Uncharted 4: A Thief’s End is Sony’s grootste PlayStation marketing campagne

Nog anderhalve week en dan verschijnt Uncharted 4: A Thief’s End, een game waar ontwikkelaar Naughty Dog en uitgever Sony Interactive Entertainment veel van verwachten. Zoveel zelfs, dat Uncharted 4 de grootste PlayStation-campagne in Groot-Brittannië is die Sony UK ooit heeft opgezet.

Zo zijn televisiereclames tijdens grote sportevenementen ingezet, alsook tijdens series als Game of Thrones en The Walking Dead. Daarnaast kwamen advertenties voorbij in de bioscopen bij onder andere Star Wars: The Force Awakens, Deadpool en Captain America: Civil War, en zijn er talloze billboards en bussen te vinden waar Drake op schittert.

PlayStation’s biggest ever array of innovative POS including pallets with Nathan swinging from a real rope, treasure chest cubes, stand out FSDUs, window vinyls and more.
De campagne gaat zelfs verder, maar Sony UK rept daar nog geen woord over. Het is wel duidelijk dat Uncharted 4 een onnoemelijk aantal spelers aan zich wil binden.
And if all of that wasn’t enough, Sony added that there’s much more we can’t talk about yet!
Uncharted 4: A Thief’s End verschijnt op 10 mei exclusief voor de PlayStation 4.

  1.   
    sebastiaanwwe/Misterwwe's avatar

    10 mei das mooi!mooi verjaardagscadeau. 8)

  2.   
    Bram_M99's avatar

    IK KAN NIET WACHTEN!

  3.   
    jorisboots's avatar

    Ik zag hem ook op de boording naast het voetbal veld bij de champions legeau

  4.   
    Robinnn123's avatar

    Niet normaal zin in deze game.

  5.   
    JesseTheunZzz's avatar

    Zin in!!! Nog een weekje wachten en dan is ie er dan eindelijk…