GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie maandag 18 februari 2013 om 18:53:25

Afbeelding tweede mappack Call of Duty: Black Ops II duikt op

Bron: MP1st
Hoewel het eerste mappack van Call of Duty: Black Ops II, Revolution, alleen nog maar op de Xbox 360 te spelen is en een release voor PlayStation 3 en pc nog even op zich laat wachten, is er nu vrijwel zeker materiaal van het tweede mappack verschenen. Evenals bij de Revolution DLC is er namelijk weer een afbeelding verschenen van een nieuw mappack van Black Ops II. Er is dus ofwel een bedreven iemand met Photoshop aan de slag gegaan of we mogen binnenkort een officiële aankondiging van de 'Orientation' DLC voor Black Ops II verwachten.



Mocht deze afbeelding echt zijn, worden er met de Orientation DLC uiteraard weer vier nieuwe maps aan de shooter van Treyarch toegevoegd. Het gaat hier om Water, Mobile, Southpaw en Plane. Daarnaast is er ook weer een nieuwe zombiemap, genaamd 'Dead High'. De naam van het nieuwe wapen is helaas niet zichtbaar, al lijkt het geweer op de afbeelding het meeste op een assault rifle of mogelijk een semi-automatisch sniper rifle.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Leon 2.0 op maandag 18 februari, 2013 om 18:54:38 quote

Crewmember

5233 posts
Met dank aan Hillys voor de tip. De namen van de maps (water, mobile, plane) ogen overigens wel héél ongeïnspireerd, zou me niet verbazen als het nep blijkt.
Gepost door Zhuge Liang op maandag 18 februari, 2013 om 19:09:19 quote

GN "Ultima"

1601 posts
No problem
Gepost door FishHookz op maandag 18 februari, 2013 om 19:20:45 quote

GN "Sickness"

2564 posts
Leon 2.0 schreef:
Met dank aan Hillys voor de tip. De namen van de maps (water, mobile, plane) ogen overigens wel héél ongeïnspireerd, zou me niet verbazen als het nep blijkt.
Het blijft Call of Duty hea... Het zou me juist niks verbazen als deze DLC juist echt blijkt te zijn!
Gepost door Goldcobra op maandag 18 februari, 2013 om 20:13:29 quote

GN "Commander"

1084 posts
Het zou me niks verbazen als dit helemaal niet per ongeluk gelekt is. Allemaal publiciteit
Gepost door Supermario op maandag 18 februari, 2013 om 21:06:16 quote

Sonic

272 posts
Volgens de info van charlieintel.com official cod blogger is deze nep.Maar wie weet is het natuurlijk wel echt,zal niet lang duren voor het bekend gemaakt gaat worden
Gepost door See4urSelf op dinsdag 19 februari, 2013 om 00:43:12 quote

Crewmember

1151 posts
Helaas is het nep. De maker heeft de wallpapers van Call of Duty: Online gebruikt als achtergronden voor de plaatjes zoals hier te zien: http://mp1st.com/2013/02/18/black-ops-2-orientation-map-pack-is-fake/. Maar alsnog een hele mooie versie. Goed geprobeerd!
Gepost door sdfl op dinsdag 19 februari, 2013 om 08:59:26 quote

GN "Commander"

1287 posts
Deze is nep, de hand bij de zombies map is de hand die je ook ziet bij de leaderboard voor "gibs".
Ga naar pagina: 1