GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Wester Wagenaar donderdag 10 november 2011 om 17:20:35

Jak & Daxter Trilogy Edition komt er inderdaad aan

Eerder gingen er al geruchten dat we een bundel met de drie Jak & Daxter-games, die oorspronkelijk op de PlaySation 2 verschenen, kunnen verwachten op de PlayStation 3. Een officiŽle bevestiging is nog niet gegeven, maar deze keer weet het USK, de Duitse organisatie die spellen van een leeftijdscategorie voorziet, ons van een bevestiging te voorzien. Het spel zal als Jak & Daxter Trilogy Edition in Europa verschijnen. Wanneer we de game en een officiŽle aankondiging kunnen verwachten is nog onbekend.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Bones op donderdag 10 november, 2011 om 17:41:38 quote

Sonic

213 posts
Dat is een leuke serie, ik speel ze allemaal nog wel eens, Jak 2 Renegade vind ik de beste. Mooi dat het nu bevestigd is dat de serie naar de PS3 komt, ga hem zeker kopen.
Gepost door FishHookz op donderdag 10 november, 2011 om 17:45:56 quote

GN "Sickness"

2547 posts
Oke, hier ga ik dus echt een PS3 voor halen Heb me zo vermaakt met Jak Renegade en de andere delen zijn trouwens ook erg vet
Gepost door maxmeyer op donderdag 10 november, 2011 om 18:13:09 quote

GN "Die Hard"

507 posts
Heb me ook echt vermaakt met deze games. Heb ze nog liggen voor de PS2. Ga deze ook zeker halen!
Gepost door GENERAL_DS op donderdag 10 november, 2011 om 18:15:34 quote

GN "Ultima"

1875 posts
Ik wil veel liever een Ratchet and Clank collectie
Gepost door Bones op donderdag 10 november, 2011 om 18:19:41 quote

Sonic

213 posts
GENERAL_DS schreef:
Ik wil veel liever een Ratchet and Clank collectie

Ik heb die vergelijking wel vaker gehoord, maar ik vind Jak and Daxter niet lijken op Ratchet and Clank.

Gepost door L30N op donderdag 10 november, 2011 om 18:59:45 quote

Eindredacteur

2420 posts
Vet, nog meer Naughty Dog-games op PS3 Deze ga ik zeker kopen!
Gepost door soldierarjan op donderdag 10 november, 2011 om 19:04:31 quote

GN "Sickness"

2571 posts
denk dat deze ook wel ga halen als die uitkomt.
Gepost door Carlos0_0 op donderdag 10 november, 2011 om 20:52:15 quote

GN "Sickness"

9449 posts
Ik heb deze nooit echt gespeeld alleen demo's op me ps2 toen, Ik ga hem wel halen denk ik dan lijkt me wel leuk
Gepost door Supreme Stephan op vrijdag 11 november, 2011 om 13:36:30 quote

Pacman

50 posts
Mooi zo. Kunnen tenminste de mensen die de game op de PS2 nooit hebben kunnen spelen (waaronder ikzelf) de serie ook eens beleven.
Ga naar pagina: 1