GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Danielle Akkermans maandag 25 juni 2012 om 11:00:20

GTA III en GTA: Vice City waarschijnlijk naar de PS3

Bron: Eurogamer
Grand Theft Auto III en Grand Theft Auto: Vice City hebben opnieuw een ESBR rating gekregen,een M voor de PlayStation 3 dit keer. Ondanks dat Rockstar nog niks officieel heeft aangekondigd, kunnen we er dus wel van uit gaan dat deze twee GTA-titels hun opwachting op de PS3 zullen gaan maken.

Het zal niet om HD remakes gaan, waarschijnlijk zullen GTA III en GTA: Vice City in een speciale bundel op het PlayStation Network aangeboden gaan worden.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door ps3 gek op maandag 25 juni, 2012 om 12:32:22 quote

GN "Sickness"

2201 posts
Ik hoop op een opgepoetste versie. Lijkt me gaaf als ze gta san andreas opnieuw zouden uitbrengen!
Gepost door RenevdGijp op maandag 25 juni, 2012 om 12:54:46 quote

GN "Commander"

1325 posts
Met een HD jasje ga ik ze gelijk halen!
Gepost door Remco_MUFC op maandag 25 juni, 2012 om 12:56:04 quote

Duke Nukem

450 posts
ps3 gek schreef:
Ik hoop op een opgepoetste versie. Lijkt me gaaf als ze gta san andreas opnieuw zouden uitbrengen!

Kost teveel tijd, en je weet niet of het wel goed verkoopt.

Gepost door Carlos0_0 op maandag 25 juni, 2012 om 14:27:37 quote

GN "Sickness"

9883 posts
RenevdGijp schreef:
Met een HD jasje ga ik ze gelijk halen!

Er staat Het zal niet om HD remakes gaan dus dit gaat hem niet worden.

Wel leuk idee en gaat vast verkopen kunnen ze nog wat winst mee maken voor de nieuwe gta.

Gepost door Fawaka-W op maandag 25 juni, 2012 om 14:57:44 quote

GN "Wieriemaster"

5276 posts
nu nog san adreas!het beste deel.
Gepost door ckerigon op maandag 25 juni, 2012 om 15:08:41 quote

GN "0wnz0rzer"

3872 posts
+ trophies en dan is het helemaal af
Gepost door DutchGamer-W- op maandag 25 juni, 2012 om 15:27:00 quote

GN "Sickness"

5980 posts
Nah, kom op! geef ons dan gelijk San Andreas erbij! (De beste van alle)
Gepost door Zhuge Liang op maandag 25 juni, 2012 om 15:41:14 quote

GN "Ultima"

1630 posts
SAN ANDREAS !!!
Gepost door Fatal1ty op maandag 25 juni, 2012 om 16:56:32 quote

Duke Nukem

402 posts
Ze moeten SA naar pc sturen in een hd jasje steken met sterk verbeterde grafische weergave en physics toevoegen , verbeterd geluid, Dan koop ik het ongetwijfeld ZEKER en de overige mensen zullen dit ook formidabel vinden dacht ik zo
Gepost door Carlos0_0 op maandag 25 juni, 2012 om 17:17:55 quote

GN "Sickness"

9883 posts
Fatal1ty schreef:
Ze moeten SA naar pc sturen in een hd jasje steken met sterk verbeterde grafische weergave en physics toevoegen , verbeterd geluid, Dan koop ik het ongetwijfeld ZEKER en de overige mensen zullen dit ook formidabel vinden dacht ik zo

Dat kost te veel tijd denk ik dan moeten ze het hele spel opnieuw maken zowat maar zou wel vet zijn maar dan ook voor de consoles niet alleen pc only

Gepost door M@tthijs op maandag 25 juni, 2012 om 17:24:14 quote

GN "Sickness"

2038 posts
Jammer dat het geen opgepoetste versie betreft. Anders was het absoluut een instant buy geweest voor mij.
Gepost door ps3 gek op maandag 25 juni, 2012 om 18:13:31 quote

GN "Sickness"

2201 posts
M@tthijs schreef:
Jammer dat het geen opgepoetste versie betreft. Anders was het absoluut een instant buy geweest voor mij.

