GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie vrijdag 2 maart 2012 om 09:37:52

[Update] PS3-versie BioShock: Infinite bevat Bioshock 1 in de VS

Gisteren wisten we de releasedatum van BioShock: Infinite al te melden, nu is er voor de PlayStation 3-eigenaren nog meer goed nieuws. De PlayStation 3-versie van BioShock: Infinite zal namelijk ook het originele BioShock bevatten.

Daarnaast werd ook nog eens bevestigd dat BioShock: Infinite PlayStation Move-ondersteuning zal kennen. Over de werking hiervan kunnen we binnenkort meer informatie verwachten.

Update: Zojuist heeft 2K naar buiten gebracht dat deze actie alleen maar voor Amerika geldt en dat het nog niet zeker is of dit ook in Europa gaat gebeuren. We houden jullie uiteraard op de hoogte, mocht daar verandering in komen!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door fdennis op vrijdag 2 maart, 2012 om 10:24:53 quote

GN "Commander"

1367 posts
Altijd leuk een extratje.
Gepost door Hukkel op vrijdag 2 maart, 2012 om 10:27:03 quote

Prince of Persia

130 posts
Dat is tof inderdaad.
Gepost door Hitman047 op vrijdag 2 maart, 2012 om 10:28:50 quote

GN "Sickness"

3650 posts
2K meld dat deze aanbieding voorlopig alleen voor Noord-Amerika geld. Het is nog onduidelijk of deze ook naar Europa komt.
Gepost door mmx op vrijdag 2 maart, 2012 om 10:41:47 quote

GN "Commander"

1338 posts
Nice en als hij zo niet in de EU te koop is koop ik hem gewoon in america
Gepost door Gajes859 op vrijdag 2 maart, 2012 om 10:48:09 quote

Pacman

76 posts
Heb ik al. Maar toch leuk.
Gepost door DutchGamer-W- op vrijdag 2 maart, 2012 om 14:41:09 quote

GN "Sickness"

5731 posts
Bijna alle Bioshock fans hebbe deel 1 all helemaal kapot gespeeld. Maar he ik ga niet klagen hoor.
Gepost door ps3owner op vrijdag 2 maart, 2012 om 22:00:12 quote

Duke Nukem

414 posts
ik vind dit echt super K***e dit gebeurd elke keer weer elke keer krijg je bij een of andere actie of nieuw spel dat amerika de beste of leukste of zelfs als enige de extra's krijgt was ook bij battlefield 3 zo dat je in amerika via dr. pepper gratis exclusieve dogtags kreeg terwijl DICE een europeese ontwikkelaar is en dan gaan ze amerika zo voorttrekken ik vind het gewoon van de zotte dat europa elke keer benadeeld wordt !!! ( en dit druk ik netjes uit)
Gepost door gragon3 op zondag 4 maart, 2012 om 23:10:34 quote

GN "Die Hard"

911 posts
Import =) Problem Solved.
Ga naar pagina: 1