Auteur : Lex Laros vrijdag 3 februari 2012 om 18:46:52

Eerste ingame screenshots The Last of Us

Een tijdje geleden mochten we de eerste trailer al aanschouwen van Naughty Dog's aankomende survival game, The Last of Us, nu krijgen we dus de eerste screenshots voorgeschoteld.

Van de trailer wisten we al dat deze compleet uit ingame beelden gemaakt was... en nu we de screenshots te zien krijgen, moeten we toch weer erkennen dat Naughty Dog wel eens met een heel bijzondere game op de proppen gaat komen!

  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
  • {GAME_TITEL} screenshot nr.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Fabianb op vrijdag 3 februari, 2012 om 19:04:04 quote

GN "Sickness"

2055 posts
Grmpf, vetste setting ooit. Helaas weer een exclusive..
Gepost door Bones op vrijdag 3 februari, 2012 om 19:28:37 quote

Sonic

243 posts
Fabianb schreef:
Grmpf, vetste setting ooit. Helaas weer een exclusive..

Koop een Playstation......ik ben qua games en hardware nog nooit teleurgesteld geraakt sinds ik mijn eerste Playstation kocht in 1996.

Gepost door alround gamer op vrijdag 3 februari, 2012 om 19:28:59 quote

Sonic

298 posts
VET!!!!
Gepost door alround gamer op vrijdag 3 februari, 2012 om 19:30:06 quote

Sonic

298 posts
Bones schreef:
Fabianb schreef:
Grmpf, vetste setting ooit. Helaas weer een exclusive..
Koop een Playstation......ik ben qua games en hardware nog nooit teleurgesteld geraakt sinds ik mijn eerste Playstation kocht in 1996.
Playstationgamer since 1996, hoe nostalgisch
Gepost door Daniel Z op vrijdag 3 februari, 2012 om 20:38:12 quote

Crewmember

3916 posts
alround gamer schreef:
Playstationgamer since 1996, hoe nostalgisch
Hier nog een. Vanaf het begin van PlayStation altijd gespeeld

Vind het jammer dat er weer een survival (horror) game komt. Deze screenshots zien er belachelijk goed uit, daar niet van, en ik ga de game spelen, maar nog vind ik het genre minder.

Gepost door Fabianb op vrijdag 3 februari, 2012 om 21:58:00 quote

GN "Sickness"

2055 posts
Daniels_Zwart schreef:
alround gamer schreef:
Playstationgamer since 1996, hoe nostalgisch
Hier nog een. Vanaf het begin van PlayStation altijd gespeeld Vind het jammer dat er weer een survival (horror) game komt. Deze screenshots zien er belachelijk goed uit, daar niet van, en ik ga de game spelen, maar nog vind ik het genre minder.

weer een survivel (horror)? Jij bedoelt waarschijnlijk Silent Hill, Resident Evil, Dead space etc. Daar draait het eigenlijk meer om het schietende survival. Dit is waarschijnlijk realistischer, geen vreemde zombies. Dat is waarom ik ook erg uitkijk naar I Am Alive. Het in leven blijven zonder wapens. Door middel van keuzes, bluffen, deals maken. Dát is het type survivel waar deze game heen drijgt te gaan. Er zijn er namelijk niet veel van.

Gepost door HashtagMcSwag op zondag 5 februari, 2012 om 10:15:58 quote

GN "Die Hard"

609 posts
Fabianb schreef:
Daniels_Zwart schreef:
alround gamer schreef:
..
Hier nog een. Vanaf het begin van PlayStation altijd gespeeld Vind het jammer dat er weer een survival (horror) game komt. Deze screenshots zien er belachelijk goed uit, daar niet van, en ik ga de game spelen, maar nog vind ik het genre minder.
weer een survivel (horror)? Jij bedoelt waarschijnlijk Silent Hill, Resident Evil, Dead space etc. Daar draait het eigenlijk meer om het schietende survival. Dit is waarschijnlijk realistischer, geen vreemde zombies. Dat is waarom ik ook erg uitkijk naar I Am Alive. Het in leven blijven zonder wapens. Door middel van keuzes, bluffen, deals maken. Dát is het type survivel waar deze game heen drijgt te gaan. Er zijn er namelijk niet veel van.
Een survival game zonder geweer.......hmmmm lijkt me erg lastig
Gepost door Fabianb op zondag 5 februari, 2012 om 16:59:33 quote

GN "Sickness"

2055 posts
ano__niem schreef:
Fabianb schreef:
Daniels_Zwart schreef:
..
weer een survivel (horror)? Jij bedoelt waarschijnlijk Silent Hill, Resident Evil, Dead space etc. Daar draait het eigenlijk meer om het schietende survival. Dit is waarschijnlijk realistischer, geen vreemde zombies. Dat is waarom ik ook erg uitkijk naar I Am Alive. Het in leven blijven zonder wapens. Door middel van keuzes, bluffen, deals maken. Dát is het type survivel waar deze game heen drijgt te gaan. Er zijn er namelijk niet veel van.
Een survival game zonder geweer.......hmmmm lijkt me erg lastig

Of niet, een geweer is niet het enige wapen. En bij een 'apocalyps' in de stad liggen de wapens niet voor het oprapen.

Ga naar pagina: 1