Inderdaad. Ik heb Vice City en San Andreas nog als ps2 game in de kast. Die kan ik spelen op de ps3 als ik zou willen.

Gepost door Daniel Z op maandag 25 juni, 2012 om 20:44:57 quote

Eindredacteur

3251 posts
Geef mij Vice City en ik ben voldaan _0-.
Gepost door Coldkiller_NL op maandag 25 juni, 2012 om 21:28:34 quote

GN "Die Hard"

785 posts
Jammer dat ik geen ps3 heb .
Gepost door FIFA God op maandag 25 juni, 2012 om 22:00:24 quote

GN "Ultima"

1594 posts
Beter ouwe
Gepost door G_Dragon16 op maandag 25 juni, 2012 om 22:08:10 quote

Duke Nukem

476 posts
Nu nog even naar de 360 op een goeie manier, die xbox 1 discs hebben teveel lag ! ik snap Rockstar niet echt meer laatste maanden, gedoe met hun gta v ! XD
Gepost door G_Dragon16 op maandag 25 juni, 2012 om 22:08:47 quote

Duke Nukem

476 posts
Fatal1ty schreef:
Ze moeten SA naar pc sturen in een hd jasje steken met sterk verbeterde grafische weergave en physics toevoegen , verbeterd geluid, Dan koop ik het ongetwijfeld ZEKER en de overige mensen zullen dit ook formidabel vinden dacht ik zo

DUDE? GTA V!?

Gepost door ps3 gek op maandag 25 juni, 2012 om 23:21:56 quote

GN "Sickness"

2201 posts
G_Dragon16 schreef:
Fatal1ty schreef:
Ze moeten SA naar pc sturen in een hd jasje steken met sterk verbeterde grafische weergave en physics toevoegen , verbeterd geluid, Dan koop ik het ongetwijfeld ZEKER en de overige mensen zullen dit ook formidabel vinden dacht ik zo
DUDE? GTA V!?

GTA V zal zich beperken tot Los Santos dacht ik. Kan niet wachten op weer een trailer!

Gepost door stuffedgamer op maandag 25 juni, 2012 om 23:31:39 quote

Prince of Persia

152 posts
Dit was in Januari al bekend dat er ESRB registraties waren voor 3 en Vice...
Gepost door G_Dragon16 op maandag 25 juni, 2012 om 23:43:26 quote

Duke Nukem

476 posts
ps3 gek schreef:
G_Dragon16 schreef:
Fatal1ty schreef:
..
DUDE? GTA V!?
GTA V zal zich beperken tot Los Santos dacht ik. Kan niet wachten op weer een trailer!

Geruchten kan je nooit zomaar op afgaan, gelukkig zeg je dacht ik! Enige wat officieel bekend gemaakt is. Die trailer & dat je bij max payne 3 de crews kan overzetten . rest is allemaal fanboy roddels en geruchten, zal vast we wat waarheid bij zitten maar pas als rockgames.com zelf het bevestigd ga ik yes roepen xD

Gepost door Leon 2.0 op dinsdag 26 juni, 2012 om 10:38:04 quote

Crewmember

5266 posts
stuffedgamer schreef:
Dit was in Januari al bekend dat er ESRB registraties waren voor 3 en Vice...

Die ratings waren destijds ook weer door het ESRB verwijderd. Nu zijn ze weer teruggekeerd.

Gepost door Marcelv op dinsdag 26 juni, 2012 om 14:37:06 quote

Pacman

93 posts
Hebben ze geld nodig voor GTA V ofzo? Ik zie liever een nieuwe trailer en screenshots van GTA V inplaats van GTA III en GTA Vice City voor de PS3! Als ik die games wil spelen slinger ik mijn PS2 of PC wel aan..