GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Richard Leurs vrijdag 3 juni 2011 om 19:25:34

Welcome Back Programma biedt PlayStation-gamers vanaf vandaag gratis games

Nadat de PlayStation Store weer online was kregen we veel vragen van gamers die zich afvroegen waar het Welcome Back Programma van Sony gevonden kon worden. Dit was nog niet beschikbaar, maar staat nu wel online. Het Welcome Back Programma is een goedmakertje van Sony voor alle PlayStation Gamers. Hiermee wil het bedrijf toch iets doen voor alle gamers die langdurig zonder hun geliefde PlayStation Network moesten spelen.

PlayStation 3- en PlayStation Portable-gebruikers met een account die voor 20 april is aangemaakt krijgen onder andere twee gratis games. Gamers met beide platformen kunnen zelf vier gratis games downloaden. Ook krijgen alle PlayStation-gamers voor 30 dagen gratis toegang tot PlayStation Plus. Gamers die hier al een abonnement op hadden krijgen zelf een verlening van 60 dagen. In PlayStation Home zal ook nog eens veel gratis content verschijnen. Genoeg gratis content om een tijdje zoet mee te zijn dus.

We kunnen uit de volgende games een keuze maken:

PlayStation 3
  • Dead Nation
  • inFAMOUS
  • LittleBigPlanet
  • Ratchet & Clank: Quest for Booty
  • Wipeout HD + Fury
PlayStation Portable
  • LittleBigPlanet
  • ModNation Racers
  • Pursuit Force
  • Killzone Liberation
Het volgende of vorige nieuwsbericht:
» 20:31   GN U-Preview: Mass Effect 3
« 19:07   Nieuwe gameplay: Metro: Last Light E3 2011
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door kefke96 op vrijdag 3 juni, 2011 om 19:32:16 quote

n00b

19 posts
yihaa
Gepost door Svenis op vrijdag 3 juni, 2011 om 19:36:36 quote

Prince of Persia

156 posts
Zal is direct infamous en LBP gaan downloade se
Gepost door lonestar op vrijdag 3 juni, 2011 om 19:54:48 quote

Prince of Persia

198 posts
in de amerikaanse store kun je super stardust hd kiezen in plaats van ratchet and clank
Gepost door spitskitter op vrijdag 3 juni, 2011 om 20:05:31 quote

Prince of Persia

107 posts
yessss!
Gepost door MelvinK op vrijdag 3 juni, 2011 om 20:24:02 quote

Duke Nukem

455 posts
dat word dan infamous en rachet and clank
Gepost door lonestar op vrijdag 3 juni, 2011 om 20:27:52 quote

Prince of Persia

198 posts
ik wilde modnation en killzone voor me psp downloaden, maar toen killzone klaar was wilde die andere spellen niet laden dus ik ging uit de playstation store en als ik nu naar het welcome back pakket toega staat er helemaal geen content in, terwijl ik pas 1 game heb kunnen downloaden. ik vraag me af of ik later Modnation nog kan downloaden of is het nu gewoon verpest?
Gepost door mj-10 op vrijdag 3 juni, 2011 om 20:49:12 quote

Pong

40 posts
@lonestar ik heb ongeveer hetzelfde met mijn PSP, ik ging naar welcome back etc. toen klikte ik op haal games, toen stond er 'Er is een fout opgetreden'. Toen ging ik weer terug en toen sloeg mn store op hol met steeds: 'Er is een fout opgetreden'. Toen dacht ik ik start die store ff opnieuw op en nu staat er bij mij ook: 'Geen content gevonden'.
Gepost door Verluci op vrijdag 3 juni, 2011 om 20:50:45 quote

GN "Commander"

1010 posts
jippie! Ik mag mn broertjes acc's games ook kiezne, dus ik heb er 4!
Gepost door ps3maniac op vrijdag 3 juni, 2011 om 21:05:55 quote

n00b

4 posts
hoe kan je checken hoe oud je account is
Gepost door mj-10 op vrijdag 3 juni, 2011 om 21:10:21 quote

