op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:39:02 quote

GN "Commander"

1109 posts
GameAC schreef:
Ik voorspel dat de game ook 2010 niet gaat halen. Maar ik denk dat ik dat al vaker dit jaar heb gezegd. Ik ben een profeet.
M@tthijs schreef:
Deze Japanse pietluttigheid begint me behoorlijk de keel uit te hangen...
Wat heeft dit nou met Japan te maken? Van de 4 grootste uitstel-devs zijn er 3 amerikaans (Blizzard, 3D Realms en Valve) tegenover PD.
pff daar klopt geen zak van, valve en blizzard stellen zelden games uit, ik zou zeggen geef 2 voorbeelden per bedrijf.. blizzard sowieso nooit... EDIT: blizzard geeft btw bijna nooit release datum vrij, Done when it's done... als je zoiets uitstelling noemt ben je raar in je bol
Gepost door craz op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:39:25 quote

GN "Ultima"

1828 posts
Denk is effe na, kerst = meer sales?
Gepost door GameAC op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:41:00 quote

GN "Ultima"

1844 posts
soulzx3 schreef:
EDIT: blizzard geeft btw bijna nooit release datum vrij, Done when it's done... als je zoiets uitstelling noemt ben je raar in je bol
Dan is GT5 ook maar twee keer uitgesteld voor Japan en maar één keer voor Europa.
Gepost door MaTriX op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:50:12 geband quote

GN "Sickness"

3492 posts
Tja vind dit lullig voor de mensen die er echt op zaten te wachten maar dit is natuurlijk wel te triest voor woorden.
Gepost door ckerigon op woensdag 13 oktober, 2010 om 23:58:30 quote

GN "0wnz0rzer"

3872 posts
Omg -_-
Gepost door spychohead op donderdag 14 oktober, 2010 om 00:03:25 quote

Sonic

276 posts
ik zat echt op deze game te wachten maar gelukkig komt medal of honor,cod black ops en fallout vegas wel.
Gepost door Carlos0_0 op donderdag 14 oktober, 2010 om 00:17:46 quote

GN "Sickness"

9949 posts
Haha ik lach me echt rot dat die weer is uitgesteld , Ik ben zo blij dat ik niet op dit spel loop te wachten
Gepost door desxeon op donderdag 14 oktober, 2010 om 06:54:40 quote

GN "Ultima"

1502 posts
We hebben vandaag MoH toch, dat stelt ons gerust.
Gepost door tebannet op donderdag 14 oktober, 2010 om 07:58:36 quote

Duke Nukem

486 posts
Dan moet ik maar een ander spel voor onder de kerst boom kopen.
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 14 oktober, 2010 om 08:42:13 quote

Crewmember

5304 posts
soulzx3 schreef:
GameAC schreef:
Ik voorspel dat de game ook 2010 niet gaat halen. Maar ik denk dat ik dat al vaker dit jaar heb gezegd. Ik ben een profeet.
M@tthijs schreef:
..
Wat heeft dit nou met Japan te maken? Van de 4 grootste uitstel-devs zijn er 3 amerikaans (Blizzard, 3D Realms en Valve) tegenover PD.
pff daar klopt geen zak van, valve en blizzard stellen zelden games uit, ik zou zeggen geef 2 voorbeelden per bedrijf.. blizzard sowieso nooit... EDIT: blizzard geeft btw bijna nooit release datum vrij, Done when it's done... als je zoiets uitstelling noemt ben je raar in je bol

Lol. Valve kreeg het zelfs voor elkaar om een demo uit te stellen.

Gepost door tijs_vp op donderdag 14 oktober, 2010 om 09:17:38 quote

Sonic

215 posts
Zou ik, nu 20, nog leven als Gran Turismo 6 uitkomt?
Gepost door ps3 gek op donderdag 14 oktober, 2010 om 09:37:39 quote

GN "Sickness"

2201 posts
ja jongens ik wist het al en ben er ook echt boos om nu. Een maand voor de release stelt sony de game uit tot kerstmis...
Gepost door Cirdan op donderdag 14 oktober, 2010 om 09:53:42 quote

GN "Cryptic Destine"

4734 posts
Older... fuck het ook maar met deze spel. Ik zou hem eerst ook kopen, nu hoeft het niet. Koop daarvoor MOH wel
Gepost door Garuda op donderdag 14 oktober, 2010 om 11:29:59 quote

Sub Zero

369 posts
hmm aan de ene kant flip ik uit hiervan

mja aan de andere kant er komt zoooooveeeeel vete shit uit+ ik ben nog niet klaar met Formule 1

dus ik vind het fucked up mja toch ook weer niet

Gepost door xHouse op donderdag 14 oktober, 2010 om 12:29:16 geband quote

GN "Commander"

1228 posts
ololololololtrololololo.

Serieus, dat is nu de enigste game waarvoor ik ooit een PS3 koop, stellen ze 'm weer uit. :"(

Gepost door PsYkOfOoL op donderdag 14 oktober, 2010 om 13:29:08 quote

Duke Nukem

484 posts
Er is onlangs bevestigd op thesixthaxis

dat 't maar 3 dagen later is uitgesteld wegens de Fireware waarschijnlijk

Jailbreak

Gepost door Carlos0_0 op donderdag 14 oktober, 2010 om 13:38:25 quote

GN "Sickness"

9949 posts
psykofool schreef:
Er is onlangs bevestigd op thesixthaxis dat 't maar 3 dagen later is uitgesteld wegens de Fireware waarschijnlijk Jailbreak

Je bedoeld denk ik firmware

Gepost door killingdj0 op donderdag 14 oktober, 2010 om 16:16:03 quote

GN "Commander"

