GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Marin Juresic zaterdag 21 april 2012 om 11:21:14

Diablo III bta voor iedereen beschikbaar dit weekend

Bron: VG247
Het is een feit: de bta van Diablo III is binnenkort beschikbaar voor elke gamer. Het spel is dit weekeinde namelijk voorzien van een open bta. Dit betekent dat iedereen met een Battlenet-account zich kan aanmelden voor deze bta. Blizzard heeft hoogstwaarschijnlijk voor deze opzet gekozen, zodat de servers van de game drie dagen lang een stresstest kunnen ondergaan. De bta kun je hier vinden.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Danielle.k op zaterdag 21 april, 2012 om 11:37:52 quote

GN "Die Hard"

847 posts
Ik hoop dat de meeste hem kunnen spelen, ik speel de beta nu al zo`n kleine 2 maanden maar vanaf gisteren avond was er geen mogelijkheid om het te spelen.
Gepost door Steen op zaterdag 21 april, 2012 om 11:40:10 quote

GN "Die Hard"

659 posts
Danielle.k schreef:
Ik hoop dat de meeste hem kunnen spelen, ik speel de beta nu al zo`n kleine 2 maanden maar vanaf gisteren avond was er geen mogelijkheid om het te spelen.
Koen had dit ook ondervonden HAHA
Gepost door Dark_Phoenix op zaterdag 21 april, 2012 om 14:46:48 quote

GN "Commander"

1224 posts
Wanneer ik de beta client heb gedownload en opstart houd hij vroeg tijdig op waardoor ik de game niet kan installeren. Weet iemand hiervoor een fix?
Gepost door DeAdSeYe op zaterdag 21 april, 2012 om 14:56:24 quote

GN "Sickness"

3316 posts
Mogt iemand problemen ondervinden bij het downloaden of installeren. Sluit je pc af, start veilig modus met netwerkmogelijkheden en probeer dan op nieuw.

Dit lost het probleem in veel gevallen op, althans bij mij heeft het ook gewerkt. Dit staat ook op het officile forum van Battle.net/Blizzard!

Gepost door Jelkey op zaterdag 21 april, 2012 om 15:33:49 quote

Sub Zero

339 posts
bah, te veel errors tijdens het inloggen op battle.net, ik kan de game hierdoor niet eens inkomen, beetje slordig van blizzard
Gepost door Dark_Phoenix op zaterdag 21 april, 2012 om 16:01:25 quote

GN "Commander"

1224 posts
DeAdSeYe schreef:
Mogt iemand problemen ondervinden bij het downloaden of installeren. Sluit je pc af, start veilig modus met netwerkmogelijkheden en probeer dan op nieuw. Dit lost het probleem in veel gevallen op, althans bij mij heeft het ook gewerkt. Dit staat ook op het officile forum van Battle.net/Blizzard!

Heb ik net geprobeerd werkt geen fuck. Echt slordig van Blizzard. Ik download nu via torrent full client 3.82 GB hopelijk werkt dat.

Gepost door grassyfuzz op zaterdag 21 april, 2012 om 16:39:21 quote

Sub Zero

340 posts
best kort die beta ;p