GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Kempers donderdag 22 september 2011 om 15:44:28

Alle Battlefield 3 DLC tijdelijk exclusief voor PlayStation 3

Al sinds Modern Warfare 2 heeft Microsoft een deal met Activision, waardoor alle downloadable content voor Call of Duty eerder op de Xbox 360 verschijnt. "Dat kunnen wij ook," moet Sony gedacht hebben, want Tommy Rydling van DICE kondigde zojuist aan dat alle "volwaardige" DLC voor Battlefield 3 een week eerder verkrijgbaar zal zijn op de PlayStation 3.

Dit is overigens niet de enige deal tussen EA en Sony voor Battlefield 3: men maakte eerder al bekend dat alle PlayStation 3-schijfjes van Battlefield 3 gratis Battlefield 1943 bevatten. Het eerste map-pack, getiteld Back to Karkand, verschijnt dit jaar nog en is overigens gratis voor zowel PlayStation 3- als Xbox 360- en PC-bezitters die de game pre-orderen. Battlefield 3 staat gepland voor een release op 28 oktober.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Hitman047 op donderdag 22 september, 2011 om 15:58:42 quote

GN "Sickness"

3993 posts
EEN HELE WEEK!

Toe maar, alsof het niets is... o wacht, dat is het eigenlijk ook.

Wat een monsterdeal zeg, was het geld op bij Sony ofzo?

Gepost door MaxDamage_NL op donderdag 22 september, 2011 om 16:18:34 quote

GN "Die Hard"

538 posts
Hitman047 schreef:
EEN HELE WEEK! Toe maar, alsof het niets is... o wacht, dat is het eigenlijk ook. Wat een monsterdeal zeg, was het geld op bij Sony ofzo?
+1

Zou eigenlijk op de PC moeten zijn in plaats van de PS3, ik speel zelf op de PS3, maar Battlefield is een echte PC game.

Gepost door Alfa Warrior op donderdag 22 september, 2011 om 16:30:52 quote

PingWing

5551 posts
Kan ik ze alleen maar dankbaar voor zijn als PC gamer, in de eerste week komen namelijk ook alle bugs en glitches naar boven, dat gene dat, dan op de PC en Xbox sneller gefixt zal worden.
Gepost door Steen op donderdag 22 september, 2011 om 16:41:54 quote

GN "Die Hard"

659 posts
chill nu ook nog 1943 erbij en de DLC dat boeit me eigenlijk niet zo... ik zie nu wel dat call of duty meer een xbox spel word en BF3 een ps3 spel
Gepost door DutchGamer X op donderdag 22 september, 2011 om 17:14:49 quote

Sonic

217 posts
neeeee heb ik hem op me xbox gereserveerd. nu moet ik een week wachten.
Gepost door grassyfuzz op donderdag 22 september, 2011 om 17:16:48 quote

Sub Zero

340 posts
Waarom niet gewoon tegelijkertijd met xbox360... Met call of duty is dat ook al zo dom.
Gepost door fdennis op donderdag 22 september, 2011 om 17:19:12 quote

GN "Ultima"

1552 posts
Weet iemand of Call of Duty dit jaar weer de 360 gebruikers voortrekt ondanks een elite versie op de ps3. Of is dit anders nu.
Gepost door MaxDamage_NL op donderdag 22 september, 2011 om 17:24:17 quote

GN "Die Hard"

538 posts
fdennis schreef:
Weet iemand of Call of Duty dit jaar weer de 360 gebruikers voortrekt ondanks een elite versie op de ps3. Of is dit anders nu.
Nog steeds heeft de Xbox een maand voorsprong, maar er komt ELKE maand dlc.
Gepost door LegendJordy op donderdag 22 september, 2011 om 17:29:50 quote

Sonic

244 posts
best jammer dat EA hier aan mee werkt ga hm zelf spelen op pc maarja best jammer dat EA er aan mee doet..... vind het ook nergens op slaan met microsoft waarom een week eerder met cod? echt wtf alsof ze daar mensen mee gaan trekken?
Gepost door Hitman047 op donderdag 22 september, 2011 om 17:36:25 quote

GN "Sickness"

3993 posts
the-assassin-man schreef:
chill nu ook nog 1943 erbij en de DLC dat boeit me eigenlijk niet zo... ik zie nu wel dat call of duty meer een xbox spel word en BF3 een ps3 spel

Battlefield is een echte PC game.

Gepost door FishHookz op donderdag 22 september, 2011 om 18:09:34 quote

GN "Sickness"

2568 posts
Hitman047 schreef:
EEN HELE WEEK! Toe maar, alsof het niets is... o wacht, dat is het eigenlijk ook. Wat een monsterdeal zeg, was het geld op bij Sony ofzo?
+2
Gepost door Sub-Zeuro op donderdag 22 september, 2011 om 18:46:30 quote

GN "Commander"

1196 posts
Hier baalt M$ denk ik van...dit overkomt hun niet vaak, sterker nog, nooit.!.. Een goede/slimme deal van Sony. Ook al gaat het maar om een weekje. W8te duurt soms lang.
Gepost door DutchFreeze op donderdag 22 september, 2011 om 18:47:24 quote

GN "Bad Company"

3397 posts
Met de nadruk op tijdelijk PC heeft toch het voordeel met BF3, hoe je het ook went of keert
Gepost door Zhuge Liang op donderdag 22 september, 2011 om 19:48:29 quote

GN "Ultima"

1644 posts
PC > BF3 PS3 > MW3 XBOX360 > CS (2012)
Gepost door DutchGamer-W- op donderdag 22 september, 2011 om 19:52:33 quote

GN "Sickness"

5983 posts
Maar ik denk dat EA niet zoveel map packs over de toon bank laat gooien net als Activision & Infinity Ward.
Gepost door Fabianb op donderdag 22 september, 2011 om 21:30:10 quote

GN "Ultima"

1914 posts
DutchGamer X schreef:
neeeee heb ik hem op me xbox gereserveerd. nu moet ik een week wachten.

Je bedoeld het spel? Die krijg je op dezelfde datum als PS3 hé?

Gepost door PSPfreaky op donderdag 22 september, 2011 om 22:04:53 quote

Duke Nukem

486 posts
Quote:
Battlefield 3 staat gepland voor een release op 28 oktober.

27 oktober toch

Gepost door -050- Critical op donderdag 22 september, 2011 om 23:27:35 quote

GN "Sickness"

2525 posts
hahaha wat een rivaliteit hahahahah te gek! hahah gewoon het tegenovergestelde doen wat modernwarfare 3 doet. Hahahaha zo kansloos dit, waarom mogen mijn xbox broeders niet tegelijk met mij van een dlc genieten. Gaat toch nergens meer over dit
Gepost door Potasnik op vrijdag 23 september, 2011 om 15:32:39 quote

Sonic

290 posts
Playstation4Life schreef:
PC > BF3 PS3 > MW3 XBOX360 > CS (2012)
Gewoon nee..
Ga naar pagina: 1