Level boosts World of Warcraft nu verkrijgbaar

Onlangs lieten we jullie al weten dat Blizzard level boosts voor World of Warcraft zou gaan aanbieden. Vandaag maakt de ontwikkelaar bekend dat deze level boosts vanaf vandaag verkrijgbaar zijn.

De level boost geeft je de mogelijkheid om een karakter naar keuze binnen een paar muisklikken naar level 90 te krijgen. Hier staat echter een vergoeding van 50 euro tegenover. Je kunt echter een gratis level boost bemachtigen door de aanstaande uitbreiding Warlords of Draenor via Blizzard alvast te pre-orderen.

Blizzard doet bovendien uit de doeken wat de in-game bonus-items zijn die je in het geval van een pre-order kunt verwachten: World of Warcraft-spelers krijgen de Dread Raven mount en de Dread Hatchling pet; Starcraft II-spelers krijgen portretten van Grommash Hellscream en de Blackhand warchief en Diablo lll-spelers ontvangen de Warsong Pennant.

  1.   
    fdennis's avatar

    50 euro vind ik wel asosociaal veel. 20-30 euro kan ik nog begrijpen. Maar dit gaat gewoon te ver.

  2.   
    Dikhoofd's avatar

    Vreemd genoeg zijn er genoeg mensen die via boost sites powerlvlen kopen per uur … wat uiteindelijk duurder is dan de 50 euro die blizzard vraagt !

    Maar ik ben het eens dat het een belachelijk bedrag is ga de game lekker spelen ipv je weg naar boven te kopen !

  3.   
    tomson71's avatar

    Ze hebben het zo duur gemaakt, zodat niet iedereen lvl90ers gaat kopen.
    Maar al bij al, vind ik het persoonlijk de grootst mogelijke onzin, kan het van Blizzard kant uit nog wel begrijpen, het is toch weer extra cash, maar als speler zijnde ben je gewoon een idioot als je 50 euro gaat uitleggen voor een lvl 90, paar weekjes intensief spelen en je hebt je lvl 90 zelf geleveled….

  4.   
    Dark_Phoenix's avatar

    ”tomson71″ schreef, "Ze hebben het zo duur gemaakt, zodat niet iedereen lvl90ers gaat kopen.
    Maar al bij al, vind ik het persoonlijk de grootst mogelijke onzin, kan het van Blizzard kant uit nog wel begrijpen, het is toch weer extra cash, maar als speler zijnde ben je gewoon een idioot als je 50 euro gaat uitleggen voor een lvl 90, paar weekjes intensief spelen en je hebt je lvl 90 zelf geleveled…."

    Dit gaat juist om mensen die juist niet intensief willen levelen maar hun tijd voor de endgame willen besteden. Bijvoorbeeld mensen die al veel alts hebben en geen zin hebben om het weer te doen, of mensen die niet veel tijd hebben om te levelen.

  5.   
    WoKingNL's avatar

    Het is Merendeel om powerlevel services compleet de nek om te draaien denk ik, geen slechte move zo lang het verder geen negatieve invloeden heeft.

  6.   
    Leukste's avatar

    WoKingNL schreef, "Het is Merendeel om powerlevel services compleet de nek om te draaien denk ik, geen slechte move zo lang het verder geen negatieve invloeden heeft. "

    Op zich heb je daar een punt dat je hiermee grotendeels dat de nek om draait. Al snap ik zelf er verder niks van dan dat er geld mee gemoeid gaat. Ook is er in de wereld weinig tot geen mogelijk om ergens in een guild te stappen. Je moet je min of meer maar eerst bewijzen voor je ergens serieus genomen wordt. (achievements, historie in andere guilds, ranks). Dit irriteerd spelers mateloos. En zeg nou zelf. Als je iedere keer je teamplay niet kunt voortzetten, omdat er weer iemand niet komt opdagen is dat van de andere kant gezien weer terecht dat ze erom vragen. Maar als je nieuw begint kun je niks bewijzen. Dit is waar het volgens mij ontzettend misgaat.

    Heb zelf altijd het hele lvlen van een alt vele malen leuker gevonden dan het op end-game bashen van epics,mounts en achievements. Het gaf mij in ieder geval weer wat ontspanning in de game dan me de hele tijd te moeten lopen ergeren aan anderen. En ik had voor lange tijd zat variatie in de game, omdat ik dan weer op een andere alt verder ging. Je kon al immers 10 alts maken op 1 realm. Na Pandarian heb ik het opgegeven aangezien er of alleen hardcore of alleen maar recreatie guilds waren die na verloop van tijd allen uit elkaar vielen om loot of mounts. En om dan (weer) te transferen kost ook klauwen met geld. Zo nu en dan zal ik bij een vriend is meekijken, maar mij zien ze niet meer terug.

  7.   
    brambo69's avatar

    Leukste schreef, "

    ”WoKingNL” schreef, "Het is Merendeel om powerlevel services compleet de nek om te draaien denk ik, geen slechte move zo lang het verder geen negatieve invloeden heeft. "

    Op zich heb je daar een punt dat je hiermee grotendeels dat de nek om draait. Al snap ik zelf er verder niks van dan dat er geld mee gemoeid gaat. Ook is er in de wereld weinig tot geen mogelijk om ergens in een guild te stappen. Je moet je min of meer maar eerst bewijzen voor je ergens serieus genomen wordt. (achievements, historie in andere guilds, ranks). Dit irriteerd spelers mateloos. En zeg nou zelf. Als je iedere keer je teamplay niet kunt voortzetten, omdat er weer iemand niet komt opdagen is dat van de andere kant gezien weer terecht dat ze erom vragen. Maar als je nieuw begint kun je niks bewijzen. Dit is waar het volgens mij ontzettend misgaat.
    Heb zelf altijd het hele lvlen van een alt vele malen leuker gevonden dan het op end-game bashen van epics,mounts en achievements. Het gaf mij in ieder geval weer wat ontspanning in de game dan me de hele tijd te moeten lopen ergeren aan anderen. En ik had voor lange tijd zat variatie in de game, omdat ik dan weer op een andere alt verder ging. Je kon al immers 10 alts maken op 1 realm. Na Pandarian heb ik het opgegeven aangezien er of alleen hardcore of alleen maar recreatie guilds waren die na verloop van tijd allen uit elkaar vielen om loot of mounts. En om dan (weer) te transferen kost ook klauwen met geld. Zo nu en dan zal ik bij een vriend is meekijken, maar mij zien ze niet meer terug."

    helemaal gelijk ik ben ook een van e weinige die het questen leuk vind. Maar ook met zelf levelen krijg je een soort band met je character.