GN Lunchtip: Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes is in tien minuten uit te spelen


Zit je op school, op het werk, in de trein of op een andere plek en ben je lekker je bammetjes aan het eten? Een heerlijk moment van rust, maar ook een moment waarop je even kijkt wat er allemaal op internet gebeurt. Met de GN Lunchtip krijg je iedere werkdag een leuke tip over gaming- of geek-cultuur om je tijd mee te verdoen. Leuke filmpjes, boeiende artikelen, spannende plaatjes of gewoon totale onzin.

Dat Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes geen bijster lange game is, werd al duidelijk in onze review van de proloog op The Phantom Pain. Het Britse Eurogamer toont in onderstaande video echter aan dat de game in niet meer dan tien minuten uit te spelen is. Zoals een goede speedrun betaamt, dien je hiervoor uiteraard wel alle cutscenes en zijmissies over te slaan en is het ook een vereiste om al de nodige ervaring met de game te hebben. Pas echter op, de onderstaande video bevat uiteraard spoilers!

Heb jij een leuke tip voor ons? Stuur hem dan op naar [email protected] en vergeet niet je GamersNET-gebruikersnaam te vermelden. Volg GamersNET en de GN Lunchtip tevens via Twitter en Facebook, want ook daar kun je jouw tips voor ons achterlaten.

Lunchtip gemist? Check de vorige! Super Mario 64 in HD?.

Eet smakelijk!

  1.   
    3333/3333's avatar

    Zoals een goede speedrun betaamt, dien je hiervoor uiteraard wel alle cutscenes en zijmissies over te slaan

    Als je dat doet speel je zelfs deel 4 binnen 20 minuten uit. 😉

  2.   
    fdennis's avatar

    Haha dat is wel erg snel. Leuke lunchtip.

  3.   
    420blazeit's avatar

    Dit is toch ook geen spel te noemen? Het is letterlijk 1 level, wat ook al is getoond in eerdere trailers.

  4.   
    Daniel Z's avatar

    E Rommel schreef, "

    Zoals een goede speedrun betaamt, dien je hiervoor uiteraard wel alle cutscenes en zijmissies over te slaan "

    Als je dat doet speel je zelfs deel 4 binnen 20 minuten uit. 😉

    Als je daar nog meer dan tien uur bij telt kom je in een realistische zone.

  5.   
    3333/3333's avatar

    Was spottend bedoeld uiteraard.

    Maar er zaten wel teveel en te lange cutscenes in, als je een verhaal alleen maar op zo’n manier kan vertellen schiet er toch wat aan creativiteit tekort bij een ontwikkelaar. Had de game destijds op de release gekocht en daar achteraf wel spijt van toen ik cutscenes van 40 minuten tegenkwam, dat haalde volledig het tempo uit de game. Keer op keer.