Auteur : Wester Wagenaar donderdag 10 mei 2012 om 08:45:23

Nieuwe 'Tales'-game zal begin juni worden onthuld

Hoewel Europa nog niet eens aan de slag heeft kunnen gaan met Tales of Graces en Tales of Xillia, lijkt het erop dat Namco Bandai binnenkort alweer een nieuwe game binnen de langlopende RPG-reeks zal aankondigen. In het Japanse mangablad Weekly Shōnen Jump staat namelijk dat de volgende Tales-game zal worden onthuld op het Tales of Festival 2012, dat plaatsvind op 2 en 3 juni in de Yokohama Arena.


Het lijkt erop dat het hier gaat om een gloednieuwe game binnen de reeks, die zich afspeelt in een totaal nieuwe wereld. Van de remakes waar al lange tijd geruchten over rondgaan zal dus hoogstwaarschijnlijk geen sprake zijn. Uiteraard is het ook mogelijk dat meerdere spellen zullen worden onthuld op het festival.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door blackname op donderdag 10 mei, 2012 om 10:46:34 quote

GN "Die Hard"

646 posts
Ziet er ook niet uit als een game die in Europa een groot succes zou worden.
Gepost door nunen007 op donderdag 10 mei, 2012 om 12:30:54 quote

Duke Nukem

455 posts
HAHAHA!!! Wat is dat nou weer voor lelijk spel!
Gepost door nuclearnemo op donderdag 10 mei, 2012 om 12:38:58 quote

Duke Nukem

481 posts
nunen007 schreef:
HAHAHA!!! Wat is dat nou weer voor lelijk spel!

Tja..ieder zijn eigen smaak....mij lijkt het namelijk wel een interessante serie...xD...Alhoewel ik wel denk dat hij dan maar alleen voor de PS uit gaat komen...

Gepost door fdennis op donderdag 10 mei, 2012 om 12:52:47 quote

GN "Ultima"

1778 posts
nunen007 schreef:
HAHAHA!!! Wat is dat nou weer voor lelijk spel!

Een opmerking van een 10 jarige. Er bestaan geen lelijke spellen. Iedere game heeft zijn eigen grafische style. Ja het kan veroudert zijn zoals Mw3. Maar het heeft een style. Als je de style niet mooi vind dan betekend dat niet dat het een lelijke spel is.

Gepost door TheUltimateZerg op donderdag 10 mei, 2012 om 13:24:30 quote

GN "Die Hard"

560 posts
Tales is mijn favoriete RPG serie, Dus dit nieuws is echt.. HNNNNG <3 cant wait!
Gepost door WesterW op donderdag 10 mei, 2012 om 13:39:03 quote

Crewmember

2369 posts
nuclearnemo schreef:
Tja..ieder zijn eigen smaak....mij lijkt het namelijk wel een interessante serie...xD...Alhoewel ik wel denk dat hij dan maar alleen voor de PS uit gaat komen...
Probeer dan om Tales of Vesperia voor de Xbox 360 te scoren. Echt een aanrader