GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Michiel Brunsveld dinsdag 2 augustus 2011 om 09:44:34

Sony koopt inFamous-ontwikkelaar Sucker Punch

Bron: Eurogamer
Sony heeft ontwikkelaar Sucker Punch gekocht, zo maakt men vandaag bekend. De Amerikaanse studio is de laatste jaren bekend geworden door Sly Cooper en vooral de inFamous-games. Sucker Punch maakte al tijden PlayStation-exclusives en nu is de studio onderdeel van Sony Computer Entertainment Worldwide Studios. Hiermee worden ze collega's van studio's als Media Molecule (LittleBigPlanet) en Naughty Dog (Uncharted).

Shuhei Yoshida, baas van SCE Worldwide Studios, vertelde:

Sucker Punch Productions is one of the most highly acclaimed development studios in the industry and we have enjoyed a wonderful relationship with the company for over 12 years. We are delighted to officially welcome them to the SCE family.

The addition of Sucker Punch to SCE WWS reiterates our dedication to developing world class gaming experiences that can only be found on the PlayStation platform. With one of the strongest exclusive software lineups in the PS3's history, combined with the diverse, innovate content in the works for PlayStation Vita, consumers have a lot to be excited about this year.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door MildBobbySauce op dinsdag 2 augustus, 2011 om 10:34:51 quote

Duke Nukem

433 posts
ik dacht omdat sucker punch alleen maar ps3 exclusives heeft. dat het bedrijf al gekocht was door sony.
Gepost door Daniel Z op dinsdag 2 augustus, 2011 om 12:28:45 quote

Eindredacteur

3262 posts
Was wel aardig te verwachten, aangezien Sucker Punch het fijn vindt exclusives voor Sony te produceren. Het zal geen miskoop zijn, kijkend naar de games die het bedrijf aflevert.
Gepost door See4urSelf op dinsdag 2 augustus, 2011 om 12:41:46 quote

Crewmember

1151 posts
En vriendjes met Santa Monice (god of war!)
Gepost door STRAIGHT FLUSH op dinsdag 2 augustus, 2011 om 12:51:22 quote

GN "Sickness"

2301 posts
Haha beter, hoop echt dat ze meer exclusives gaan ontwikkelen want ze maken erg goede spellen
Gepost door soldierarjan op dinsdag 2 augustus, 2011 om 13:34:00 quote

GN "Sickness"

2807 posts
sony is hard op weg met exclusieve titels maken zo voor hun platformen en dat kan zeker geen kwaad voor ons.
Gepost door Carlos0_0 op dinsdag 2 augustus, 2011 om 15:44:49 quote

GN "Sickness"

9899 posts
Sony is goed bezig
Gepost door zbuiserd1970 op dinsdag 2 augustus, 2011 om 16:29:50 quote

Sub Zero

319 posts
infamous3??????????
Gepost door timodelacruz op dinsdag 2 augustus, 2011 om 18:32:56 quote

n00b

8 posts
goede zet van sony
Gepost door Moon-Hero op dinsdag 2 augustus, 2011 om 20:49:01 quote

GN "Ultima"

1586 posts
Ik dacht dat Sucker Punch al van Sony was :p.
Gepost door Carlos0_0 op dinsdag 2 augustus, 2011 om 21:21:03 quote

GN "Sickness"

9899 posts
Moon-Hero schreef:
Ik dacht dat Sucker Punch al van Sony was :p.

Dit bedrijf maakte eigenlijk spellen alleen voor Sony staat er maar waren dit niet verplicht omdat niet van Sony waren.

Ga naar pagina: 1