GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Johan Lubbers zaterdag 5 mei 2012 om 10:31:33

Game of the Year-editie van Dead Island duikt op

Dead Island komt als Game of the Year-editie opnieuw uit op 30 juni. De BBFC, de Britse organisatie die spellen van een leeftijdscategorie voorziet, heeft namelijk de nieuwe editie van Dead Island geclassificeerd.

In Dead Island zit je op een mooi eiland waar je moet proberen zombies van je af te slaan. Hoewel de game gematigd positief is ontvangen, heeft het spel wel erg goed verkocht. Welke extra content deze editie zal bevatten is nog onbekend. Echter, het is wel te verwachten dat de uitgegeven DLC, Ryder White en Bloodbath Arena, op de disk aanwezig zullen zijn.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Xboxfan op zaterdag 5 mei, 2012 om 12:31:57 quote

Duke Nukem

452 posts
Best stom dat ze er nu alweer een GOTY-edition aan uitgeven, want ikzelf heb de pre-order edition en daar zat al de bloodbath arena in en een speciale mod voor je wapen. Als misschien de mod er ook bij komt dan hoeft er alleen nog maar ryder white bij. Niet zoveel bijzonders dus. Wel leuk voor degenen die het spel nog niet hebben, want Dead Island is echt een zeer goed spel om met je vrienden te spelen. Vooral wanneer je met gemodde (niet de papiertjes maar met de computer) wapens zombies zeer ver kan slaan en plaatsen gaat bezoeken waar opeens gewoon een boom in de lucht staat. Ook is het leuk om proberen uit de map te geraken, want laten we eerlijk zijn... Dead Island heeft daar niet veel tijd in zitten.
Gepost door RenevdGijp op zaterdag 5 mei, 2012 om 13:15:50 quote

GN "Commander"

1317 posts
Xboxfan schreef:
Best stom dat ze er nu alweer een GOTY-edition aan uitgeven, want ikzelf heb de pre-order edition en daar zat al de bloodbath arena in en een speciale mod voor je wapen. Als misschien de mod er ook bij komt dan hoeft er alleen nog maar ryder white bij. Niet zoveel bijzonders dus. Wel leuk voor degenen die het spel nog niet hebben, want Dead Island is echt een zeer goed spel om met je vrienden te spelen. Vooral wanneer je met gemodde (niet de papiertjes maar met de computer) wapens zombies zeer ver kan slaan en plaatsen gaat bezoeken waar opeens gewoon een boom in de lucht staat. Ook is het leuk om proberen uit de map te geraken, want laten we eerlijk zijn... Dead Island heeft daar niet veel tijd in zitten.

Idd, veel ste veel GOTY editions van games, en jammer voor mensen die een special edition/pre order hebben, die willen soms best wachten en de GOTY editie kopen. Maar ze moeten ook geld verdienen.

Gepost door DutchGamer-W- op zaterdag 5 mei, 2012 om 14:30:21 quote

GN "Sickness"

5980 posts
"Game of the Year-editie" Dat geld toch alleen voor die uitstekende en idd Game van het jaar spellen. Ik zelf vind Dead Island niet echt een Game van het Jaar
Gepost door Flapjack op zaterdag 5 mei, 2012 om 17:59:00 quote

GN "Die Hard"

997 posts
Gamer4Ever-NL schreef:
"Game of the Year-editie" Dat geld toch alleen voor die uitstekende en idd Game van het jaar spellen. Ik zelf vind Dead Island niet echt een Game van het Jaar

als jij iets vind hoeft dat niet perse ook gelijk zo te zijn hea!!

en anderen vinden kennelijk anders

Gepost door Codename_black op zaterdag 5 mei, 2012 om 21:00:07 quote

GN "Sickness"

2108 posts
Sinds waneer worden GotY editions zomaar uitgegeven terwijl het niet eens een GotY is?
Gepost door DutchGamer-W- op zaterdag 5 mei, 2012 om 21:42:00 quote

GN "Sickness"

5980 posts
Codename_black schreef:
Sinds waneer worden GotY editions zomaar uitgegeven terwijl het niet eens een GotY is?

@ Flapjack en wie zegt dat dit een slecht game is ??

Codename_black dit is precies wat ik bedoelde.

Gepost door toqeer op zondag 6 mei, 2012 om 12:42:58 quote

GN "Sickness"

2296 posts
ja en sinds wanneer worden matige games opeens goty