GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie donderdag 19 april 2012 om 08:29:13

Amazon lekt God of War: Ascension boxart en trailer

Bron: Amazon
Enkele dagen geleden maakte Sony bekend dat er vandaag, 19 april, een onthulling plaats zou vinden. Deze aankondiging ging gepaard met de woorden: 'Will vengeance bring redemption?', wat veel mensen deed vermoeden dat het om God of War IV zou gaan.

Nu is de Amerikaanse webshop Amazon.com het Japanse bedrijf voor, hoewel de pagina inmiddels is verwijderd, onthulde de internetwinkel God of War Ascension. Ook een, tijdelijke, boxart en teaser van het spel werden door het bedrijf gelekt. Gezien de teaser kunnen we er vanuit gaan dat we ook in God of War: Ascension met Kratos de boel kort en klein zullen slaan.



Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door See4urSelf op donderdag 19 april, 2012 om 08:36:49 quote

Crewmember

1151 posts
Vet!
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 19 april, 2012 om 09:14:46 quote

Crewmember

5227 posts
Jammer dat ze blijkbaar weer de bekende weg inslaan. Hoewel ik niet echt bekend ben met de serie zou het mij wel een leuk lijken als je bijvoorbeeld eens met de Noordse goden aan de slag mocht, in plaats van steeds weer Kratos. Thor ofzo zou toch best wel awesome zijn.
Gepost door Carlos0_0 op donderdag 19 april, 2012 om 09:15:13 quote

GN "Sickness"

9834 posts
Trailer net gezien die kreeg ik toe gestuurd zeker vet ben echt benieuwd hoe ze verder gaan
Gepost door Hitman047 op donderdag 19 april, 2012 om 10:29:29 quote

GN "Sickness"

3944 posts
Nice, had dus idd. de A van Ascension goed weten te voorspellen. Ik zal eens vaker op onderzoek uitgaan op de SCEA servers van Sony.

Grote vraag blijft toch of Ascension een shooter zal worden. (Blijf het een meesterlijke fout vinden van die webshop)

EDIT: Het Amerikaanse PlayStation Blog heeft bekend gemaakt dat er op 30 april om 8AM Pacific Time meer details en de allereerste live gameplay beelden zullen verschijnen op hun website en Facebook-pagina.

EDIT 2: Het Amerikaanse PlayStation Magazine heeft zojuist een mogelijke releasedatum bekend gemaakt: december 2013.

Gepost door NightHawk op donderdag 19 april, 2012 om 10:55:22 quote

GN "Die Hard"

915 posts
Want er zijn nog maar twee prequels... waarom kunnen ze deze serie gewoon niet met rust laten?
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 19 april, 2012 om 10:55:29 quote

Crewmember

5227 posts
Hitman047 schreef:
EDIT 2: Het Amerikaanse PlayStation Magazine heeft zojuist een mogelijke releasedatum bekend gemaakt: december 2013.

Ik gok dat er niets van die releasedatum klopt. Op Amazon stond er namelijk dat het spel 31 december 2013 uit zou komen, daar komt die december 2013 vandaan. God of War III kwam in maart uit, ik denk dat Ascension ook rond die tijd uitkomt.

Gepost door Hitman047 op donderdag 19 april, 2012 om 11:03:03 quote

GN "Sickness"

3944 posts
Ja, ik neem ook aan dat er niet veel van die datum klopt. Maar het was de eerste bron die over een releasedatum sprak. Misschien dat Todd Papy ons op 30 April een releasedatum wil verklappen.
Gepost door Carlos0_0 op donderdag 19 april, 2012 om 12:21:13 quote

GN "Sickness"

9834 posts
NightHawk schreef:
Want er zijn nog maar twee prequels... waarom kunnen ze deze serie gewoon niet met rust laten?

Met rust laten kom op zeg na die 3 delen wil je gewoon nog meer, Het einde was zo erg open volgens mij dat het gewoon vroeg naar een nieuw deel sowieso 1 want je geloofde toch echt niet dat die helemaal dood was.

Gepost door ckerigon op donderdag 19 april, 2012 om 13:16:59 quote

GN "0wnz0rzer"

3872 posts
mr.black schreef:
Jammer dat ze blijkbaar weer de bekende weg inslaan. Hoewel ik niet echt bekend ben met de serie zou het mij wel een leuk lijken als je bijvoorbeeld eens met de Noordse goden aan de slag mocht, in plaats van steeds weer Kratos. Thor ofzo zou toch best wel awesome zijn.

God of War draait om Kratos? Het is gewoon niet hetzelfde als je Kratos eruit laat.. Zelda zonder Link is nothing, hetzelfde geldt voor bijv. Gears etc etc

Gepost door Steen op donderdag 19 april, 2012 om 15:25:32 quote

GN "Die Hard"

659 posts
ckerigon schreef:
mr.black schreef:
Jammer dat ze blijkbaar weer de bekende weg inslaan. Hoewel ik niet echt bekend ben met de serie zou het mij wel een leuk lijken als je bijvoorbeeld eens met de Noordse goden aan de slag mocht, in plaats van steeds weer Kratos. Thor ofzo zou toch best wel awesome zijn.
God of War draait om Kratos? Het is gewoon niet hetzelfde als je Kratos eruit laat.. Zelda zonder Link is nothing, hetzelfde geldt voor bijv. Gears etc etc
idd, het spel heet ook God of War,omdat Kratos the God of war is
Gepost door WesterW op donderdag 19 april, 2012 om 19:41:03 quote

Eindredacteur

2293 posts
fantasyhound schreef:
ckerigon schreef:
mr.black schreef:
..
God of War draait om Kratos? Het is gewoon niet hetzelfde als je Kratos eruit laat.. Zelda zonder Link is nothing, hetzelfde geldt voor bijv. Gears etc etc
idd, het spel heet ook God of War,omdat Kratos the God of war is
Andere religies kennen echter ook oorlogsgoden, dus het zou gewoon een stuk origineler (en leuker?) zijn om een volledig andere richting op te gaan.
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 19 april, 2012 om 19:59:26 quote

Crewmember

5227 posts
Wesz schreef:
fantasyhound schreef:
ckerigon schreef:
..
idd, het spel heet ook God of War,omdat Kratos the God of war is
Andere religies kennen echter ook oorlogsgoden, dus het zou gewoon een stuk origineler (en leuker?) zijn om een volledig andere richting op te gaan.

Dit, Noordse mythologie zou ik gewoon ongelofelijk vet vinden. Daarnaast is Mars/Ares de echte 'god of war' in de Romeinse/Griekse mythologie.

Gepost door Daniel Z op donderdag 19 april, 2012 om 20:09:57 quote

Eindredacteur

3156 posts
mr.black schreef:
Dit, Noordse mythologie zou ik gewoon ongelofelijk vet vinden. Daarnaast is Mars/Ares de echte 'god of war' in de Romeinse/Griekse mythologie.
Ares is in God of War ook de god van de oorlog, niet Kratos.
Gepost door Leon 2.0 op donderdag 19 april, 2012 om 20:15:37 quote

Crewmember

5227 posts
Daniels_Zwart schreef:
Ares is in God of War ook de god van de oorlog, niet Kratos.
Ik reageerde hier ook op:
Quote:
idd, het spel heet ook God of War,omdat Kratos the God of war is
Maar goed, ik ben niet echt bekend met GoW.
Gepost door Daniel Z op donderdag 19 april, 2012 om 20:32:33 quote

Eindredacteur

3156 posts
Dacht dat je Ares alleen in die context plaatste in de mythologie buiten de games. Sorry 'bout that.
Ga naar pagina: 1