Steam is een fantastische dienst, maar wanneer je met een probleem aanklopt bij de klantenservice kan het nog weleens lang duren voordat je antwoord krijgt. Een gebruiker genaamd “that_earlyguy”, die geen toegang meer had tot zijn account, werd ook geconfronteerd met dit probleem en besloot na een week wachten gewoon even een mailtje sturen naar Steam-baas Gabe Newell zelf!
Newell mag dan inmiddels wel miljardair zijn, de man voelt zich zeker niet te goed om klachten van simpele gamers af te handelen. Dat bleek wel toen that_earlyguy binnen mum van tijd een reactie terugkreeg van Newell himself! De Valve-baas gaf de klantenservice een schop onder de kont en binnen enkele uren was het probleem opgelost. De volledige conversatie plaatste that_earlyguy op imgur en is hieronder te lezen.
Praise our lord Gaben!
๐
Kijk dit is nou een echte zaken man, altijd goed zorgen voor je klanten. Ik mag deze man wel ๐
Ik dacht dat jij je schoonheid slaapje nodig had! ๐
Miljardair of niet, als baas zijnde moet je het goede voorbeeld geven. Een baas behoort ook gewoon tussen de medewerkers van een bedrijf, zaken zoals dit mogen wel meer gebeuren in het bedrijven leven. Baas of miljardair, iedereen behoort gewoon een steentje bij te dragen. Kwaliteit moet altijd voorop staan dan eigenbelangen.
In dit geval is Gaben gewoon een goede baas, die niet alleen zijn bedrijf en medewerkers goed verzorgd maar ook zijn klanten. Anders zou Steam en Valve niet populair zijn voor ontwikkelaars en gamers.
Ik mag die gozer echt!
Af en toe gratis spellen uitdelen of sales ๐ณ
En wederom: Props voor Gaben! ๐
Geweldig die man!
Zoals het hoort, op moment dat je als “directeur” op een troon gaat zitten, gaat het uiteindelijk mis in je onderneming.
Klanten zijn je inkomstenbron en daar moet je goed voor zorgen en dat is wat deze man ook duidelijk laat zien.
Een voorbeeld voor menig ondernemer / directeur / manager!