Zo worden de geluidseffecten in Mortal Kombat X gemaakt

In Mortal Kombat X kun je jouw vijand op de meest verschrikkelijke manieren verminken. Natuurlijk stelt een ouderwets goede onthoofding niets voor zonder ranzige geluidseffecten, maar hoe worden deze gemaakt?

Omdat het ethisch enigszins verwerpelijk is om echt iemand te onthoofden enkel voor een geluidseffect in een videospelletje, zijn de creatievelingen bij NetherRealm op zoek gegaan naar een andere manier om de bijbehorende geluiden overtuigend na te bootsen. Hun geheim? Groene slijm, zoals je in onderstaande video kunt zien.

  1.   
    Hielke's avatar

    Noem me conservatief maar ik had liever dat er echte onthoofdingen werden gebruikt zoals vroeger. Dit verpest de immersie!

  2.   
    Ryan2000's avatar

    Wel origineel en leuk bedacht!

  3.   
    DaanDeGamer's avatar

    Lol wel leuk bedacht!

  4.   
    gamepower's avatar

    haha heel creatief … leuke job, zoiets zoek ik ook!

  5.   
    Riddle-me-this's avatar

    hahaha erg vernakelijk!

  6.   
    sebastiaanwwe/Misterwwe's avatar

    Vet om dat een keer te zien

  7.   
    Danielle.k's avatar

    Ben nu eigenlijk meer benieuwd naar de geluiden uit het spel zelf van waar hoort waar bij dan het hele gameplay gedeelte van het spel.

  8.   
    nielsiebro's avatar

    Haha grappig dat ze dat zo maken 😆