GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie maandag 13 februari 2012 om 15:10:06

Sony maakt prijs bekend van enkele PlayStation Vita-games

Bron: Eurogamer
Sony heeft van enkele PlayStation Vita-games de prijs aangekondigd. Al deze games zijn alleen digitaal te koop, het gaat hier tevens alleen om zogeheten first party-games. Dit betekent dat deze spellen ontwikkeld worden door studio's van Sony. Helaas zijn de prijzen alleen nog in ponden bekendgemaakt.

Escape Plan: £9.99
Top Darts: £6.49
Hustle Kings: £6.49
Super Stardust: Delta: £6.49
MotorStorm RC: £4.79

Naast de grote titels als Uncharted: Golden Abyss, met een bijbehorend prijskaartje van circa vijftig euro, lijkt Sony met de PlayStation Vita dus ook in te zetten op kleinere games.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door DutchGamer-W- op maandag 13 februari, 2012 om 15:17:34 quote

GN "Sickness"

5979 posts
De Uncharted games zijn zekker wel hun geld waard maar 50 euro, en dat voor een Vita titel ?! Dat is behoorlijk duur zeg vind ik zelf!!
Gepost door XTR17 op maandag 13 februari, 2012 om 15:33:34 quote

Duke Nukem

478 posts
Wel behoorlijk goedkoop dan MotorStorm RC: £4.79.
Gepost door Hitman047 op maandag 13 februari, 2012 om 15:40:07 quote

GN "Sickness"

3882 posts
Gamer4Ever-NL schreef:
De Uncharted games zijn zekker wel hun geld waard maar 50 euro, en dat voor een Vita titel ?! Dat is behoorlijk duur zeg vind ik zelf!!

Bol.com durft er zelfs Ä60 voor te vragen.

Gepost door timishier op maandag 13 februari, 2012 om 16:00:08 quote

Sonic

277 posts
ff snel gekeken naar rayman origins die kost maar net iets meer dan 30 dus waarschijnlijk zal de prijs nog wel snel zakken
Gepost door Daniel Z op maandag 13 februari, 2012 om 17:49:25 quote

Eindredacteur

3009 posts
Zou awesome zijn als deze prijzen ook in euro's zijn. Besides dat, komen Escape Plan en Super Stardust er sowieso in.
Gepost door Superwasbeer op maandag 13 februari, 2012 om 17:52:47 quote

GN "Die Hard"

562 posts
te duur, dag vita. ik koop alleen voor 30 euro of minder en anders wacht ik wel op de piraterij
Gepost door DGonlag2 op maandag 13 februari, 2012 om 18:38:41 quote

GN "Ultima"

1540 posts
Superwasbeer schreef:
te duur, dag vita. ik koop alleen voor 30 euro of minder en anders wacht ik wel op de piraterij
Je wilt een Vita kopen voor 30 euro? Veel succes.

Als je games bedoeld, er zijn genoeg games van 20-40 euro. Zitten ook best wel goede bij, en als je bij de goede sites kijkt kun je games vaak ook nog goedkoper krijgen dan bijvoorbeeld Gamemania prijs.

Piraterij is nogal lame. Als je wilt dat apparaten failen, studio's slechte omzetting krijgen en daardoor weer mensen moeten ontslaan, dan moet je dat vooral doen. Erg zielig hoor. Piraterij van games is evengoed een misdaad, net als alle andere criminaliteiten. Doordat het niet persoonlijk is krijgen sommigen nogal snel het idee dat er geen slachtoffers zijn ofzo, maar niets is minder waar. Mensen die games piraten zijn illegaal bezig, en horen net als alle andere criminelen gestraft worden.

Gepost door soldierarjan op maandag 13 februari, 2012 om 19:02:32 quote

GN "Sickness"

2706 posts
DGonlag2 schreef:
Superwasbeer schreef:
te duur, dag vita. ik koop alleen voor 30 euro of minder en anders wacht ik wel op de piraterij
Je wilt een Vita kopen voor 30 euro? Veel succes. Als je games bedoeld, er zijn genoeg games van 20-40 euro. Zitten ook best wel goede bij, en als je bij de goede sites kijkt kun je games vaak ook nog goedkoper krijgen dan bijvoorbeeld Gamemania prijs. Piraterij is nogal lame. Als je wilt dat apparaten failen, studio's slechte omzetting krijgen en daardoor weer mensen moeten ontslaan, dan moet je dat vooral doen. Erg zielig hoor. Piraterij van games is evengoed een misdaad, net als alle andere criminaliteiten. Doordat het niet persoonlijk is krijgen sommigen nogal snel het idee dat er geen slachtoffers zijn ofzo, maar niets is minder waar. Mensen die games piraten zijn illegaal bezig, en horen net als alle andere criminelen gestraft worden.

ik vind de prijzen nog mee vallen voor de kwalitatieve hoge productie waarde die in al die games zitten. de vita games zijn tegenwoordig ook niet goedkoop om te maken.

ben totaal met je eens over piraterij zulke mensen moeten ze zwaar straffen ze verzieken het voor de rest ermee.

