GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Kempers zaterdag 28 april 2012 om 11:31:01

Winkelketen onthult releasedatum Call of Duty: Black Ops II

Bron: IGN
Terwijl Activision nog geheimzinnig doet over de volgende Call of Duty, heeft de Amerikaanse winkelketen Target het spel al onthuld. De pre-order kaarten die men in handen heeft gekregen wijzen erop dat we 13 november aan de slag kunnen met Call of Duty: Black Ops II.

Eerdere geruchten zijn hiermee bevestigd. Op de foto zijn enkel pre-order kaarten te zien voor de Xbox 360 en PlayStation 3; of dit Call of Duty-spel ook naar de PC en Wii (U) zal komen, is vooralsnog onbekend. De eerste concrete informatie rondom Black Ops II wordt verwacht op 1 mei, wanneer Activision het spel officieel zal onthullen tijdens de NBA playoffs.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Danielle.k op zaterdag 28 april, 2012 om 12:03:36 quote

GN "Die Hard"

847 posts
Ik denk dat ik op die datum nog steeds met veel plezier bezig ben met Assassins Creed 3, ik moet toch keuzes maken eind van het jaar gezien ik me niet alle games kan veroorloven.
Gepost door Nibor134 op zaterdag 28 april, 2012 om 12:14:05 quote

Pacman

80 posts
11-13-12 bestaat de 13de maand dan ? Of is het 13 oktober?
Gepost door barto89 op zaterdag 28 april, 2012 om 12:16:30 quote

Prince of Persia

133 posts
Nibor134 schreef:
11-13-12 bestaat de 13de maand dan ? Of is het 13 oktober?

amerikaanse manier van datum weergeven

Gepost door jamrex007 op zaterdag 28 april, 2012 om 12:19:47 quote

GN "Commander"

1114 posts
Nibor134 schreef:
11-13-12 bestaat de 13de maand dan ? Of is het 13 oktober?

Het is13 November 2012 .

Gepost door gatemaster64 op zaterdag 28 april, 2012 om 12:22:04 quote

GN "Commander"

1058 posts
is er eigenlijk nog wel kans dat de call of duty anders gaat heten dan black ops 2 lol
Gepost door fdennis op zaterdag 28 april, 2012 om 13:21:51 quote

GN "Commander"

1487 posts
Ben er eigenlijk wel klaar mee nu. Heb veel plezier gehad in CoD4. Daarna is het minder geworden. Niet dat black ops of Mw3 slecht waren. Maar ze waren gewoon minder. En het zal me niets verbazen dat ze ook nu weer de ouwe engine gaan gebruiken die inmiddels echt outdated is. Ik begrijp het ook wel gezien het feit dat er nieuwe consoles opkomst zijn dat ze wachten met een nieuwe engine. Maar voor mij is het voorlopig even geen CoD meer.
Gepost door Ika Q op zaterdag 28 april, 2012 om 14:18:56 quote

GN "Sickness"

3915 posts
Het word iedere jaar in November uitgebracht, dus dit is nauwelijks echt nieuws.
Gepost door BABI-PANGPANG op zaterdag 28 april, 2012 om 15:35:19 quote

GN "Die Hard"

617 posts
November?! Zou het echt waar zijn?
Gepost door Hillys op zaterdag 28 april, 2012 om 18:05:17 quote

GN "Ultima"

1511 posts
Dit had ik al een week terug gezien
Gepost door Neolite op zaterdag 28 april, 2012 om 19:40:17 quote

Moderator

5434 posts
Wat een verassing zeg, dat de nieuwe(zoveelste) Call of Duty eind dit jaar november uitkomt. De game gaat zoals gewoonlijk weer de nodige verkooprecords breken en zal gehypt worden tot in den treure. Waar is het echte nieuws rondom deze game?
Gepost door Nitrix31 op maandag 30 april, 2012 om 14:09:28 quote

Duke Nukem

490 posts
Helaas is Call of Duty niet meer wat het was vroeger. Het gaat niet meer om tactiek of iets dergelijks. Het is meer rondhuppelen en je magazijn leeg schieten. Wel heb ik me een goede 400 uur vermaakt met Black Ops, en dan vooral in de sniper only servers. Toch ben ik wel benieuwd naar gameplay of screenshots. Mocht het zo zijn dat ze nog steeds geen verbeterde engine gebruiken dan zal ik dit spel hoogst waarschijnlijk niet halen, tenzij de gameplay wel heel erg goed is.
Gepost door DylanOWNTgew00n op maandag 21 mei, 2012 om 18:15:15 quote

n00b

1 posts
11-13-12 is altijd in Amerika eerst maand dan dag en daarna jaar dus 13 november 2012