GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Jaimy Kortenhoff maandag 2 april 2012 om 15:28:21

Sony spendeert 1,5 miljoen pond aan Vita reclame

Bron: VG247
Sony heeft bekendgemaakt dat ze anderhalf miljoen pond gaan besteden aan PlayStation Vita-reclames. Dit natuurlijk met de aankomende Paasvakantie, volgens Sony een belangrijke periode aangezien 'de kinders' dan lekker vrij hebben. Dit is Sony's tweede kans op een dikke marketingstunt, sinds de release in februari. Sony spreekt:

We have an always-on approach to Vita marketing, continually evolving and updating our campaigns to match the new and compelling entertainment experiences delivered by this uniquely powerful device.

Ook benadrukte Sony dat ze kort na de launch van de Vita 1,2 miljoen exemplaren hebben verkocht.
Het volgende of vorige nieuwsbericht:
» 00:00   Beste Leon, welkom bij Beste...
« 15:23   Left 4 Dead-ontwikkelaar komt met nieuwe first-person shooter
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Carlos0_0 op maandag 2 april, 2012 om 16:58:17 quote

GN "Sickness"

9450 posts
Das aardig wat denk ik ik weet niet hoeveel dit in euro's is.
Gepost door ano__niem op maandag 2 april, 2012 om 17:45:20 quote

GN "Die Hard"

602 posts
Carlos0_0 schreef:
Das aardig wat denk ik ik weet niet hoeveel dit in euro's is.
Meer dan 2 miljoen in ieder geval, zonde van het geld vind ik
Gepost door soldierarjan op maandag 2 april, 2012 om 17:59:50 quote

GN "Sickness"

2571 posts
zou de vita op dit moment wel goed verkopen of halen ze de verkoop aantallen niet.
Gepost door Maffia173 op maandag 2 april, 2012 om 18:13:06 quote

Sonic

277 posts
Carlos0_0 schreef:
Das aardig wat denk ik ik weet niet hoeveel dit in euro's is.
Ongeveer 1,8 miljoen euro.
Gepost door toqeer op maandag 2 april, 2012 om 18:20:44 quote

GN "Sickness"

2286 posts
1 miljoen zo veel dat is egt verspilling dan
Gepost door ano__niem op maandag 2 april, 2012 om 18:32:08 quote

GN "Die Hard"

602 posts
Idd 1,8
Gepost door DGonlag2 op maandag 2 april, 2012 om 18:57:10 quote

GN "Ultima"

1538 posts
ano__niem schreef:
Carlos0_0 schreef:
Das aardig wat denk ik ik weet niet hoeveel dit in euro's is.
Meer dan 2 miljoen in ieder geval, zonde van het geld vind ik

Dat ligt er maar net aan. Als ze daardoor veel Vita's verkopen dan is het zeker niet zonde.

Gepost door alround gamer op maandag 2 april, 2012 om 19:05:17 quote

Sonic

298 posts
ja, in het paasweekend heeft kinders vrij, maar welke ouder gaat nou 250 aan een ps vita, 20 euro voor een geheugenkaartje, nog eens 30 voor een hoesje oplader enz. ( zoontjelief is niet altijd zo voorzichtig!) en dan nog eens 30 euro aan een spel uitgeven? sorry hoor! mijn ouders geven me voor mijn verjaardag echt geen cadeau van 330 euro uitgeven hoor! laat staan dat iemand van 12 dat bedrag elf gaat neertellen Dus sony heeft een beetje de verkeerde doelgroep gekozen!
Gepost door GENERAL_DS op maandag 2 april, 2012 om 20:43:43 quote

GN "Ultima"

1875 posts
valt wel mee toch ongeveer 2 miljoen euro. Samen met een prijsverlaging kunnen ze nog best wel eens ver komen met de Vita verkopen.
Gepost door Stubborn op dinsdag 3 april, 2012 om 08:28:08 quote

Sub Zero

314 posts
alweer "vita-full" metro dagen.

Als ze 7200 vitas verkopen na deze actie, 7201e is verdienst

Ga naar pagina: 1