1274 posts
soulzx3 schreef:
GameAC schreef:
Ik voorspel dat de game ook 2010 niet gaat halen. Maar ik denk dat ik dat al vaker dit jaar heb gezegd. Ik ben een profeet.
M@tthijs schreef:
..
Wat heeft dit nou met Japan te maken? Van de 4 grootste uitstel-devs zijn er 3 amerikaans (Blizzard, 3D Realms en Valve) tegenover PD.
pff daar klopt geen zak van, valve en blizzard stellen zelden games uit, ik zou zeggen geef 2 voorbeelden per bedrijf.. blizzard sowieso nooit... EDIT: blizzard geeft btw bijna nooit release datum vrij, Done when it's done... als je zoiets uitstelling noemt ben je raar in je bol

idd daat klopt niks van valve stelt niks uit hij bedoeld natuurlijk half life episode 3 dat is niet uitstellen omdat ie niet eens is aangekondigd.

en valve is ook een van de weinige bedrijven die zich goed richten op games en geen uitmelkerij

ik vind dat hun teminste nog moeite doen voor games

Gepost door GameAC op donderdag 14 oktober, 2010 om 16:23:43 quote

GN "Ultima"

1844 posts
psykofool schreef:
Er is onlangs bevestigd op thesixthaxis dat 't maar 3 dagen later is uitgesteld wegens de Fireware waarschijnlijk Jailbreak

Bullshit. Dit is commonplace en als MoH 3.50 al op de disc had, is er 0% kans dat een november-release hierdoor uitgesteld zou worden.

Gepost door Carlzz op donderdag 14 oktober, 2010 om 16:28:58 quote

GN "Die Hard"

519 posts
ik kijk hier al meer dan een paar jaar naar uit maar dit is voor mij een goeie reden om hem niet te kopen kom op zeg waar slaat dit op !
Gepost door AwesomeDude op donderdag 14 oktober, 2010 om 17:13:14 quote

Prince of Persia

140 posts
het zou eens niet hè.... :') Ik doe ff een wild gokje, 3 maart 2011
Gepost door supergrunt op donderdag 14 oktober, 2010 om 17:55:04 quote

Prince of Persia

100 posts
uit protest gewoon niemand de eerste week kopen, zou wel gaaf zijn
Gepost door Houserz op donderdag 14 oktober, 2010 om 18:04:39 quote

GN "Commander"

1344 posts
Hahahahaa wat een drama, als niet alle race fans al overgestapt waren naar forza...dan gaan ze nu wel, tegen de tijd dat dit spel uitkomt gok ik dat het er al weer verouderd uitziet,

Hopen dat ze het spel niet verder veknallen door het teveel te tweaken

Gepost door -050- Critical op donderdag 14 oktober, 2010 om 18:54:24 quote

GN "Sickness"

2525 posts
ik vind het wel fijn dat hij is uitgesteld.

in een maand met black ops en nfs hot pursuit ben ik alleen al bij dat ik hem later kan kopen

Gepost door GameAC op donderdag 14 oktober, 2010 om 19:01:38 quote

GN "Ultima"

1844 posts
Houserz schreef:
Hahahahaa wat een drama, als niet alle race fans al overgestapt waren naar forza...dan gaan ze nu wel, tegen de tijd dat dit spel uitkomt gok ik dat het er al weer verouderd uitziet.

HAHAHAHAHAHA. Wat een grap.

Gepost door brend5 op donderdag 14 oktober, 2010 om 19:03:29 quote

GN "Sickness"

2245 posts
het was te verwachten.
Gepost door Dy-88 op donderdag 14 oktober, 2010 om 20:08:54 quote

GN "Commander"

1224 posts
triest en slecht zeg... zoiezo dat die pas Q1 of Q2 2011 uitkomt. denk dat ze alle 800 auto's nog net zo mooi willen maken als die speciale ''mooiere'' 200 auto's, en dingen willen fixen zoals dat de AI niet op een voorgeprogameerde baan rijdt. fail GT !
Gepost door PsYkOfOoL op donderdag 14 oktober, 2010 om 20:52:40 quote

Duke Nukem

484 posts
Here’s the deal, then, according to a poster on Blu-ray.com. The post, which originally appeared about half an hour ago, has since vanished, but it’s been pasted onto NeoGAF, and it’s quite revealing if true.

“Like I said it is manufacturing issues,” said the post. “I had it confirmed today.”

The post goes on to claim that Sony mandated 3.50 on all games released after October, presumably to combat the recent piracy flair ups. Gran Turismo 5 was, apparently, about to go gold on 3.41 and has seen a delay in order to rebuild the game using the latest SDK.

The poster claims that this has caused a big headache for manufacturing, citing slots being taken up by other games at the manufacturing plants, and that of course includes Blu-ray movies.

Polyphone heeft maar 3 dagen nodig, sony moet nog een datum geven, ik vind dit logisch dit wordt een van de beste games op de PS3 en natuurlijk willen ze het zo goed mogelijk beveiligen.

Gepost door fdennis op vrijdag 15 oktober, 2010 om 00:42:12 quote

GN "Ultima"

1551 posts
Ik ben inmiddels 17 en de game zou uitkomen toen ik 14 was. Nu vraag ik me af of ik gt5 in mijn leven nog gaat meemaken of zou ie in 2080 komen?
Gepost door ShadyXL op zondag 17 oktober, 2010 om 01:41:24 quote

GN "Sickness"

2512 posts
Hmm.. Dit verbaast me eigenlijk niet. Ik weet ook niet waarom. Maar ik denk wel dat de volgende release niet uitgesteld zal worden (ik heb gewoon een gevoel )
Gepost door mrobinh op woensdag 3 november, 2010 om 20:00:06 quote

n00b

1 posts
fuck jullie vuile honden eters. : verwachte release datum: 3 december 2040.
Ga naar pagina: 1