GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Michiel Brunsveld donderdag 29 september 2011 om 10:31:05

Battlefield 3 beta vanaf vandaag open voor iedereen

Bron: Eurogamer
De Battlefield 3 beta is vanaf vandaag voor iedereen geopend op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Volgens de laatste berichten is de beta inmiddels al te downloaden via de Xbox LIVE Marketplace, de andere versies worden later vandaag verwacht. Er is geen speciale key of code nodig om de beta te spelen. Het downloaden van de beta client is genoeg om het strijdveld onveilig te gaan maken.

In de beta van Battlefield 3 is de spelmodus Rush speelbaar op de map Operation Metro. De open beta eindigt op 10 oktober en vanaf 27 oktober ligt de volledige game in de winkels. Lees meer over Battlefield 3 in onze co-op preview.
Reacties
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »
Gepost door Battlefield Devil op donderdag 29 september, 2011 om 11:03:57 quote

Prince of Persia

153 posts
DOWNLOADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit:

er staat nog niks op marketplace....

Gepost door DGonlag2 op donderdag 29 september, 2011 om 11:29:18 quote

GN "Ultima"

1540 posts
Battlefield Devil schreef:
DOWNLOADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: er staat nog niks op marketplace....

Kijk onder alle PS3 content en dan PS3 demo's.

Gepost door spychohead op donderdag 29 september, 2011 om 11:36:41 quote

Sonic

276 posts
DGonlag2 schreef:
Battlefield Devil schreef:
DOWNLOADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: er staat nog niks op marketplace....
Kijk onder alle PS3 content en dan PS3 demo's.

marketplace is xbox en niet ps3

zal battlefield vanmiddag ook even downloaden.

Gepost door Battlefield Devil op donderdag 29 september, 2011 om 11:40:10 quote

Prince of Persia

153 posts
godhand schreef:
DGonlag2 schreef:
Battlefield Devil schreef:
..
Kijk onder alle PS3 content en dan PS3 demo's.
marketplace is xbox en niet ps3 zal battlefield vanmiddag ook even downloaden.

haha idd is voor xbox zit iedere 5 minuten te kijken... als je ergens op wacht, gaat de tijd alleen maar langzamer...

Gepost door Alfa Warrior op donderdag 29 september, 2011 om 11:43:08 quote

PingWing

5553 posts
Zet je hoop niet te hoog op deze beta, erg buggy en Operation Metro is geen echte Battlefield map maar een combienatie van Medal of Honor en Call of Duty met een heel klein beetje Battlefield, ik noem het "Medal of DutyField".
Gepost door joramovic op donderdag 29 september, 2011 om 11:45:39 quote

GN "Commander"

1348 posts
Battlefield Devil schreef:
DOWNLOADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: er staat nog niks op marketplace....

Staat er wel al op, kijk bij demo's bij A-Z, bij B daar zou hij ergens tussen moeten staan.

Gepost door SpeakRT op donderdag 29 september, 2011 om 11:50:10 quote

n00b

3 posts
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Battlefield-3/66acd000-77fe-1000-9115-d80245410950?purchase=1&DownloadType=GameDemo

alleen als je op download klikt pakt ie em nog niet

Gepost door Hitman047 op donderdag 29 september, 2011 om 11:54:49 quote

GN "Sickness"

3993 posts
De toegangscodes voor de caspian border map blijven ook maar lekken. Houd het battlefield 3 topic in de pc games sectie van het forum in de gaten. Ik probeer updates te geven, iedere keer dat ze weer lekken.

Die map is zoveel beter dan operation metro...

Gepost door SpeakRT op donderdag 29 september, 2011 om 11:58:36 quote

n00b

3 posts
beters maar waar download ik die beta van de pc, ik heb origin wel maar kan de demo er niet tussen vinden !!!
Gepost door Hitman047 op donderdag 29 september, 2011 om 11:59:34 quote

GN "Sickness"

3993 posts
SpeakRT schreef:
beters maar waar download ik die beta van de pc, ik heb origin wel maar kan de demo er niet tussen vinden !!!

