GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Wester Wagenaar zondag 10 juni 2012 om 20:59:22

Iron Man 3-game in ontwikkeling bij Disney

Bron: LA Times
Disney komt met een game gebaseerd op de aankomende Iron Man 3-film. Dat werd geschreven in LA Times naar aanleiding van informatie van een anonieme persoon uit de industrie. Het spel zal in 2013 worden uitgegeven, wanneer ook de film in de bioscopen te zien is. De eerdere Iron Man-games werden uitgegeven door SEGA, dus het is nog de vraag hoe Disney hun blik op de film zal uitwerken.

Meer is niet bekendgemaakt over het spel, maar binnenkort zullen we vast meer horen over de nieuwe filmgame.

Het volgende of vorige nieuwsbericht:
» 21:00   Nieuwe review: Mario Tennis Open
« 20:57   Nieuwe trailer: Wonderbook: Book of Spells E3 2012 Trailer
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door RenevdGijp op zondag 10 juni, 2012 om 21:03:14 quote

GN "Commander"

1314 posts
Ik hou van Iron Man, en de films zijn zeker leuk. Een goede game ervan maken is niet lastig denk ik, hoop dat deze filmgame beetje goed wordt!
Gepost door FishHookz op zondag 10 juni, 2012 om 21:04:04 quote

GN "Sickness"

2563 posts
Van de films is deel 1 alleen maar echt goed, deel 2 was grappig en ben bang dat een nieuwe Iron Man game weer flop word zoals zijn voorgangers, heb me wel vermaakt met de DS versie
Gepost door Sympharion op zondag 10 juni, 2012 om 21:04:12 quote

GN "Die Hard"

824 posts
Ze moeten gewoon een open-world Iron Man game uitbrengen. Net als Batman: Arkham City en The Amazing Spiderman.
Gepost door FishHookz op zondag 10 juni, 2012 om 21:13:56 quote

GN "Sickness"

2563 posts
Sympharion schreef:
Ze moeten gewoon een open-world Iron Man game uitbrengen. Net als Batman: Arkham City en The Amazing Spiderman.
Ben ik wel met je eens ja
Gepost door toqeer op zondag 10 juni, 2012 om 21:35:39 quote

GN "Sickness"

2295 posts
als zelfs na het eerste deel deel 2 het niet eens geworden is een goeie game dan betwijfel ik het ben toch wel benieuwd
Gepost door Neolite op zondag 10 juni, 2012 om 21:58:44 quote

Moderator

5445 posts
Zal wel weer een typisch slechte film game worden waar snel even wat extra's mee verdiend moet worden.
Gepost door )GN(-Erik op maandag 11 juni, 2012 om 13:56:09 quote

GN "Sickness"

4286 posts
Het rondvliegen als Iron Man was wel tof in de vorige twee games, maar de rest was niet zo heel erg boeiend. Waarschijnlijk wordt in dit derde deel het vliegen ook weer het leukste
Ga naar pagina: 1