Een ironisch nieuwsbericht misschien wel, want iedereen die Watch Dogs met grote ogen heeft bekeken tijdens de E3, weet dat Ubisoft met deze game laat zien dat moderne techniek gevaren met zich mee kan brengen. Nu heeft het bedrijf zelf een fout gemaakt, want een nieuwsbrief die werd verzonden naar gamers die deze hebben aangevraagd, kregen naast een bericht ook alle e-mailadressen van de andere fans te zien.
Problem was, the email was CC’ed to all the users on the mailing list, meaning anyone receiving the email would be able to see the email addresses of everyone else who signed up on the list. Obviously the better solution here would have been to BCC all the users instead.Ubisoft heeft de e-mailadressen per ongeluk in de CC gezet, hoewel dit BCC moest zijn. E-mailadressen van honderden Watch Dogs-fans kwamen dus bloot te liggen door dit ‘lek’. Het nieuwtje dat Ubisoft bracht, was de dood van in-game character Joseph Demarco, die bij een ongeluk het leven liet. Echter, ontvangers kregen dus meer informatie op hun bord geschoven.
Het foutje is wel snel opgelost, want alleen de eerste mails, die per 500 mensen verstuurd werd, gaf de adressen weer. Latere mails waren al hersteld. Ubisoft heeft zich verontschuldigd wegens de fout.
Stom 😛
Een menselijk foutje
fouten kunnen worden gemaakt 😀
Endaar gaat je privacy dus 👿
Die ben je al kwijtgeraakt toen je voor het eerst het internet bezocht.
Wel een slechte fout, maar goed dat ze zich hebben verontschuldigd.
Inderdaad, door mensen als hun waar je dacht dat een paar gegevens wel vertrouwelijk waren!
En dat is dus precies waar de game over gaat. Slordige fout of (briljante) reclamestunt, wie zal het zeggen?
Ironisch is het wel. 😳
En dat is dus precies waar de game over gaat. Slordige fout of (briljante) reclamestunt, wie zal het zeggen?
Ironisch is het wel. 😳 [/quote]
Ik doe een gok op een stomme fout die uitpakt als een reclamestunt 😛