GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Auteur : Danil de Zwart woensdag 2 oktober 2013 om 08:17:07

Tweede levering PlayStation 4 week na lancering?

Een paar dagen terug wist Sony Computer Entertainment te zeggen dat alle pre-orders van de PlayStation 4 voor de kerst geleverd moeten zijn. Dit zou tot op heden wel alleen voor het Verenigd Koninkrijk betekenen, maar er is hoop op een snellere levering laat het Japanse bedrijf weten.

De PlayStation 4 is inmiddels zo vaak gepre-orderd dat Sony de vraag niet kan beantwoorden op dag n van de release. Daarom zouden veel gamers die de nieuwe console na een bepaalde datum hebben besteld, langer moeten wachten. Het was onduidelijk hoe lang, maar Sony meldt dat de tweede levering mogelijk al een week na lancering de deur uit kan.

That of course means unless we're pleasantly surprised by a bigger launch day volume than expected then it's unlikely there will be free stock unless maybe people don't turn up. So it'll differ by retailer. But a second batch of stock will be within the week probably, so we're not talking about droughts for months and months.

Dit zegt Fergal Gara van Sony UK. De PlayStation 4 is immers al lang en breed uitverkocht en als er niemand van gedachte verandert bij launch, blijft dit zo. Sony speelt het op safe, maar het bedrijf wil wel zo snel mogelijk aan de vraag voldoen en daarom draaien de PlayStation 4-fabrieken overuren. Het zou dan ook fijn zijn als de tweede lading consoles echt na een week binnen zijn.

Of dit alleen voor het Verenigd Koninkrijk geldt, wist Gara niet te vertellen. De PlayStation 4 lanceert in Europa op 29 november.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door ShadyXL op woensdag 2 oktober, 2013 om 09:12:35 quote

GN "Sickness"

2473 posts
Dat is wel goed nieuws als ze de week na de lancering of zelfs dezelfde week nog een nieuwe lading van PS4's kunnen leveren. Ik had verwacht dat het wel een maandje zou duren.
Gepost door gamepower op woensdag 2 oktober, 2013 om 09:18:33 quote

GN "Die Hard"

693 posts
dit zou heel mooi zijn voor de mensen die een ps4 in pre-order hebben staan! al zou het me ook verbazen dat een 2 de levering al een week later komt!

hoop doet leven

Gepost door DeAdSeYe op woensdag 2 oktober, 2013 om 09:23:49 quote

GN "Sickness"

3461 posts
Dat is inderdaad zr netjes, dan zal het best kunnen zijn dat de eerste levering al klaar staan begin November (over 4 weken). In de tussen tijd wordt de 2de levering alweer geproduceerd voordat de PS4 uit is.

De prijzen van apparaten zijn ook gebaseerd op productie en vervoer, verschepen duurt wel het langste maar is wel het goedkoopste. Maar met een goede planning heb je alsnog tot geen vertraging!

Netjes dat Sony zo'n goede planning heeft in productie en het verschepen van hun producten.

Gepost door DGonlag2 op woensdag 2 oktober, 2013 om 09:49:18 quote

GN "Ultima"

1540 posts
Tja, maar dat betekend niet dat iedereen die gepreordered heeft hem ook bij de tweede levering krijgt. Ik heb hem zelf pas rond 25 Augustus gepre-ordered, dus verwacht hem niet meer in 2013.
Gepost door Goldcobra op woensdag 2 oktober, 2013 om 16:59:53 quote

GN "Commander"

1097 posts
Dat zou mooi zijn. Ikzelf heb hem optijd gepre-orderd, maar je weet maar nooit. Er kunnen altijd problemen optreden, en dan is het fijn om te horen dat de tweede lading al zo snel kan komen
Gepost door soldierarjan op woensdag 2 oktober, 2013 om 17:09:53 quote

GN "Sickness"

2800 posts
Denk dat de 2de levering ook gelijk weer op gaat aan mensen die hem hebben gepre-orderd en dan duurt het weer paar weken voor 3de levering en dan is die messchien te vinden in de winkel voor de mensen die niet hebben gepre-orderd.
Gepost door Carlos0_0 op woensdag 2 oktober, 2013 om 23:47:16 quote

GN "Sickness"

9883 posts
Goed nieuws toch ik hoef hem nog niet gelijk nog niks wat ik echt wil spelen perse, maar zo komen ze wel sneller in de winkel normaal te liggen.
Gepost door smokey1971 op donderdag 3 oktober, 2013 om 06:19:27 quote

n00b

18 posts
das beter want ik wil wel graag spelen voor kerst
Ga naar pagina: 1