Auteur : Tom Kauwenberg donderdag 12 april 2012 om 16:44:09

Skryim krijgt ondersteuning voor Kinect

Bron: BethBlog
Geen late 1 aprilgrap, dit is echter dan echt: The Elder Scrolls V: Skyrim krijgt zogenaamde 'Kinect Integration'. Binnenkort wordt het dus mogelijk om Skyrim te spelen met behulp van Microsoft's tweeogige camera. De controller houden we uiteraard nog wel in de hand, maar de toevoeging van besturing met Kinect kan een leuke nieuwe speelervaring opleveren.

Onder meer is het mogelijk om zelf je Shouts uit te roepen richting je televisiescherm, je volgers commando's te geven en wapens of magie te wisselen. Echt veel 'bewegen' voor de camera zal het dus niet worden, de nadruk ligt bij deze integratie meer op de stemherkenning van Kinect.

In onderstaande video wordt getoond hoe Skyrim precies zal werken in combinatie met Kinect.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Hitman047 op donderdag 12 april, 2012 om 17:06:21 quote

MvdM Januari

4508 posts
Weer een oninteressant onderdeel van de Skyrim Game Jam.

Volgende keer graag Speren, Mounted Combat en die Gigantische Mudcrab, Bethesda.

Gepost door lassieman op donderdag 12 april, 2012 om 17:11:16 quote

GN "Sickness"

2275 posts
Ik vind het er wel vet uitzien, je zal alleen wel weer alles perfect uit moeten spreken..
Gepost door gatemaster64 op donderdag 12 april, 2012 om 17:39:39 quote

GN "Commander"

1416 posts
best wel vet!

ik heb aleen geen xbox360

Gepost door FishHookz op donderdag 12 april, 2012 om 17:41:11 quote

GN "Sickness"

2587 posts
Hitman047 schreef:
Weer een oninteressant onderdeel van de Skyrim Game Jam. Volgende keer graag Speren, Mounted Combat en die Gigantische Mudcrab, Bethesda.
+1
Gepost door yostiemontana op donderdag 12 april, 2012 om 18:34:24 quote

Sonic

229 posts
Dit is toch f*cking vet, stelletje klagers
Gepost door xColdNight op donderdag 12 april, 2012 om 18:48:29 quote

Duke Nukem

424 posts
Nog meer reden om een Kinect te willen...
Gepost door GsA_Dragonheart op donderdag 12 april, 2012 om 20:12:28 quote

Prince of Persia

133 posts
SPEECH SKILL increased haha
Gepost door StuntelX op donderdag 12 april, 2012 om 20:27:42 quote

GN "Die Hard"

697 posts
Dit word de reden dat ik kinect ga kopen, YOL TOOR SHUL!!
Gepost door SP00XY op donderdag 12 april, 2012 om 21:51:39 quote

n00b

12 posts
fus ro dah
Gepost door xHouse op vrijdag 13 april, 2012 om 04:48:41 quote

GN "Commander"

1228 posts
Waarom probeert kinect zelfs nog? Leuk voor familie met kinderen ik had liever toch net iets andere toevoegingen voor Skyrim gezien. Maar ja, voor ieders wat natuurlijk he.
Ga naar pagina: 1