GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie zaterdag 2 juni 2012 om 09:46:38

Nieuwe Gears of War heet Gears of War: Judgement

Eergisteren werd door Microsoft al bevestigd dat er een nieuwe Gears of War onderweg is. Nu blijkt dat de game Gears of War: Judgement zal heten. Het Amerikaanse tijdschrift Game Informer heeft twee covers onthuld, hieruit blijkt dat Damon Baird en Augustus 'Cole Train' Cole wederom hun opwachting zullen maken. Uiteraard zullen ook de vele hordes aan Locust terugkeren. Ook dit deel uit de Gears of War-franchise zal weer voor de Xbox 360 verschijnen.



Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door FishHookz op zaterdag 2 juni, 2012 om 09:52:08 quote

GN "Sickness"

2547 posts
Fap fap fap...
Gepost door mmx op zaterdag 2 juni, 2012 om 09:54:36 quote

GN "Commander"

1338 posts
goed nieuws .
Gepost door KillGamer01 op zaterdag 2 juni, 2012 om 10:03:43 quote

GN "Commander"

1317 posts
Nice!

Ik kan niet wachten op de Microsoft persconferentie!

Gepost door Xboxfan op zaterdag 2 juni, 2012 om 10:52:41 quote

Duke Nukem

436 posts
Ik hou van Gears of War en ben dus ook zeer blij. Ik neem wel aan dat de release waarschijnlijk november 2013/juni 2014 wordt, aangezien de laatste Gears of War nog maar een half jaar geleden uitkwam en het bij Gears meestal 2 tot 3 ongeveer duurt om een nieuwe topgangster neer te zetten. Aan het feit dat we (naar de cover kijkend) met Baird en cole spelen, denk ik dat we voor de tijd van Delta Squad meemaken. Want Baird en Cole hoorden oorspronkelijk bij Alpha Squad. Dat we voor Gears 1 spelen blijkt ook dat Baird weer zijn oude kapsel terugheeft, of het is gewoon zijn nieuwe...

Ben ik trouwens de enigste die Cole niet zo op Cole vind lijken? Misschien is het wel omdat hij gewoon niet dezelfde Cole is als uit de bekende deeltjes, maar daarvoor/na

Wel benieuwd waarom iemand nou weer met een zwaard daar in zijn handen staat. Tenzij het een lightsaber wordt, maakt diegene geen kans tegen een Locust Drone.

Gepost door FishHookz op zaterdag 2 juni, 2012 om 10:54:29 quote

GN "Sickness"

2547 posts
Xboxfan schreef:
Ik hou van Gears of War en ben dus ook zeer blij. Ik neem wel aan dat de release waarschijnlijk november 2013/juni 2014 wordt, aangezien de laatste Gears of War nog maar een half jaar geleden uitkwam en het bij Gears meestal 2 tot 3 ongeveer duurt om een nieuwe topgangster neer te zetten. Aan het feit dat we (naar de cover kijkend) met Baird en cole spelen, denk ik dat we voor de tijd van Delta Squad meemaken. Want Baird en Cole hoorden oorspronkelijk bij Alpha Squad. Dat we voor Gears 1 spelen blijkt ook dat Baird weer zijn oude kapsel terugheeft. Ben ik trouwens de enigste die Cole niet zo op Cole vind lijken? Misschien is het wel omdat hij gewoon niet dezelfde Cole is als uit de bekende deeltjes, maar daarvoor.
Cole lijkt minder gespierder En Baird vond ik altijd al interessant dus ik ben hier erg blij mee
Gepost door Xboxfan op zaterdag 2 juni, 2012 om 11:15:57 quote

Duke Nukem

436 posts
@Gn Assassin

Indien je daarmee bedoelt dat je Cole minder interessant vindt dan Baird, kan ik zeggen dat dit precies andersom is bij mij. Baird is namelijk aardig pessimistisch en haalt alleen het slechte bij mensen naar boven. Dat terwijl Cole juist weer optimistisch is.

Toch ben ik erg benieuwd of deze game het verhaal van vooral Cole, Baird, of beide verteld. Het enigste waar ik erg verdrietig van word is het idee dat we misschien wel minder soorten Locust en wapens krijgen, aangezien we waarschijnlijk voor deeltje 1 aan de slag gaan. Zelfs al hou je de Locust, dan nog mis je wel 10 of meer Lambent soorten.

Gepost door FishHookz op zaterdag 2 juni, 2012 om 11:31:20 quote

GN "Sickness"

2547 posts
Xboxfan schreef:
@Gn Assassin Indien je daarmee bedoelt dat je Cole minder interessant vindt dan Baird, kan ik zeggen dat dit precies andersom is bij mij. Baird is namelijk aardig pessimistisch en haalt alleen het slechte bij mensen naar boven. Dat terwijl Cole juist weer optimistisch is. Toch ben ik erg benieuwd of deze game het verhaal van vooral Cole, Baird, of beide verteld. Het enigste waar ik erg verdrietig van word is het idee dat we misschien wel minder soorten Locust en wapens krijgen, aangezien we waarschijnlijk voor deeltje 1 aan de slag gaan. Zelfs al hou je de Locust, dan nog mis je wel 10 of meer Lambent soorten.
Ja het kan niet anders dan dat het zich afspeelt bij het begin van de oorlog dus geen Lambent maar ik weet zeker dat Epic Games wel wat verzint want dat doen ze altijd En ik denk inderdaad dat de verhaallijn meer over Baird en Cole gaat ja want je hoort ook vaak voorbij komen dat ze vroeger al samen in een ander team zaten
Gepost door Danielle.k op zaterdag 2 juni, 2012 om 12:15:24 quote

GN "Die Hard"

822 posts
Ik kijk nu al uit naar de MS persconferentie.
Gepost door xColdNight op zaterdag 2 juni, 2012 om 13:15:13 quote

Duke Nukem

424 posts
Zou wel jammer zijn als we niet met Marcus en Dom kunnen spelen, maar goed, alles beter dan een vervolg op deel 3

@Xboxfan, ik vond die persoon links ook nog al out of place, en qua grootte niet goed in de compositie passen, maar als je de afbeelding in het groot bekijkt zie je dat het meer op een standbeeld lijkt.