Hij zou onder gratis games moeten staan.

Gepost door SpeakRT op donderdag 29 september, 2011 om 12:01:54 quote

n00b

3 posts
HIJ IS TE DOWNLOADEN !!!!!

http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Battlefield-3/66acd000-77fe-1000-9115-d80245410950?purchase=1&DownloadType=GameDemo

Gepost door DutchmanDevil op donderdag 29 september, 2011 om 12:23:00 quote

GN "Die Hard"

560 posts
deze gaan we zeker even uitproberen:d
Gepost door NoFearz op donderdag 29 september, 2011 om 12:40:16 quote

Admin

4685 posts
Voor eventuele vragen kun je hier ook kijken: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta
Gepost door Kilerden op donderdag 29 september, 2011 om 13:11:08 quote

GN "Sickness"

5222 posts
Nu nog even wachten
Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 13:13:50 quote

GN "Die Hard"

785 posts
Hoe laat komt de beta voor de pc?
Gepost door GENERAL_DS op donderdag 29 september, 2011 om 13:24:56 quote

GN "Ultima"

1919 posts
Is hij al te downloaden in de PSN store? en niet dat er staat dat mijn account geen acces heeft?
Gepost door Kilerden op donderdag 29 september, 2011 om 13:27:30 quote

GN "Sickness"

5222 posts
julian9947 schreef:
Hoe laat komt de beta voor de pc?

Ik dacht eerst 13:00 uur, maar nu zegt iemand dat het 14:00 uur is. Dus ik ben bang dat we nog even moeten wachten.

-De beta staat gequed voor de 360!

Gepost door timishier op donderdag 29 september, 2011 om 13:53:31 quote

Sonic

277 posts
Hij komt om 2 uur dus nog 5 min
Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 13:55:16 quote

GN "Die Hard"

785 posts
oke bedankt
Gepost door Kilerden op donderdag 29 september, 2011 om 13:58:36 quote

GN "Sickness"

5222 posts
Ik download hem nu
Gepost door Koen45 op donderdag 29 september, 2011 om 14:02:54 geband quote

GN "Ultima"

1834 posts
Battlefield 3 Beta voor PC onlangs ook vrijgegeven
Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 14:04:40 quote

GN "Die Hard"

785 posts
Kilerden schreef:
Ik download hem nu
waar?
Gepost door Battlefield Devil op donderdag 29 september, 2011 om 14:04:44 quote

Prince of Persia

153 posts
JAAAA hij is er !!! DOWNLOADEN !!!!!!! wie op xbox?!! add me : DKTM Devil NL gaan we knalleee
Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 14:06:36 quote

GN "Die Hard"

785 posts
waar kan ik hem downloaden voor pc?
Gepost door Hitman047 op donderdag 29 september, 2011 om 14:17:35 quote

GN "Sickness"

3993 posts
julian9947 schreef:
waar kan ik hem downloaden voor pc?

Origin > winkel > gratis games > battlefield 3 beta

Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 14:28:14 quote

GN "Die Hard"

785 posts
ik kom niet op origin, ik krijg alleen een grijs scherm in de winkel
Gepost door tinkywinky op donderdag 29 september, 2011 om 14:34:46 quote

n00b

1 posts
julian9947 schreef:
ik kom niet op origin, ik krijg alleen een grijs scherm in de winkel

Ik krijg nu ook alleen een grijs scherm op origin.

Gepost door Hitman047 op donderdag 29 september, 2011 om 14:41:15 quote

GN "Sickness"

3993 posts
Origin is altijd al traag geweest. Maar op dit moment proberen miljoenen mensen verbinding te maken. Vinden de servers niet zo leuk. Gewoon blijven proberen, je komt er vanzelf in.
Gepost door gijs8888 op donderdag 29 september, 2011 om 14:46:10 quote

Prince of Persia

155 posts
Hitman047 schreef:
Origin is altijd al traag geweest. Maar op dit moment proberen miljoenen mensen verbinding te maken. Vinden de servers niet zo leuk. Gewoon blijven proberen, je komt er vanzelf in.