Pong

40 posts
Tweet van PlaystationEU: Anyone having problems go to XMB > account management > transaction management > services list and you can access it again from there.
Gepost door Kpyne op vrijdag 3 juni, 2011 om 21:29:44 quote

GN "Commander"

1257 posts
dat word infamous en r&c voor mij
Gepost door HashtagMcSwag op vrijdag 3 juni, 2011 om 22:11:36 quote

GN "Die Hard"

604 posts
fout code 80710d36???
Gepost door DJ Octane op vrijdag 3 juni, 2011 om 22:13:45 quote

Pong

37 posts
Ik heb hier het zelfde probeerde wipeout te downloade toen kreeg ik een foutcode en probeer ik weer in die map te komen met gratis games nu is ie er niet meer.. en ben al op deze ps3 account naam ongeveer 2 jaar aangemeld als het niet langer is..
Gepost door HashtagMcSwag op vrijdag 3 juni, 2011 om 22:23:35 quote

GN "Die Hard"

604 posts
JEEE doet het weer Dead nation en little big planet voor mij
Gepost door DutchGamer-W- op vrijdag 3 juni, 2011 om 22:45:14 quote

GN "Sickness"

5973 posts
ano__niem schreef:
JEEE doet het weer Dead nation en little big planet voor mij
Bij mij Infamous 7085 MB dat gaat een hele lange tijd duren. x"D

Edit: mj-10 & lonestar Ik heb de oplosing gevonden dit is wat je moet doen om je 2e gratis game te kunnen downloaden.

1: Ga naar je Acount beheer.

2: kies vervolgens Transactiebeheer.

3: klik op de lijst van service.

4: als het goed is staat helemaal boven aan Playstation Network Promoties.

5: simpel nog een paar keer klikken om je 2e Gratis game te kunnen downloaden. Het gaat allemaal nogal moeizaam, en soms werkt het niet omdat iedereen nu in de PSN store zit.

Gepost door FishHookz op vrijdag 3 juni, 2011 om 22:54:41 quote

GN "Sickness"

2557 posts
Dat hebben jullie PS3 ers wel verdient na zo lang gezeur
Gepost door Carlos0_0 op vrijdag 3 juni, 2011 om 22:56:28 quote

GN "Sickness"

9706 posts
ano__niem schreef:
fout code 80710d36???

Kreeg ik ook gewoon paar keer proberen dan werkt het van zelf.

Gepost door Dr. D3nVil op vrijdag 3 juni, 2011 om 23:10:45 quote

GN "Die Hard"

967 posts
Ik heb PSP en PS3, kan ik dan 4 games downloaden op dezelfde account??
Gepost door DutchGamer-W- op vrijdag 3 juni, 2011 om 23:14:51 quote

GN "Sickness"

5973 posts
Dr. D3nVil schreef:
Ik heb PSP en PS3, kan ik dan 4 games downloaden op dezelfde account??
Ja dat kun je. Q&A voor Welcome Back Programma
Gepost door lonestar op vrijdag 3 juni, 2011 om 23:21:14 quote

Prince of Persia

198 posts
ik ga vanacht wel weer ff wat proberen, hoop dat de server dan stuk rustiger is
Gepost door daan147 op zaterdag 4 juni, 2011 om 00:10:25 quote

Prince of Persia

191 posts
Ik ga waarschijnlijk voor littlebigplanet en dead nation.
Gepost door DJ Octane op zaterdag 4 juni, 2011 om 00:25:14 quote

Pong

37 posts
Pas op mensen ik heb wipeout hd en dan automatisch fury gedownload wil ik nog een game downloaden lukt het niet omdat ze die game al als 2 games zien denk ik..
Gepost door spychohead op zaterdag 4 juni, 2011 om 01:43:25 quote

