GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Kempers zaterdag 18 februari 2012 om 13:02:05

Bethesda onthult Fallout 3 & Oblivion Double Pack

Ben je fan van RPG's met een open wereld, maar heb je Fallout 3 en Oblivion nog niet in je collectie? Dan geeft Bethesda je nu de kans om deze titels voor een spotprijsje op te pikken. Het Fallout 3 & Oblivion Double Pack verschijnt later dit jaar voor 19,99 dollar en 29,99 dollar voor respectievelijk de PC en de Xbox 360. Bethesda beweert zelf nog geen PlayStation 3-versie uit te mogen brengen, maar geeft tegelijkertijd aan dat hier in de toekomst mogelijk verandering in zal komen.

Daarnaast wordt er enkel over een release in Noord-Amerika gerept, maar het is niet uit te sluiten dat de bundel ook naar Europa zal komen. Het Fallout 3 & Oblivion Double Pack staat gepland voor een release op 3 april.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door -050- Critical op zaterdag 18 februari, 2012 om 13:06:08 quote

GN "Sickness"

2525 posts
grr mijn vrienden hebben het er altijd over hoe geweldig deze zijn, mooi balen dat deze neit op ps3 komen, Hopen op de toekomst!
Gepost door mj-10 op zaterdag 18 februari, 2012 om 13:53:35 quote

Pong

40 posts
als hij naar europa komt, dan ga ik deze denk ik kopen om kennis te maken met het genre RPG
Gepost door Alfa Warrior op zaterdag 18 februari, 2012 om 14:28:30 quote

PingWing

5535 posts
Fallout 3 en Oblivion - wacht tot er 1 in de aanbieding gaat en je betaald minder dan 30 euro
Gepost door Leon 2.0 op zaterdag 18 februari, 2012 om 14:56:57 quote

Crewmember

5227 posts
Wel een gemiste kans dat het twee 'kale games' zijn. Als de DLC er nu nog bij zat, was het wel een leuke deal geweest.
Gepost door gatemaster64 op zondag 19 februari, 2012 om 13:08:41 quote

GN "Commander"

1145 posts
leuk
Gepost door gatemaster64 op zondag 19 februari, 2012 om 13:09:06 quote

GN "Commander"

1145 posts
-050- Critical schreef:
grr mijn vrienden hebben het er altijd over hoe geweldig deze zijn, mooi balen dat deze neit op ps3 komen, Hopen op de toekomst!

eerst maar afwachten of hij naar europa komt

Gepost door mastertje op zondag 19 februari, 2012 om 15:58:19 quote

GN "Die Hard"

661 posts
Fallout is nu voor een 10'tje te krijgen in de winkels. Oblivion ligt er niet eens meer
Ga naar pagina: 1