Ik ben al de hele tijd aan het refreshen maar het werkt niet. Ik krijg gewoon: kan de webpagina niet vinden

Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 14:48:00 quote

GN "Die Hard"

785 posts
het grijse scherm is weg ik zit nu in origin maar ik lom nog niet eens bij gratis games zo sloom is origin op dit moment
Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 14:50:28 quote

GN "Die Hard"

785 posts
Ik ben hem nu aan het Downloaden eindelijk gelukt
Gepost door Hitman047 op donderdag 29 september, 2011 om 14:51:34 quote

GN "Sickness"

3993 posts
Battlelog is op dit moment precies hetzelfde. Ik zit al 5min. naar een Joining Server scherm te kijken.

Ik denk dat EA maar eens een paar servertjes bij moet gaan plaatsen.

Gepost door DGonlag2 op donderdag 29 september, 2011 om 14:54:18 quote

GN "Ultima"

1540 posts
Alfa Warrior schreef:
Zet je hoop niet te hoog op deze beta, erg buggy en Operation Metro is geen echte Battlefield map maar een combienatie van Medal of Honor en Call of Duty met een heel klein beetje Battlefield, ik noem het "Medal of DutyField".

Vind de map geweldig anders. En ja buggy... Daar moet je dus echt niet over gaan zeiken in een BETA. Ik vind het zelf een geweldige combinatie zo. Het heeft inderdaad wat weg van MoH en COD, maar dan juist de goede dingen. En ik vind het nog steeds helemaal Battlefield. Top beta!

Gepost door KgUnl!mited op donderdag 29 september, 2011 om 15:10:58 quote

Prince of Persia

144 posts
Het is tog gewoon origin.com? volgens mij ligt de site plat xD

xbox marketplace was overigens ook al wat trager, maarja dat hoort erbij.

Gepost door bokilz op donderdag 29 september, 2011 om 15:25:19 quote

Pong

39 posts
Yep was er net op hij doet het niet. Het downloaden is enorm gestegen zeker. Battlefield 3 gekte XD
KgUnl!mited schreef:
Het is tog gewoon origin.com? volgens mij ligt de site plat xD xbox marketplace was overigens ook al wat trager, maarja dat hoort erbij.
Gepost door alround gamer op donderdag 29 september, 2011 om 16:57:41 quote

Sonic

298 posts
Al Gedownload, ZOO VET!!!!
Gepost door alround gamer op donderdag 29 september, 2011 om 17:00:09 quote

Sonic

298 posts
Alfa Warrior schreef:
Zet je hoop niet te hoog op deze beta, erg buggy en Operation Metro is geen echte Battlefield map maar een combienatie van Medal of Honor en Call of Duty met een heel klein beetje Battlefield, ik noem het "Medal of DutyField".
Vind ik wel meevallen, maar inderdaat geen echte bf map, maar ik vind het wel leuk dat dit de eerste echte bf close combat map is, mijn shotgun is in deze map zo overpowerd...
Gepost door twoakrm op donderdag 29 september, 2011 om 17:00:37 quote

GN "Die Hard"

727 posts
zo maar even downloaden
Gepost door alround gamer op donderdag 29 september, 2011 om 17:03:09 quote

Sonic

298 posts
Waarom eindigt de beta op 10 oktober, be beta van driver san frascisco kon ik nog op de realese datum dowloaden en online spelen.
Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 17:12:23 quote

GN "Die Hard"

785 posts
Ik heb BF3 beta gedownload maar nog steeds niet gespeelt op mijn pc, weet iemand hoe ik een ronde kan spelen want het joinen van een server werkt bij mij niet
Gepost door Coldkiller_NL op donderdag 29 september, 2011 om 17:16:09 quote

GN "Die Hard"

785 posts
als ik join server aan klik dan blijf ik de hele tijd in battlelog zonder dat ik in bf3 kom, ondertussen komt er een keer te staan: bf3 starten maar dan blijf ik nog steeds in battlelog, kan iemand mij helpen?
Gepost door DGonlag2 op donderdag 29 september, 2011 om 17:16:16 quote

