GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie dinsdag 5 juni 2012 om 20:48:22

Batterij Wii U GamePad gaat drie tot vijf uur mee

Bron: Eurogamer
Aangezien de GamePad van de Wii U een draadloos apparaat is, gaat de accu natuurlijk maar een beperkte tijd mee. Nintendo heeft bekendgemaakt dat de batterij van de GamePad drie tot vijf uur mee gaat, dit is afhankelijk van de ingestelde helderheid.

Het opladen van de controller duurt circa twee en een half uur. Tijdens het opladen met een AC-adapter kan je gewoon doorspelen met de GamePad.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door soldierarjan op dinsdag 5 juni, 2012 om 20:51:01 quote

GN "Sickness"

2571 posts
ding is toch groot genoeg voor een fatsoenlijker batterij die 10 uur mee zou moeten gaan vind 3 tot 5 uur beetje weinig. en de draad die je erbij krijgt is meestal ook niet zo erg lang dus is ook weer vervelend.
Gepost door tijn80 op dinsdag 5 juni, 2012 om 21:16:48 quote

GN "Ultima"

1514 posts
Hinderlijk aan de lage kant, maar wel begrijpelijk. Moet wel betaalbaar blijven. Het is geen tablet. Gewoon wachten op de 1e retailer die een accu uitbreidingspakket maakt.
Gepost door THE-DUTCH-GUY op dinsdag 5 juni, 2012 om 21:28:29 quote

Sub Zero

385 posts
ik vind een accu van 3 uur iets anders dan een van 5 uur, 6 uur is oke , 5 is net goed , maar 3 uur kan niet
Gepost door xColdNight op dinsdag 5 juni, 2012 om 21:47:29 quote

Duke Nukem

424 posts
Dit is wel heel erg aan de korte kant zeg. Vroeg het me gister nog af, maar dit had ik niet verwacht..
Gepost door Hitman047 op dinsdag 5 juni, 2012 om 22:28:49 quote

GN "Sickness"

3650 posts
Kom op mensen, het is geen tablet die je de hele dag mee op pad neemt, het is een controller. Je gebruikt hem toch nooit langer dan '3 tot 5' uur, je moet toch tussendoor nog eten, ofzo? En waar loopt de console zelf op? Precies! Er is dus altijd stroom in de buurt. Ik zie het probleem niet.
Gepost door xColdNight op woensdag 6 juni, 2012 om 00:23:08 quote

Duke Nukem

424 posts
Hitman047 schreef:
Kom op mensen, het is geen tablet die je de hele dag mee op pad neemt, het is een controller. Je gebruikt hem toch nooit langer dan '3 tot 5' uur, je moet toch tussendoor nog eten, ofzo? En waar loopt de console zelf op? Precies! Er is dus altijd stroom in de buurt. Ik zie het probleem niet.
Nou, ik heb wel eens dagen/nachten dat ik meer dan 6uur achter elkaar game(I know is slecht), maar ff wat minder extreem, als je een dagje wilt gamen, van lunch tot avond of na avondeten tot je naar bed gaat, dan zit je bij een leuk spel toch al wel gauw aan die 3-5 uur. En het draadje van de oplader wilt ook nog wel eens aan de korte kant zijn, dus ja voor sommige mensen kan het teleurstellend zijn dat het zo relatief kort mee gaat
Gepost door Xboxfan op woensdag 6 juni, 2012 om 17:46:31 quote

Duke Nukem

436 posts
Raar dat mensen dit proberen te beschermen. Oke, het is geen tablet, maar dat proberen ze wel te zijn en aangezien het ook geen handheld, maar een controller is, is vijf uurtjes al schandalig weinig!
Ga naar pagina: 1