Gepost door Superwasbeer op maandag 13 februari, 2012 om 20:00:32 quote

GN "Die Hard"

562 posts
soldierarjan schreef:
DGonlag2 schreef:
Superwasbeer schreef:
..
Je wilt een Vita kopen voor 30 euro? Veel succes. Als je games bedoeld, er zijn genoeg games van 20-40 euro. Zitten ook best wel goede bij, en als je bij de goede sites kijkt kun je games vaak ook nog goedkoper krijgen dan bijvoorbeeld Gamemania prijs. Piraterij is nogal lame. Als je wilt dat apparaten failen, studio's slechte omzetting krijgen en daardoor weer mensen moeten ontslaan, dan moet je dat vooral doen. Erg zielig hoor. Piraterij van games is evengoed een misdaad, net als alle andere criminaliteiten. Doordat het niet persoonlijk is krijgen sommigen nogal snel het idee dat er geen slachtoffers zijn ofzo, maar niets is minder waar. Mensen die games piraten zijn illegaal bezig, en horen net als alle andere criminelen gestraft worden.
ik vind de prijzen nog mee vallen voor de kwalitatieve hoge productie waarde die in al die games zitten. de vita games zijn tegenwoordig ook niet goedkoop om te maken. ben totaal met je eens over piraterij zulke mensen moeten ze zwaar straffen ze verzieken het voor de rest ermee.

Straf mij maar, ow and while you're at it straf ook even 80% van de ds flashcart bezitters, alle illegale pc downloads en sluit piratebay af. of was dat al gedaan? En al die illegale verkegen films etc. ow en je moet dan ook even al de muziek die je op je mp3 speler illegaal gedownload hebt verwijderen. hypocrieten

Gepost door DGonlag2 op maandag 13 februari, 2012 om 20:19:12 quote

GN "Ultima"

1540 posts
Superwasbeer schreef:
soldierarjan schreef:
DGonlag2 schreef:
..
ik vind de prijzen nog mee vallen voor de kwalitatieve hoge productie waarde die in al die games zitten. de vita games zijn tegenwoordig ook niet goedkoop om te maken. ben totaal met je eens over piraterij zulke mensen moeten ze zwaar straffen ze verzieken het voor de rest ermee.
Straf mij maar, ow and while you're at it straf ook even 80% van de ds flashcart bezitters, alle illegale pc downloads en sluit piratebay af. of was dat al gedaan? En al die illegale verkegen films etc. ow en je moet dan ook even al de muziek die je op je mp3 speler illegaal gedownload hebt verwijderen. hypocrieten

Ik vind dat CD's, DVD's te duur zijn in de winkel. Spellen daarentegen heb je veel langer plezier aan en vind ik dan ook de prijs waard (wat bij de Vita nou ook weer niet zo hoog is). Ik heb inderdaad wel wat illegale muziek op mijn mp3 staan, maar ik zou er best wel wat van echt willen hebben, maar het is te duur. Ik heb overigens wel wat echte CD's, de meeste van FRS met een aanbieding van 2 voor 15 euro. Dan is het nog leuk.

Overigens vind ik het niet helemaal te vergelijken. Ik las namelijk ergens dat artiesten al jarenlang (tientallen jaren al) hun winst moeten en ook doen halen uit concerten geven. De maker van een game daarentegen kan dat niet, en kan dus nergens anders geld vandaan halen.

Gepost door alround gamer op maandag 13 februari, 2012 om 22:49:32 quote

Sonic

298 posts
XTR17 schreef:
Wel behoorlijk goedkoop dan MotorStorm RC: £4.79.
ja, zo ongeveer de helf goedkoper als escape plan! alsof dat nou zo'n topgame is..
Gepost door DGonlag2 op maandag 13 februari, 2012 om 23:08:28 quote

GN "Ultima"

1540 posts
XTR17 schreef:
Wel behoorlijk goedkoop dan MotorStorm RC: £4.79.

Ja en Super Stardust Delta voor 6.49 is ook niet veel. Is wel pond, dus bij ons waarschijnlijk iets duurder. Maar dan ook nog 5 euro korting vanwege pre-order! Ook niet verkeerd.

Gepost door dmb97 op dinsdag 14 februari, 2012 om 14:50:40 quote

Sub Zero

379 posts
Gamer4Ever-NL schreef:
De Uncharted games zijn zekker wel hun geld waard maar 50 euro, en dat voor een Vita titel ?! Dat is behoorlijk duur zeg vind ik zelf!!
Helemaal met je eens dat is zeker een dikke prijs 50 euro voor een hand held game in nog geen 500 jaar ik was van plan om de vita to kopen voor mijn zoon maar met die prijzen mogen ze hem houden.
Gepost door DGonlag2 op dinsdag 14 februari, 2012 om 20:03:37 quote

GN "Ultima"

1540 posts
dmb97 schreef:
Gamer4Ever-NL schreef:
De Uncharted games zijn zekker wel hun geld waard maar 50 euro, en dat voor een Vita titel ?! Dat is behoorlijk duur zeg vind ik zelf!!
Helemaal met je eens dat is zeker een dikke prijs 50 euro voor een hand held game in nog geen 500 jaar ik was van plan om de vita to kopen voor mijn zoon maar met die prijzen mogen ze hem houden.

Uncharted is de enige game van 50 euro. Er zijn erg veel goede games van tussen de 20-40 euro hoor. Dat valt toch wel mee voor handheld games die van dezelfde kwaliteit zijn als home console games. Kijk naar 3DS games, die zijn nog duurder. PS3 en Xbox games zijn ook veel duurder.

Ga naar pagina: 1