GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Johan Lubbers donderdag 12 april 2012 om 15:00:43

Resident Evil 6 is 30 uur lang

Bron: Nowgamer
Resident Evil 6 zal veel langer worden dan het vorige deel volgens game director Eiichiro Sasaki. Het spel bevat drie verhalen die elk iets korter zijn dan heel Resident Evil 5. Als je ze echter allemaal speelt, heb je rond de 30 uur nodig om het te doorploegen. Eiichiro Sasaki vertelde dat deze drie verhalen elk op één personage gericht zijn:

The three characters each have their own story and you can choose whichever one you want and play that story, experience that character’s story. While each character’s story stands alone, all of the characters wind up in the same area of the game, in China, so there is a certain level of overlap. They stand on their own but they do overlap in certain areas. You don’t have to play them all, of course.

Dit zou dus zomaar een van de langste games van het jaar kunnen worden. We moeten nog wel even geduld hebben: Capcom kondigde gisteren aan dat Resident Evil 6 op 2 oktober zal verschijnen.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Slayer61 op donderdag 12 april, 2012 om 16:10:46 quote

GN "Commander"

1331 posts
Geloof ik niks van, eerlijk gezegd. Zeker nu die al zo vroeg uitkomt!
Gepost door yostiemontana op donderdag 12 april, 2012 om 16:15:08 quote

Sonic

229 posts
They stand on their own but they do overlap in certain areas.

Dat is wel een heel ruim begrip. Als je dezelfde plaatsen bezoekt en de verhaallijn ongeveer hetzelfde is, dan zou ik het er niet voor over hebben om 3 keer te gaan spelen. Maarrrrr, misschien heb ik het heel erg mis

Gepost door GamerJaime op donderdag 12 april, 2012 om 16:35:46 quote

GN "Commander"

1003 posts
yostiemontana schreef:
They stand on their own but they do overlap in certain areas. Dat is wel een heel ruim begrip. Als je dezelfde plaatsen bezoekt en de verhaallijn ongeveer hetzelfde is, dan zou ik het er niet voor over hebben om 3 keer te gaan spelen. Maarrrrr, misschien heb ik het heel erg mis
Ik denk niet dat je het zo moet zien. Ik denk dat hij bedoelt dat de 3 hoofdpersonages een soort driehoeksoverlapping hebben en elkaar soms in het verhaal treffen maar elk een eigen verhaal volgen en uiteindelijk alle 3 zullen eindigen in China. Lijkt me een beetje raar als ieder personage hetzelfde verhaal heeft dit is daarbij ook onmogelijk omdat Leon bij de president is,Chris loopt mee met de Special Forces en Jake heeft zo zijn eigen geheimen en problemen waar hij mee om moet gaan. Alle 3 andere locaties en verhaallijnen
Gepost door toqeer op donderdag 12 april, 2012 om 17:43:16 quote

GN "Sickness"

2288 posts
deze game word egt zo vet verhaal word sowieso vet
Gepost door Alfa Warrior op donderdag 12 april, 2012 om 20:55:05 quote

PingWing

5503 posts
Dat word dus uitspelen in een uurtje of 20? (of zoals Glenn zou doen: 8 uur )
Gepost door Hitman047 op donderdag 12 april, 2012 om 21:04:13 quote

GN "Sickness"

3839 posts
Alfa Warrior schreef:
Dat word dus uitspelen in een uurtje of 20? (of zoals Glenn zou doen: 8 uur )

Glenn moet die 1000 euro eruit verdienen. Die gaat er héél langzaam over doen.

Gepost door Glennus op vrijdag 13 april, 2012 om 09:07:37 quote

GN "Die Hard"

528 posts
Hitman047 schreef:
Alfa Warrior schreef:
Dat word dus uitspelen in een uurtje of 20? (of zoals Glenn zou doen: 8 uur )
Glenn moet die 1000 euro eruit verdienen. Die gaat er héél langzaam over doen.

Dit is een game, vooral met Leon's campaign, waar ik met opzet ontzettend lang over ga doen. En ja, ik ben in het bezit van een pre-order van de Premium Edition vanaf vandaag, maar heb 'm voor 200 euro besteld

Gepost door Hitman047 op vrijdag 13 april, 2012 om 09:26:34 quote

GN "Sickness"

3839 posts
Glennus schreef:
Dit is een game, vooral met Leon's campaign, waar ik met opzet ontzettend lang over ga doen. En ja, ik ben in het bezit van een pre-order van de Premium Edition vanaf vandaag, maar heb 'm voor 200 euro besteld

Nice! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Gepost door jamrex007 op vrijdag 13 april, 2012 om 19:16:04 quote

GN "Commander"

1083 posts
is eigenlijk een soort 3 spellen in 1. ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar de verhaallijn van Chris die andere 2 boeien me niet.
Ga naar pagina: 1