En niet dat ieder spel nieuwe vijanden moet hebben, maar op deze afbeeldingen is nou niet bepaald iets nieuws te bekennen, alleen de standaard drones, wretches, reavers en een corpser helemaal in de achtergrond.

Gepost door KillGamer01 op zaterdag 2 juni, 2012 om 13:16:54 quote

GN "Commander"

1317 posts
GN Assassin schreef:
Xboxfan schreef:
@Gn Assassin Indien je daarmee bedoelt dat je Cole minder interessant vindt dan Baird, kan ik zeggen dat dit precies andersom is bij mij. Baird is namelijk aardig pessimistisch en haalt alleen het slechte bij mensen naar boven. Dat terwijl Cole juist weer optimistisch is. Toch ben ik erg benieuwd of deze game het verhaal van vooral Cole, Baird, of beide verteld. Het enigste waar ik erg verdrietig van word is het idee dat we misschien wel minder soorten Locust en wapens krijgen, aangezien we waarschijnlijk voor deeltje 1 aan de slag gaan. Zelfs al hou je de Locust, dan nog mis je wel 10 of meer Lambent soorten.
Ja het kan niet anders dan dat het zich afspeelt bij het begin van de oorlog dus geen Lambent maar ik weet zeker dat Epic Games wel wat verzint want dat doen ze altijd En ik denk inderdaad dat de verhaallijn meer over Baird en Cole gaat ja want je hoort ook vaak voorbij komen dat ze vroeger al samen in een ander team zaten

_______

GN Assassin schreef:
..

____ NIEUWS

Bulletstorm-ontwikkelaar People Can Fly is bezig aan de nieuwe Gears of War-game die gisteren werd aangekondigd. Dit maakte Mike Capps, baas bij Epic, bekend op Twitter.

Het is niet bekend in welke hoedanigheid People Can Fly betrokken is bij het project, namelijk of het de hoofdontwikkelaar is of dat de studio een ondersteunende rol vervult. De eerste optie lijkt niet heel onwaarschijnlijk; Epic werkt namelijk zelf aan een exclusieve PC-game, die op de Unreal Engine 4 draait, en komt ook met Fortnite.

___

Misschien dat Epic Games niet werkt aan Gears of War: Judgement. Dat kan omdat ze bezig zijn met Fortnite, maar het lijkt mij wel raar dat ze hun grootste franchise gewoon weggeven aan een poolse ontwikkelaar genaamd People Can Fly waarmee ze mee samen hebben gewerkt aan de game Bulletstorm.

Gepost door FishHookz op zaterdag 2 juni, 2012 om 13:18:25 quote

GN "Sickness"

2547 posts
KillGamer01 schreef:
GN Assassin schreef:
Xboxfan schreef:
..
Ja het kan niet anders dan dat het zich afspeelt bij het begin van de oorlog dus geen Lambent maar ik weet zeker dat Epic Games wel wat verzint want dat doen ze altijd En ik denk inderdaad dat de verhaallijn meer over Baird en Cole gaat ja want je hoort ook vaak voorbij komen dat ze vroeger al samen in een ander team zaten
GN Assassin schreef:
..
Bulletstorm-ontwikkelaar People Can Fly is bezig aan de nieuwe Gears of War-game die gisteren werd aangekondigd. Dit maakte Mike Capps, baas bij Epic, bekend op Twitter. Het is niet bekend in welke hoedanigheid People Can Fly betrokken is bij het project, namelijk of het de hoofdontwikkelaar is of dat de studio een ondersteunende rol vervult. De eerste optie lijkt niet heel onwaarschijnlijk; Epic werkt namelijk zelf aan een exclusieve PC-game, die op de Unreal Engine 4 draait, en komt ook met Fortnite. Misschien dat Epic Games niet werkt aan Gears of War: Judgement. Dat kan omdat ze bezig zijn met Fortnite, maar het lijkt mij wel raar dat ze hun grootste franchise gewoon weggeven aan een poolse ontwikkelaar genaamd People Can Fly waarmee ze mee samen hebben gewerkt aan de game Bulletstorm.
People can fly en Epic Games hebben een hechtere band dan je denkt hoor
Gepost door mastertje op zaterdag 2 juni, 2012 om 14:38:33 quote

GN "Die Hard"

623 posts
Waarom hebben Cole en Baird handboeien om ?
Gepost door Danielle.k op zaterdag 2 juni, 2012 om 18:18:51 quote

GN "Die Hard"

822 posts
mastertje schreef:
Waarom hebben Cole en Baird handboeien om ?

Dat is iets wat we gaan uitvinden of tijdens de E3 of tijdens het spelen van het spel zodra die uit is .

Gepost door UncreatedKoen op maandag 4 juni, 2012 om 09:23:50 quote

Sonic

228 posts
Ga gewoon naar de Epic Games forums. Staat alles al uitgelicht van de afbeeldingen en waar het verhaal over zal gaan en hoe de multiplayer zal zijn.

Multiplayer gaan ze helemaal omgooien en ze gaan met Classes werken. Dus als je een bepaalde character kiest dat je vast zit aan een bepaald wapen.

Ga naar pagina: 1