GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Melissa Smink maandag 31 oktober 2011 om 10:26:23

EA voegt games van derden toe aan Origin

Electronic Arts heeft aangekondigd dat online distributieservice Origin binnenkort ook games aanbiedt van derden. Zowel games van THQ, Capcom en Warner Bros zullen toegevoegd worden. EA heeft al gemeld dat Batman: Arkham City en Saints Row: The Third beschikbaar zullen zijn, maar om welke game het nog meer gaat is niet duidelijk.

Nadat in november de bovengenoemde games gepubliceerd worden zullen meer games van derden volgen. David DeMartini, senior VP van Origin, meent dat EA heel enthousiast is vanwege het feit dat de service binnenkort games van drie grote ontwikkelaars mag verwelkomen.

"Since launch, we've had overwhelming support from both publishers and developers across the gaming industry, recognizing Origin as an opportunity to deliver more of their great content straight to consumers across the globe. We're excited to welcome Warner Bros. Interactive Entertainment, THQ and Capcom as the first publishers to offer their games via Origin."

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door HeittieH op maandag 31 oktober, 2011 om 10:32:58 quote

Pacman

91 posts
Ik hoop wel dat EA games ook op Steam blijven, anders voorspel ik een splitsing in Gamers ipv dat veel gamers veel games spellen. In een tijd dat Centraliseren het advies.. wil je toch dat alle games op 1 plek verkrijgbaar zijn?!! Dat scheelt veel tijd en is goed voor vertrouwen.
Gepost door fdennis op maandag 31 oktober, 2011 om 10:51:37 quote

GN "Ultima"

1521 posts
Ik vind dat Origin maar niks. Steam bestond al veel eerder en het werkt perfect. Waarom moet je dan met een nieuwe internet ding komen. Ook is er onlive nog dat je zo gratis kunt downloaden en games digitaal kunt spelen. Maar steam is wat mij betreft de baas met het vele aanbod aan games.
Gepost door Johnnnyboy15nl op maandag 31 oktober, 2011 om 12:47:15 quote

Duke Nukem

430 posts
Er is maar een plek voor PC gamers en dat is Steam! En daarmee is alles gezegd.
Gepost door lassieman op maandag 31 oktober, 2011 om 13:27:53 quote

GN "Sickness"

2265 posts
EA probeert Origin natuurlijk wat makkelijker te maken, gelijk hebben ze. Maar of er hierdoor echt meer mensen Origin gaan gebruiken?
Gepost door ms13694 op maandag 31 oktober, 2011 om 13:43:54 quote

GN "Commander"

1269 posts
Ha, ik blijf lekker bij steam met hun geweldige sales!
Gepost door huntedjohan op maandag 31 oktober, 2011 om 15:16:11 quote

GN "Die Hard"

594 posts
lassieman schreef:
EA probeert Origin natuurlijk wat makkelijker te maken, gelijk hebben ze. Maar of er hierdoor echt meer mensen Origin gaan gebruiken?

ik vind origin zeker niet verkeerd, en heb vorige week mn pc volledig opnieuw geinstalleerd en mn games waren via origin toch een heel stuk sneller gedownload en geinstalleerd als via steam! bij steam krijg ik ook vaak van die popups met aanbiedingen die ik helemaal niet wil. ik ben tot nu toe zeker wel te spreken over de manier van origin. overzichtelijk zonder allemaal onzin informatie bij een spel. als er echt meer games op komen van derden zal ik het zeker meer gaan gebruiken als steam! gebruik steam alleen voor rift (via steam gekocht) en mn CoD titels die ik toch eigenlijk niet speel.

Gepost door ReinsNL op maandag 31 oktober, 2011 om 18:14:09 quote

Sub Zero

398 posts
Ik ben blij want Steam begon een monopoly positie te krijgen. Nu met Origin hoop ik dat er een echt prijzen gevecht komt.

De prijzen bij Steam zijn soms schandalig hoog. als Origin de zelfde games ook gaat verkopen voor een minder dan zal Steam zich aan moeten passen om te kunnen blijven bestaan.

Gepost door Fox op maandag 31 oktober, 2011 om 19:14:10 quote

GN "Die Ene"

2680 posts
ReinsNL schreef:
Ik ben blij want Steam begon een monopoly positie te krijgen. Nu met Origin hoop ik dat er een echt prijzen gevecht komt. De prijzen bij Steam zijn soms schandalig hoog. als Origin de zelfde games ook gaat verkopen voor een minder dan zal Steam zich aan moeten passen om te kunnen blijven bestaan.
Dan moet jij nooit naar een winkelcentrum gaan... Want vergeleken dat is steam een 2ehands winkel(kwa prijs).
Gepost door Fanta$y op maandag 31 oktober, 2011 om 19:37:53 quote

GN "DogLover"

3942 posts
martinschoon schreef:
Ha, ik blijf lekker bij steam met hun geweldige sales!

Dat ja.. En daarbij komt nog dat ik maar 6 games op origin heb en 73 op steam ofzoiets.

Gepost door MaxDamage_NL op maandag 31 oktober, 2011 om 22:41:04 quote

GN "Die Hard"

538 posts
ReinsNL schreef:
Ik ben blij want Steam begon een monopoly positie te krijgen. Nu met Origin hoop ik dat er een echt prijzen gevecht komt. De prijzen bij Steam zijn soms schandalig hoog. als Origin de zelfde games ook gaat verkopen voor een minder dan zal Steam zich aan moeten passen om te kunnen blijven bestaan.
Helemaal mee eens, kan je de PC straks nog Steam gaan noemen. Vind dit een goede zet van EA, maar toch vond ik het leuker dat elke game apart stond, ipv een gigantisch bedrijf.
Gepost door See4urSelf op dinsdag 1 november, 2011 om 01:12:36 quote

Crewmember

1151 posts
Fox schreef:
ReinsNL schreef:
Ik ben blij want Steam begon een monopoly positie te krijgen. Nu met Origin hoop ik dat er een echt prijzen gevecht komt. De prijzen bij Steam zijn soms schandalig hoog. als Origin de zelfde games ook gaat verkopen voor een minder dan zal Steam zich aan moeten passen om te kunnen blijven bestaan.
Dan moet jij nooit naar een winkelcentrum gaan... Want vergeleken dat is steam een 2ehands winkel(kwa prijs).

Dan sla je de plank volledig mis! Steam heeft natuurlijk wel eens mooie aanbiedingen (maar die heeft de winkel ook). Maar Steam legt in de regel de prijzen van nieuwe PC games rond de 60. Terwijl de winkel dit steeds vaker voor 40 - 50 in de winkel legt. Al vindt ik dat 10tje geen probleem als ik niet de deur uit hoef en kan genieten van Steam Cloud, Steam Achievments, demo's, vrienden systeem, pre-load, en dergelijken. Wel ben ik het eens dat het goed zou zijn om Steam is van z'n monopolie positie af te halen. Ze kunnen nu teveel flikken. Om digitale distributie op gang te laten komen is ook op die markt concurrentie nodig, zodat ze met lage prijzen meer consumenten kunnen aantrekken.

Gepost door ronineter op dinsdag 1 november, 2011 om 09:09:42 quote

GN "Commander"

1292 posts
iets van valve mischien die werken toch al met ea samen(zal wel niet want die hebben steam)
Ga naar pagina: 1