Sonic

276 posts
kan niet eens in de playstation store komen
Gepost door DutchGamer X op zaterdag 4 juni, 2011 om 01:52:47 quote

Sonic

217 posts
vanmiddag nog eens proberen het is nog te druk geloof ik
Gepost door tijn80 op zaterdag 4 juni, 2011 om 02:12:20 quote

GN "Ultima"

1549 posts
l DUTCH G3AR l schreef:
Dat hebben jullie PS3 ers wel verdient na zo lang gezeur
Dank voor uw meelevendheid.
Gepost door tijn80 op zaterdag 4 juni, 2011 om 02:22:15 quote

GN "Ultima"

1549 posts
godhand schreef:
kan niet eens in de playstation store komen
Blijven proberen, tis mij ook na 10 pogingen gelukt.
Gepost door I_Eat_Noobsz op zaterdag 4 juni, 2011 om 04:46:12 quote

GN "Die Hard"

899 posts
ano__niem schreef:
fout code 80710d36???

is het je al opgevallen dat die foutcode het zelfde is als toen het PSN offline werd gehaald. vind het een vreemde code dat ie weer terug komt bij de store, heb hem zelf ook 1x gehad maar kreeg om de seconde ander melding/foutcode

wss is de server overbelast, miljoenen gamers proberen nu het zelfde te doen. ik kom wel een ander xtje

Gepost door zbuiserd1970 op zaterdag 4 juni, 2011 om 08:58:31 quote

Sub Zero

319 posts
fout code!!!!!!!!!!
Gepost door Sarge op zaterdag 4 juni, 2011 om 11:30:09 quote

GN "Zandvreter"

3152 posts
Svenis schreef:
Zal is direct infamous en LBP gaan downloade se

Me 2, on my way

Gepost door RemcoM94 op zaterdag 4 juni, 2011 om 11:42:35 quote

Duke Nukem

416 posts
Sarge schreef:
Svenis schreef:
Zal is direct infamous en LBP gaan downloade se
Me 2, on my way

same here

Gepost door Carlos0_0 op zaterdag 4 juni, 2011 om 11:46:58 quote

GN "Sickness"

9706 posts
16remco16 schreef:
Sarge schreef:
Svenis schreef:
..
Me 2, on my way
same here

Gaat je nu niet lukken je kan helemaal niks downloaden uit de store heb ook demo's geprobeerd krijg allemaal die foutcode

Gepost door mikeydw op zaterdag 4 juni, 2011 om 13:18:49 quote

GN "Die Hard"

614 posts
Gamer4Ever-NL schreef:
ano__niem schreef:
JEEE doet het weer Dead nation en little big planet voor mij
Bij mij Infamous 7085 MB dat gaat een hele lange tijd duren. x"D Edit: mj-10 & lonestar Ik heb de oplosing gevonden dit is wat je moet doen om je 2e gratis game te kunnen downloaden. 1: Ga naar je Acount beheer. 2: kies vervolgens Transactiebeheer. 3: klik op de lijst van service. 4: als het goed is staat helemaal boven aan Playstation Network Promoties. 5: simpel nog een paar keer klikken om je 2e Gratis game te kunnen downloaden. Het gaat allemaal nogal moeizaam, en soms werkt het niet omdat iedereen nu in de PSN store zit.

Dankje voor de tip

Gepost door Carlos0_0 op zaterdag 4 juni, 2011 om 13:49:01 quote

GN "Sickness"

9706 posts
mikeydw schreef:
Gamer4Ever-NL schreef:
ano__niem schreef:
..
Bij mij Infamous 7085 MB dat gaat een hele lange tijd duren. x"D Edit: mj-10 & lonestar Ik heb de oplosing gevonden dit is wat je moet doen om je 2e gratis game te kunnen downloaden. 1: Ga naar je Acount beheer. 2: kies vervolgens Transactiebeheer. 3: klik op de lijst van service. 4: als het goed is staat helemaal boven aan Playstation Network Promoties. 5: simpel nog een paar keer klikken om je 2e Gratis game te kunnen downloaden. Het gaat allemaal nogal moeizaam, en soms werkt het niet omdat iedereen nu in de PSN store zit.
Dankje voor de tip

