Auteur : Richard Leurs dinsdag 3 januari 2012 om 11:21:19

Bond-film Skyfall lijkt ook een eigen game te krijgen

In 2012 kunnen we in de bioscoop van een nieuwe James Bond-film genieten. In de film, genaamd Skyfall, vraagt Bond zich af of hij zijn meerdere M wel kan vertrouwen. Ondertussen wordt MI6 aangevallen en moet Bond dit gevaar aan zien te pakken. Kortom een spannend verhaal. Die we volgens Empire Magazine ook in de vorm van een game gaan meemaken. In de laatste editie van het magazine wordt namelijk gesproken over nieuwe Bond-game en logische gezien zal dit om Skyfall gaan. We hopen snel meer te horen over de 007-game.

Om meer over de film te weten te komen kun je alvast een kijkje op onze zustersite MoviesNET nemen. Hier is al een hele lading nieuws over Skyfall te vinden.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door tijn80 op dinsdag 3 januari, 2012 om 11:31:54 quote

GN "Ultima"

1561 posts
Ik hoop dat dit niet zo'n afgeraffelde filmgame wordt. Een game moet een product op zich zijn, niet een bijproduct om de film zo veel mogelijk uit te melken.
Gepost door FishHookz op dinsdag 3 januari, 2012 om 11:36:30 quote

GN "Sickness"

2562 posts
Heb niet heel veel vertrouwen in de game want de meeste games die gebaseerd zijn op films zijn afgeraffeld Erg zonde want het kunnen zulke goede games zijn X.X
Gepost door Leon 2.0 op dinsdag 3 januari, 2012 om 11:49:42 quote

Crewmember

5167 posts
Niet erg verrassend en ik vrees dat het wederom niet veel voor zal stellen. Ik kijk in ieder geval heel wat meer uit naar de film dan naar de game!
Gepost door tijn80 op dinsdag 3 januari, 2012 om 11:56:26 quote

GN "Ultima"

1561 posts
mr.black schreef:
Niet erg verrassend en ik vrees dat het wederom niet veel voor zal stellen. Ik kijk in ieder geval heel wat meer uit naar de film dan naar de game!
Dat is 1 ding wat zeker is.
Gepost door BABI-PANGPANG op dinsdag 3 januari, 2012 om 12:02:02 quote

GN "Die Hard"

620 posts
Het bedrijf moet sowieso hun tempo wat meer verhogen zodat ze er zeker van kunnen zijn dat de game tegelijkertijd met de film uitkomt. Als Activision weer de touwtjes in handen krijgt kunnen we er al vanuit gaan dat deze game niet de 'nieuwe Goldeneye' wordt. Ik weet zo even geen spel op te noemen van hun dat innoverend was, dus laat staan dat een 007-filmgame dat wel zal zijn.
Gepost door Apfelsap op dinsdag 3 januari, 2012 om 12:06:32 quote

Pacman

80 posts
sommige games van films zijn ook wel goed,zoals batman arkham asylum en arkham city
Gepost door FishHookz op dinsdag 3 januari, 2012 om 12:09:10 quote

GN "Sickness"

2562 posts
minigeneraal schreef:
sommige games van films zijn ook wel goed,zoals batman arkham asylum en arkham city
Die zijn niet gebaseerd op de film slimpie, wij hebben het over games die tegelijkertijd uitkomen met de film en die ook over de film gaan en voor zover ik me kan herinneren is er geen film die gaat over Arkham City of Asylum Maar wel hele goede games indd
Gepost door tijn80 op dinsdag 3 januari, 2012 om 12:48:47 quote

GN "Ultima"

1561 posts
Senzanome schreef:
minigeneraal schreef:
sommige games van films zijn ook wel goed,zoals batman arkham asylum en arkham city
Die zijn niet gebaseerd op de film slimpie, wij hebben het over games die tegelijkertijd uitkomen met de film en die ook over de film gaan en voor zover ik me kan herinneren is er geen film die gaat over Arkham City of Asylum Maar wel hele goede games indd
Bovendien is geen enkele game van jouw voorbeelden gebaseerd op een filmkarakter. Batman is in de eerste plaats een stripheld.
B@S schreef:
..
Na Pitfall (30 jaar geleden), vrij weinig
Gepost door Helios929 op dinsdag 3 januari, 2012 om 14:30:44 geband quote

Pacman

77 posts
*Ondertussen wordt M16 aangevallen en moet Bond dit gevaar aan zien te pakken.*

Het is MI6 en niet M16, M16 is een vuurwapen

Gepost door Killafist op dinsdag 3 januari, 2012 om 14:34:25 quote

Prince of Persia

112 posts
zucht....... waarom geven ze het geld van de ontwikeling niet gewoon aan mij ik doe er wat veeeeeeeeel beters mee
Gepost door tijn80 op dinsdag 3 januari, 2012 om 14:59:58 quote

GN "Ultima"

1561 posts
Defqon 1 schreef:
zucht....... waarom geven ze het geld van de ontwikeling niet gewoon aan mij ik doe er wat veeeeeeeeel beters mee
*Ergens roept een klein stemmetje "Niet vragen"*

Maar ik doe het toch: Zoals?

Gepost door R1chardTM op dinsdag 3 januari, 2012 om 15:16:32 quote

GN Crew Meubilair

4171 posts
Helios929 schreef:
Het is MI6 en niet M16, M16 is een vuurwapen

Je hebt potdomme helemaal gelijk. Ik ga het gelijk aanpassen. Ik had denk ik nog wat slaap in mijn ogen tijdens het schrijven.

Gepost door Fabianb op dinsdag 3 januari, 2012 om 19:47:38 quote

GN "Ultima"

1854 posts
tijn80 schreef:
mr.black schreef:
Niet erg verrassend en ik vrees dat het wederom niet veel voor zal stellen. Ik kijk in ieder geval heel wat meer uit naar de film dan naar de game!
Dat is 1 ding wat zeker is.

Ik denk het ook, helaas.

Ga naar pagina: 1