GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Michiel Brunsveld donderdag 31 maart 2011 om 14:03:26

Volledige systeemeisen PC-versie Fable III bekend

Bron: IGN
Op 20 mei is het grote moment daar dat PC-gamers ook aan de slag kunnen met Fable III. Dankzij de mensen van IGN weten we nu ook waar onze systemen aan moeten voldoen om dit spel vlotjes te kunnen spelen.

Op basis van onderstaande aanbevolen en minimale systeemeisen, kunnen we toch wel concluderen dat de game niet heel veel van je PC zal vergen:

Minimale systeemeisen:
OS: XP 32 SP3, Vista 32/64 , Win 7 32/64
Processor: Intel Core 2 Duo 2GHz of AMD Athlon X2 4000+
Geheugen: 2GB
Harde schijfruimte: 12 GB vrije ruimte
Videokaart: NVidia 7600GT or ATI HD 2600 Pro
DirectX: 9.0c onward
Internet of LAN-verbinding vereist voor de multiplayer

Aanbevolen systeemeisen:
OS: Win 7
Processor: Intel Pentium 2.9Ghz Core 2 Duo of beter
Geheugen: 4GB
Harde schijfruimte: 12 GB vrije ruimte
Videokaart: Nvidia 260GTX 896MB of ATI 5770 1GB
DirectX: 9.0c onward
Internet of LAN-verbinding vereist voor de multiplayer

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door HardCoreGamer™ op donderdag 31 maart, 2011 om 14:17:36 gewaarschuwd quote

GN "Sickness"

2528 posts
Eindelijk! Ookal vind ik dit erg weinig : Processor: Intel Pentium 2.9Ghz Core 2 Duo of beter Dus een Duo Core 2 met 2,9Ghz is genoeg? Aangezien Shogun een Intel I5 vraagt...
Gepost door Boxer op donderdag 31 maart, 2011 om 14:47:51 quote

GN "Die Hard"

918 posts
Wow, ze hebben nog steeds plannen om hem uit te brengen? Ik dacht dat ie al maanden dood was!
Gepost door ms13694 op donderdag 31 maart, 2011 om 15:15:57 quote

GN "Commander"

1269 posts
Helaas net tijdens examens
Gepost door ChielB op donderdag 31 maart, 2011 om 15:44:22 quote

Eindredacteur

10684 posts
GamerGames™ schreef:
Eindelijk! Ookal vind ik dit erg weinig : Processor: Intel Pentium 2.9Ghz Core 2 Duo of beter Dus een Duo Core 2 met 2,9Ghz is genoeg? Aangezien Shogun een Intel I5 vraagt...
Maar RTS-games staan erom bekend dat ze stevige rekenkracht nodig hebben, aangezien er vaak heel veel tegelijk op je scherm gebeurt.
Gepost door Deathboy op donderdag 31 maart, 2011 om 17:47:40 quote

Pacman

50 posts
ik heb qoad core 2.67 ghz net nieuw voor shogun moet ik hem meschien wat over gaan klokken maar ja dat duurt nog wel even
Gepost door fabiankok op donderdag 31 maart, 2011 om 18:14:06 quote

GN "Die Hard"

599 posts
hmm, mijn laptop kan shogun makkelijk aan zolang ik de settings niet te stevig zet, dus fable gaat ook wel lukken als ik de comments zo lees? o.o (ben echt een leek op systeemeisen-gebied en dergelijke)
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 31 maart, 2011 om 22:13:18 quote

Crewmember

5266 posts
Als je Shogun goed kan draaien, kan je Fable III ook ongetwijfeld goed draaien.
Gepost door Dark_Phoenix op donderdag 31 maart, 2011 om 22:42:22 quote

GN "Commander"

1240 posts
mr.black schreef:
Als je Shogun goed kan draaien, kan je Fable III ook ongetwijfeld goed draaien.

Ik kan Shogun 2 redelijk goed draaien op volste setting alleen wel zonder filters zoals anti lasing. Het is zelfs een Intel Core 2 processor van 3.0 ghz. Dus kan ik dit zeker wel op de volste setting draaien.

Ga naar pagina: 1