Bethesda en Sony sleutelen aan DLC Skyrim

Het is bekend dat Bethesda moeite heeft de DLC Dawnguard van The Elder Scrolls V: Skyrim, en downloadable content in het algemeen, voldoende probleemloos af te laten spelen op de PlayStation 3. Het zou zelfs zo ver gaan dat er mogelijk nooit DLC op Sony’s console zal verschijnen.

Nu hebben Sony en Bethesda de handen ineengeslagen om de technische problemen aan te pakken, zo laat Kotaku weten. Adam Boyes, vice-president van Sony, heeft echter gemeld dat het bedrijf niet kan beloven dat het opgelost kan worden. We kunnen dus nog niet hoopvol zeggen dat de DLC voor Skyrim naar de PlayStation 3 komt, maar de tijd zal het leren.

We work with all of our partners to try and solve their problems. We have a big, broad dev support team that works closely with Bethesda—and with all of our partners—to work with them to solve that any sort of issues they have along the way.

Of course, I always want everything to work always for everyone. I can’t promise any kind of resolution or timeline but can say that everyone involved is trying their best to get this stuff working.

  1.   
    Cirdan's avatar

    Ik hoop dat het er komt, aangezien ik al meer dan 200+ uren erin heb gestoken smacht ik naar wat nieuws ^^

  2.   
    RenevdGijp's avatar

    Toch best triest dat een DLC’tje niet lukt, en een hele game wel.

  3.   
    manutd's avatar

    Hopen dat er komt, maar ik begin wel te twijfelen…..

  4.   
    THE-DUTCH-GUY's avatar

    RenevdGijp schreef, "Toch best triest dat een DLC’tje niet lukt, en een hele game wel. "

    denk maar eens er aan hoeveel bugs die bij de releas op de ps3 had.Voor pc programmeren is niet zo lastig,bij de Xbox moet je rekening houden met de kracht van het apparaat en is het programmeren nog steets makkelijker.Bij de ps3 hoef je dan wel minder rekening te houden met de kracht van het apparaat (als ik Uncharted zie) maar weet ik dat het programmeren een hel is.

  5.   
    See4urSelf's avatar

    RenevdGijp schreef, "Toch best triest dat een DLC’tje niet lukt, en een hele game wel. "

    Ik denk dat je het moet zien als een emmer die de laatste druppel niet kan handelen. Denk aan memory overflows of particle overload systems. Soms is net dat extra beetje data de druppel die de emmer doet overlopen, omdat de base game zo geprogrammeerd is om zo veel mogelijk bugs te ontwijken maar zich daardoor niet meer leent om content toe te voegen.