GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Kempers vrijdag 27 januari 2012 om 08:40:58

Gigantische spelfout op boxart Resident Evil: Revelations

Bron: Eurogamer
Ontzettende slordigheid of een gevalletje van zware dyslectie? We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen, maar slordig staat het wel: de gigantische spelfout op de boxart van Resident Evil: Revelations. Het spel verschijnt weliswaar over enkele dagen pas in de winkels, maar enkele Amerikaanse gamewebsites hebben nu al een exemplaar van de game toegestuurd gekregen. En het eerste dat hen bijna allemaal opviel, was de tekst "Resident Evil: Revelaitons" op de rug van het hoesje.

Het is nog maar de vraag of deze fout nog voor de release zal worden rechtgezet. Het spel verschijnt namelijk op 7 februari al in Amerika en het zou een dure investering zijn om alle games terug te halen en het hoesje te veranderen. Dit is overigens niet de eerste keer dat Capcom een fout maakt in de boxart van één van hun games: vroege versies van het Wii-spel Okami hadden watermerken van de website IGN op de artwork.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door ckerigon op vrijdag 27 januari, 2012 om 10:04:48 quote

GN "0wnz0rzer"

3872 posts
Nou ik zou daar niet om treuren hoor
Gepost door Hitman047 op vrijdag 27 januari, 2012 om 10:53:58 quote

GN "Sickness"

3943 posts
Jemig, wat een fout. Wel een beetje amateuristisch hoor, Capcom.
Gepost door fdennis op vrijdag 27 januari, 2012 om 10:56:09 quote

GN "Ultima"

1521 posts
Lol dit verkoop je toch niet... Ja het gaat om de inhoud en daar is het normaal dat er bugs inzitten. Maar dit slaat nergens op.
Gepost door twoakrm op vrijdag 27 januari, 2012 om 10:56:52 quote

GN "Die Hard"

709 posts
kan gebeuren gewoon verkopen
Gepost door Jonah op vrijdag 27 januari, 2012 om 11:33:58 quote

Crewmember

2585 posts
Het is toch juist ontzettend vet als je zo'n versie te pakken hebt?! Dan heb je een waar collector's item in je bezit.
Gepost door Jelkey op vrijdag 27 januari, 2012 om 12:34:16 quote

Sub Zero

340 posts
ik heb hm gister binnengekregen, maar de rug van mijn exemplaar zit er heel anders uit, met logo en alles
Gepost door pietpiraat op vrijdag 27 januari, 2012 om 14:32:41 quote

n00b

14 posts
Jonah schreef:
Het is toch juist ontzettend vet als je zo'n versie te pakken hebt?! Dan heb je een waar collector's item in je bezit.

mee eens, de volgende leveringen zijn zonder de fouten natuurlijk. Vind dat soort dingen zelf wel tof, heb ooit een keer een heineken flesje met het etiket ondersteboven in mn kratje gehad

Gepost door Moon-Hero op vrijdag 27 januari, 2012 om 14:46:53 quote

GN "Ultima"

1560 posts
Haha degene die de boxart heeft gemaakt is meteen ontslagen
Gepost door colin_kazim op vrijdag 27 januari, 2012 om 19:50:43 quote

Pong

31 posts
Een soort van commerciële stunt?
Gepost door cool ice op vrijdag 27 januari, 2012 om 19:57:07 quote

GN "Ultima"

1787 posts
whaha dat faalt wel. de meest geweldige technologie, schitterende games, en wat gaat er mis? de spelling van je eigen game op het hoesje.
Gepost door daan147 op vrijdag 27 januari, 2012 om 20:20:06 quote

Prince of Persia

192 posts
Tja, juist daar waar het niet mag misgaan, daar gaat het mis. Volgens mij is de beste oplossing om het gewoon te verkopen en de fout te verbeteren bij de volgende productie.
Gepost door Zeeha op zaterdag 28 januari, 2012 om 12:01:39 quote

Sub Zero

376 posts
wtf, hoe kan dat nu