Vet zo werkt het wel want als ik naar ps store ging en dan op die actie klikte kreeg ik erna alleen maar een icoon voor me ps+ account

Gepost door margrave op zaterdag 4 juni, 2011 om 16:28:44 quote

n00b

18 posts
sinds vandaag krijg ik alleen ma playstation plus te zien in het welcome back pakket. de games zijn weg. heeft iemand dat ook?
Gepost door Svenis op zaterdag 4 juni, 2011 om 16:55:57 quote

Prince of Persia

156 posts
PSP wilt niet lukke
Gepost door Potasnik op zaterdag 4 juni, 2011 om 17:11:32 quote

Sonic

290 posts
Heb er 4 games aan overgehouden WipeOut - R&C - DeadNation en Infamous
Gepost door Carlos0_0 op zaterdag 4 juni, 2011 om 18:07:23 quote

GN "Sickness"

9706 posts
margrave schreef:
sinds vandaag krijg ik alleen ma playstation plus te zien in het welcome back pakket. de games zijn weg. heeft iemand dat ook?

Dat had ik ook als je nou op de manier gedaan had zoals boven mij uitgelegd was lukt het wel

Gepost door margrave op zaterdag 4 juni, 2011 om 18:36:08 quote

n00b

18 posts
Carlos0_0 schreef:
margrave schreef:
sinds vandaag krijg ik alleen ma playstation plus te zien in het welcome back pakket. de games zijn weg. heeft iemand dat ook?
Dat had ik ook als je nou op de manier gedaan had zoals boven mij uitgelegd was lukt het wel

ah ok. khad ernaast gekeken . merci

Gepost door cool ice op zaterdag 4 juni, 2011 om 19:29:10 quote

GN "Ultima"

1783 posts
nice. dat word infamous en LBP voor mij.

foutcode..

Gepost door /DareDevil\ op zondag 5 juni, 2011 om 01:13:13 quote

GN "Die Hard"

768 posts
Ik koos Wipeout HD Fury en nu kan ik geen 2e game meer kiezen wtf?
Gepost door twoakrm op zondag 5 juni, 2011 om 08:58:35 quote

GN "Die Hard"

702 posts
/DareDevil schreef:
Ik koos Wipeout HD Fury en nu kan ik geen 2e game meer kiezen wtf?

daar heb ik ook al last van heb gisterochtend infamous binnen gehaald maar ik kon nog geen andere game binnen hallen best een domper

Gepost door Dr. D3nVil op zondag 5 juni, 2011 om 16:05:12 quote

GN "Die Hard"

967 posts
Gamer4Ever-NL schreef:
Dr. D3nVil schreef:
Ik heb PSP en PS3, kan ik dan 4 games downloaden op dezelfde account??
Ja dat kun je. Q&A voor Welcome Back Programma
THNX, ga vandaag wel ff 4 games downloaden
Gepost door Carlos0_0 op zondag 5 juni, 2011 om 18:06:27 quote

GN "Sickness"

9706 posts
/DareDevil schreef:
Ik koos Wipeout HD Fury en nu kan ik geen 2e game meer kiezen wtf?

Ik wel ik kon gewoon na wipout hd fury nog 1 downloaden.

Gepost door komandoburak op maandag 6 juni, 2011 om 09:24:01 quote

n00b

17 posts
/DareDevil schreef:
Ik koos Wipeout HD Fury en nu kan ik geen 2e game meer kiezen wtf?
Ga naar accountbeheer als je bent aangemeld , transactiebeheer, dan lijst van services. En dan zie je nog je welkom back packet staan, Ga daarin en je zie wel dat je nog kan downloaden
Ga naar pagina: 1