GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Leon Stougie woensdag 27 maart 2013 om 11:49:31

Battlefield 4 zal geen co÷peratieve modus bevatten

In Stockholm is Battlefield 4 gisteren officieel onthuld en dat zal jullie ondertussen niet ontgaan zijn. Peter was daar natuurlijk bij en hij had de eer om Lars Gustavsson, creative director bij DICE, te interviewen. In dit gesprek kwam naar voren dat Battlefield 4 geen co÷peratieve modus zal bevatten, dit in tegenstelling tot Battlefield 3.

Volgens Gustavsson heeft de studio hiervoor gekozen omdat men zich wilde richten op een singleplayer waarbij je emotioneel betrokken zou moeten raken en uiteraard wil de studio ook weer een grootse multiplayer brengen. Battlefield 4 zal dus geen co-op kennen omdat de focus ligt op de singleplayer en multiplayer van de shooter.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door dmb97 op woensdag 27 maart, 2013 om 12:10:31 quote

Sub Zero

384 posts
Goed zo een betere en vooral langere singelplayer (hoop ik) is beter voor samen spelen is de multieplayer.
Gepost door camoflage4ever op woensdag 27 maart, 2013 om 12:11:01 quote

Pacman

51 posts
''In Stockholm is Battlefield 4 gisteren officieel onthuld en dat zal jullie ondertussen niet ontgaan zijn. '' is mij compleet ontgaan. zit echt niet te wachten op een nieuwe battlefield.
Gepost door Eichmann op woensdag 27 maart, 2013 om 12:15:19 quote

GN "Die Hard"

684 posts
Dat vind ik een hele wijze keuze . Vond de co-op geen moer aan van Battlefield 3.
Gepost door DGonlag2 op woensdag 27 maart, 2013 om 12:56:54 quote

GN "Ultima"

1540 posts
Eichmann schreef:
Dat vind ik een hele wijze keuze . Vond de co-op geen moer aan van Battlefield 3.

En die trofeeŰn van die co-op ook.... Heb ik net 2 weken geleden met een vriend gehaald. Maar als je niemand kent die het spel speelt word het moeilijk om nog die (platinum) trofee te halen. Afhankelijk zijn van andere mensen in een spel, vind er niets aan.

Singleplayer boeit me ook echt geen zak. Ze kunnen beter hun tijd besteden aan map ontwerp. Veel break points in BF3. De map design was in BC2 echt een stuk beter, hopelijk is het bij BF4 toch iets meer soeps dan bij BF3.

Gepost door Aprotodon op woensdag 27 maart, 2013 om 13:16:42 quote

Prince of Persia

106 posts
Jammer, ik vond de co-op leuk om met vrienden te spelen. Weet nog wel dat ik eindelijk de Bullseye achievement haalde XD Wat een pain in the ass was dat
Gepost door Hitman047 op woensdag 27 maart, 2013 om 13:29:52 quote

GN "Sickness"

3992 posts
Lol. Al gezien dat er op Neogaf een topic is geopend over je artikel Leon?

Prima marketing voor GN.

Gepost door Leon 2.0 op woensdag 27 maart, 2013 om 13:36:29 quote

Crewmember

5301 posts
Nog niet gezien, maar ik had hem zelf even aangevraagd.
Gepost door D_Dog op woensdag 27 maart, 2013 om 14:33:19 quote

GN "Die Hard"

947 posts
Ook weer een goede keuze, aangezien ik de co op missies in battlefield 3 niet echt geslaagd vond. Eerder een verplicht nummertje, dan dat je het met plezier deed. Dan kan je idd beter de focus richten op Single and Multiplayer, zonder verdere randzaken.
Gepost door lassieman op woensdag 27 maart, 2013 om 15:49:22 quote

GN "Sickness"

2267 posts
Ik vond die missies dan wel weer leuk om te doen. Maar ze moeten ze niet zo erg pushen met wapen etc..
Gepost door Goldcobra op woensdag 27 maart, 2013 om 15:57:53 quote

GN "Commander"

1113 posts
Mooizo. Co-op was toch niks aan, en nu kunnen ze in ieder geval meer tijd aan de singleplayer en multiplayer besteden
Gepost door ReinsNL op woensdag 27 maart, 2013 om 23:38:27 quote

Sub Zero

399 posts
ÚÚn van de mensen van BF1942 die Lars Gustavsson. Paar jaar geleden was er een interview van Gameinformer met hem over BF1942.

Zeer intressant voor de BF1942 fans. http://www.youtube.com/watch?v=4tS74Adi_zs

Gepost door HashtagMcSwag op donderdag 28 maart, 2013 om 00:34:29 quote

GN "Die Hard"

608 posts
Jammer maarja ik heb liever een betere MP dan co-op, ik vind het wel grappig kaar dat was het dan ook.
Gepost door marklin989 op donderdag 28 maart, 2013 om 01:19:36 quote

Duke Nukem

464 posts
jammer, maar kan het perfect begrijpen
Gepost door Sub-Zeuro op donderdag 28 maart, 2013 om 18:35:25 quote

GN "Commander"

1196 posts
marklin989 schreef:
jammer, maar kan het perfect begrijpen
Good answer!
Gepost door KillGamer01 op vrijdag 29 maart, 2013 om 01:19:28 quote

GN "Ultima"

1718 posts
En wat als ze nou een co-op maken en dat een vriend van jou dan een heel ander avontuur beleeft dan jij, waardoor het een soort van twee singleplayer verhalen van twee verschillende soldaten wordt? Maar dat kost zeker weer te veel tijd en alles moet maar weer zo snel achter elkaar als een fabriek geproduceerd worden. Elk jaar weer Call of Duty, Battlefield/Medal of Honor, Assassin's Creed. Het nieuwe deel is nog geen eens uit of het volgende nieuwe deel die volgend jaar komt, is alweer in ontwikkeling. Breng Battlefield 4 maar volgend jaar uit en dan is een keer niet in oktober, maar een ander maand dan die standaard honderd najaar games elk jaar en in het voorjaar niks. En stop gewoon met die nieuwe Medal of Honor troep en maak daarvoor in de plaats eens een vette Mirror's Edge 2!
Ga naar pagina: 1