GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie donderdag 29 maart 2012 om 08:52:50

Controller aangeraden voor PC-versie Assassin's Creed III

Alex Hutchinson, creative director van Assassin's Creed III heeft in een interview aangegeven dat als je Assassin's Creed III op de PC wilt spelen, een controller aan te raden is. Hoewel men zegt van de PC te houden en deze versie dan ook goed te ondersteunen, ziet Hutchinson het niet gebeuren dat er veel tijd en geld geÔnvesteerd wordt in de ondersteuning van muis en toetsenbord:

Weíre definitely supporting PC. We love PC, but I think itíll be PC with a controller. I donít see us investing hugely in a mouse and keyboard setup. I think if you want to play on PC and you want to play Assassinís Creed, you have a controller.

Ubisoft heeft ondertussen bekendgemaakt dat het derde deel van de trilogie uiteraard muis en toetsenbord ondersteuning zal kennen, vergelijkbaar als bij de voorgaande delen.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Danielle.k op donderdag 29 maart, 2012 om 08:56:22 quote

GN "Die Hard"

849 posts
Ik game nu al zo lang op de console`s dat ik niet eens meer de ervaring zou hebben voor het gebruik van kb en muis .
Gepost door Ika Q op donderdag 29 maart, 2012 om 09:48:39 quote

GN "Sickness"

3915 posts
De PC-versie speelde ik altijd met controller, het ligt voor mij ook makkelijker in mijn handen.
Gepost door huntedjohan op donderdag 29 maart, 2012 om 10:31:00 quote

GN "Die Hard"

582 posts
word m dus niet voor mij. vind console gruwelijk vervelend spelen en al helemaal voor de pc waar je gezegend ben met toetsenbord en muis. had m graag geprobeerd.
Gepost door morkop006 op donderdag 29 maart, 2012 om 10:35:22 quote

GN "Die Hard"

643 posts
bij controllers krijg ik altijd de neiging om die dingen naar me'n beeldscherm te gooien , ik kan er niet mee overweg
Gepost door mmx op donderdag 29 maart, 2012 om 10:41:19 quote

GN "Commander"

1365 posts
Ik vind het niets om met een controller op de PC te game met k&m gaat het juist prima .
Gepost door xColdNight op donderdag 29 maart, 2012 om 11:33:58 quote

Duke Nukem

424 posts
huntedjohan schreef:
word m dus niet voor mij. vind console gruwelijk vervelend spelen en al helemaal voor de pc waar je gezegend ben met toetsenbord en muis. had m graag geprobeerd.
Je kunt het toch wel gewoon spelen? Het heeft ook gewoon toetsenbord en muis ondersteuning.
Gepost door ms13694 op donderdag 29 maart, 2012 om 12:37:19 quote

GN "Commander"

1269 posts
Beetje vreemd van ubi
Gepost door JonsoN op donderdag 29 maart, 2012 om 12:59:27 quote

GN "DruG"

4167 posts
die, ubisoft, diee!! Een pc game hoor je te spelen met muis en toetsenbord!
Gepost door Deadstriker op donderdag 29 maart, 2012 om 14:01:51 quote

GN "V.I.P."

3238 posts
Als je altijd met een controller speelt kan je beter een gameconsole kopen.
Gepost door Aftermath op donderdag 29 maart, 2012 om 14:05:53 quote

GN "Die Hard"

610 posts
ja! alle PC delen van AC (behalve 1) heb ik met een controller gespeeld! bevalt goed. Keyboard en muis worden heus nog wel ondersteunt! : ff goed lezen eh! ; ze raden het aan
Gepost door Jelkey op donderdag 29 maart, 2012 om 14:24:08 quote

Sub Zero

339 posts
'we love pc' zeggen ze dan, suuuuuuuure ubisoft, daarom wilden jullie de nieuwe ghost recon (en rayman origin) eerst niet op pc uitbrengen, en waar is die liefde dan in '...I donít see us investing hugely in a mouse and keyboard setup.'? hufters...
Gepost door StefanA op donderdag 29 maart, 2012 om 14:38:34 quote

Pacman

75 posts
Ik speel altijd al mijn spellen op de PS3. Mijn PC kan die nieuwste spellen niet eens aan.
Gepost door WoKingNL op donderdag 29 maart, 2012 om 15:36:54 quote

GN "Commander"

1260 posts
Je hebt pc en toetsenbord nergens voor nodig in AC, snap heel goed waarom ze zeggen een controller te gebruiken. Speelt veel beter weg en alles wat je nodig hebt zit erop.
Gepost door Boxer op donderdag 29 maart, 2012 om 16:15:43 quote

GN "Die Hard"

918 posts
Als ze gewoon de toetsenbord/muis-controles gebruiken van AC/ACII vind ik niks ergs. Vond deze controles altijd wel vloeiend gaan. En ik kan niet overweg met controllers, dus zou ik wel moeten.
Gepost door Mejunior op donderdag 29 maart, 2012 om 16:20:31 quote

Duke Nukem

442 posts
Pff, ik vind muis + toetsenbord veel fijner spelen dan controller. Pas (gisteren) nog AC:R op de PS3 gedaan, maar ik vind die camera controls maar niks.
Gepost door H4RDSTYLE op donderdag 29 maart, 2012 om 16:36:56 quote

GN "Die Hard"

534 posts
Ik speel toch alle games al met een controller, zelfs games als Shogun 2 op legendary etc.
Gepost door Regge op donderdag 29 maart, 2012 om 16:51:29 quote

Sonic

225 posts
vind controllers maar niks. geef mij maar men zeer geliefde G13 en mij simpele logitech muis
Gepost door cookymonster op vrijdag 30 maart, 2012 om 20:51:18 quote

GN "Commander"

1123 posts
Slechte zet van ubisoft, dit gaan niet veel pc-gamers leuk vinden. Als de besturing voor keybord en muis niet goed is word ik gek. Ik wil deze game wel heel graag spelen maar als ze het zo gaan versieken vind ik het ook stom Ik heb niet eens een controller en ik kan er trouwens ook niet goed mee overweg.
Ga naar pagina: 1