GN "Ultima"

1540 posts
alround gamer schreef:
Alfa Warrior schreef:
Zet je hoop niet te hoog op deze beta, erg buggy en Operation Metro is geen echte Battlefield map maar een combienatie van Medal of Honor en Call of Duty met een heel klein beetje Battlefield, ik noem het "Medal of DutyField".
Vind ik wel meevallen, maar inderdaat geen echte bf map, maar ik vind het wel leuk dat dit de eerste echte bf close combat map is, mijn shotgun is in deze map zo overpowerd...

Valt ook wel weer mee, even in de tunnels ja, maar genoeg plekken waarbij je met een shotgun juist dik in het nadeel bent.

Gepost door Fabianb op donderdag 29 september, 2011 om 17:17:02 quote

GN "Ultima"

1915 posts
alround gamer schreef:
Waarom eindigt de beta op 10 oktober, be beta van driver san frascisco kon ik nog op de realese datum dowloaden en online spelen.

Keuze van uitgever he.

Gepost door HashtagMcSwag op donderdag 29 september, 2011 om 17:44:48 quote

GN "Die Hard"

608 posts
Ik hoop dat ze hem wel patchen het faalt namelijk soms. Geen servers bugs vast hangen etc,
Gepost door locoferry op donderdag 29 september, 2011 om 17:53:18 quote

Sonic

273 posts
de beta versie valt tegen had er meer van verwacht . wat helemaal raar is is dat je muuren kapot kan knallen maar geen auto's opblazen
Gepost door L30N op donderdag 29 september, 2011 om 18:34:26 quote

Eindredacteur

2558 posts
Net te laat, nu zit ik met het PSN onderhoud... Shit, had juist zo'n zin om deze beta te spelen.
Gepost door alround gamer op donderdag 29 september, 2011 om 18:40:31 quote

Sonic

298 posts
DGonlag2 schreef:
alround gamer schreef:
Alfa Warrior schreef:
..
Vind ik wel meevallen, maar inderdaat geen echte bf map, maar ik vind het wel leuk dat dit de eerste echte bf close combat map is, mijn shotgun is in deze map zo overpowerd...
Valt ook wel weer mee, even in de tunnels ja, maar genoeg plekken waarbij je met een shotgun juist dik in het nadeel bent.

Daarom is het juist zo'n goede game, goede balance

Gepost door bokilz op donderdag 29 september, 2011 om 19:06:55 quote

Pong

39 posts
O yeah aan het downloaden
Gepost door Johnnie_NL op donderdag 29 september, 2011 om 19:24:12 quote

n00b

9 posts
Ziet er goed uit!! Ik had alleen wat meer verwacht van de sound effects, bv de echo binnen in de metro enz.. Voor de rest is ie weer toppie!

Grtzz

Gepost door Sub-Zeuro op donderdag 29 september, 2011 om 23:10:42 quote

GN "Commander"

1196 posts
Ik heb de PS3 versie gedownload en gespeeld, wel een beetje een afknapper qua graphics het word niet geupscaled naar 1080p op de PS3. Ben nu XBOX360 versie aan het downloaden ben benieuwd of ie wel geupscaled word zoals veel spellen van de xbox360...maar uiteraard is dit nog een beta...de pc versie lijkt beduidend beter te worden qua graphics. Hoop echt dat de uiteindelijke PS3 versie betere graphics heeft, vooral de scherpte. (upscaling) Dice zei tog dat het op de PS3 beter word dan XBOX360? Edit: Heb net geprobeerd de beta voor XBOX360 te doen, maar komt steeds een melding met "the conection with EA Online was lost" En lees ik net dat het een probleem is bij heel veel mensen..kheb vanmiddag nog op de PS3 gecheckt en gespeelt...wazzaaaa De upscaling was er wel...geeft gewoon aan 1080P en bij PS3 720P...
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »