GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games

Game nieuws van maandag 23 april 2012

Auteur: Leon Kempers op maandag 23 april 2012 om 06:54:01

GN Poll: Verzamel jij merchandise van je favoriete game?



De game-industrie staat niet stil, waardoor gamers op elk moment van de dag genoeg gespreksmateriaal hebben. Maar net als elk organisme dat gezegend is met een brein verschillen gamers vaak van mening, dus discussiëren ze heel wat af. Elke twee weken geeft GamersNET al die mensen de mogelijkheid om zich helemaal uit te leven en hun ongezouten, ongecensureerde en keiharde mening te geven over een nieuwe poll, zelfs al mondt dit soms uit in felle discussies waarbij bloed niet wordt geschuwd. Maar eerst blikken we even terug op de poll van 9 april, om te kijken welke partij deze keer de overhand had.

Peter was toen naar Frankrijk afgereisd om daar de multiplayer van Far Cry 3 te checken. Wat hem het meeste opviel tijdens zijn tripje, was dat de ontwikkelaars samenwerking tussen spelers op allerlei manieren proberen te bevorderen. Met enkel in je eentje kills maken kom je er niet; ga je samen met vrienden op jacht en help je elkaar in het heetst van de strijd, pas dan kun je bakken met punten verwachten. Wij vroegen ons af of deze aanpak jullie aanspreekt en daarom vroegen we je jouw mening te geven over de volgende stelling: "Ontwikkelaars moeten samenwerking in multiplayer bevorderen." En toen bleek dat er veel teamplayers op GamersNET rondzwerven, aangezien maar liefst 86% van de stemmers het met de stelling eens is! Slechts 14% vindt het stimuleren van samenwerking in multiplayer ongewenst. Een greep uit jullie reacties:

GENERAL DS:

Waarom zouden de mensen in een random online match samen gaan spelen, ze kennen elkaar niet en willen allemaal zelf winnen. De meeste spelers hebben geen goede headset, daarnaast zijn er mensen die wel een headset hebben maar daar mensen mee irriteren. Er zijn gewoon te weinig mensen die willen samenwerken. Dan kun je als ontwikkelaar ze ook niet dwingen of pushen, aangezien dat dan toch geen nut heeft. Wat wel gedaan zou kunnen worden is een lichte bonus geven aan degenen die samenwerken, maar met Battlefield (PS3) zie ik nog veel te weinig samenwerking ondanks die bonussen.

gameshark:

Zoals General DS hierboven al vermeld is een bonus geven een goede optie maar waar geen gebruik van wordt gemaakt. Waarom zou ik iemand gaan reviven die net voor mijn virtuele ogen door iemand is neergestoken en 50 punten ontvangen, terwijl ik net zo goed achter die enemy aan kan gaan en hem voor 150 punten door zijn hoofd knal. Ik bedoel ik zit hier voor mezelf... als je echt wilt samenwerken dan kun je beter een LAN party organiseren met vrienden waarvan je tenminste weet wat je aan elkaar hebt, op gebied van skills en levels. Dan hebben ze uiteindelijk nog een optie waar ik fel op tegen ben en dat is Trophy's/Achievements die vrij te spelen zijn als je samenwerkt. ik wil namelijk graag een game platinum halen, maar dit wordt me meestal onmogelijk gemaakt omdat ze mij afhankelijk maken van anderen. Het toevoegen van dit soort beloningen heeft weinig effect, want zodra mensen de beloning hebben dan wordt het toch weer ieder voor zich, je moet een multiplayer game zo houden waarvoor het bedoeld is, gewoon lekker een uurtje knallen en zoveel mogelijk punten scoren.

ps3 gek:

Ik speel bijna nooit online. Dit ook simpelweg omdat ik niet "die-hard" genoeg ben. De mensen die online van iedereen kunnen winnen zullen kiezen voor zelfstandig gamen. Ik, als minder fanatieke gamer, leg de voorkeur bij teamwork. Juist de team deathmatches zijn gaaf. Ook in gta vond ik online gaan erg vet wanneer je samenwerkt. (ook al ken je de mensen niet!) ik speel nog altijd voor de lol en niet om na dagen gamen van iedereen te winnen, in mn eentje. Maar ik geef toe, er zijn altijd mensen bij die het verkloten: kijk maar naar Journey en mensen die in de headset schreeuwen of meedoen aan een match,maar niet meespelen.

Klik hier voor de meningen van de redacteuren van GamersNET.


Nieuwe stelling
Veel gamers hebben thuis meer staan dan enkel een kast met spellen. Zij hebben ook één of meerdere actiefiguren, (strip)boeken of zelfs kleding van hun favoriete game in hun bezit. Wij zijn benieuwd of jij ook in laatstgenoemde categorie valt, of dat zulk geeky gedoe niets voor jou is. Daarom vragen we je antwoord te geven op de volgende vraag:

Verzamel jij merchandise van je favoriete game?

Laat het ons weten door op de poll te stemmen en vergeet niet hieronder een reactie achter te laten. Misschien verschijnt jouw mening dan over twee weken wel in het volgende GamersNET Poll-artikel! Alvast bedankt voor het stemmen, wij zijn benieuwd naar de uitslag.

» Reacties [11]

Auteur: Peter Bouwman op maandag 23 april 2012 om 07:00:00

Nieuwe preview: The Secret World hands-on



The Secret World komt eraan en dat geeft ons eindelijk de kans om een hedendaagse MMO te spelen waar alle aardse mythes en legendes tot leven komen. Wij gingen met het spel aan de slag...

Lees de preview.

» Reacties [2]

Auteur: Jos Pieters op maandag 23 april 2012 om 10:32:46

Nintendo 3DS krijgt deze week foldermanagement in firmware-update

Nintendo heeft tijdens haar Nintendo Direct uitzending in Amerika een firmware-update voor de Nintendo 3DS aangekondigd. De update zal het mogelijk maken om bestanden te beheren in folders, zodat het beginscherm van de Nintendo 3DS overzichtelijk blijft. Gebruikers kunnen de mappen namen geven en maximaal zestig bestanden per folder opslaan. Momenteel komen alle games als iconen in het beginscherm te staan, waardoor ze steeds kleiner worden naarmate er meer games op de 3DS gedownload zijn.

De nieuwe firmware zal tevens ondersteuning geven voor toekomstige patches, waardoor vervelende exploits in games tot het verleden behoren. De eerste exploits die verholpen zullen worden zijn die van Mario Kart 7, waarin vervelende shortcut glitches de fun soms behoorlijk verpesten. Denk daarbij aan de Maka Wuhu loop glitch, waarbij het mogelijk is om de ongeveer de helft van de Maka Wuhu track over te slaan. Dit is opmerkelijk, aangezien Nintendo eerder aangaf de glitch in Wuhu Mountain Loop niet te patchen.

De firmware-update voor de Nintendo 3DS zal wereldwijd op 25 april te downloaden zijn.

» Reacties [3]

Auteur: Richard Leurs op maandag 23 april 2012 om 10:42:07

Nieuwe Call of Duty wordt op 1 mei onthuld; teaserplaatjes lijken op Black Ops 2

Al heel snel zullen we meer te horen krijgen over de nieuwe Call of Duty, die eind dit jaar waarschijnlijk zal verschijnen. Activision heeft een countdown teller geplaatst op callofduty.com en daarbij is te zien dat informatie zal volgen op 1 mei aanstaande, tijdens de basketbal-playoffs in de VS.

Bekijk de screenshots.

Hoewel nog niet officieel bevestigd, gaan wij ervan uit dat Black Ops 2 wordt aangekondigd.

» Reacties [13]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 10:51:33

Kickstarter-project Police Warfare is afgeblazen

Bron: Eurogamer
Onlangs lieten we jullie weten dat er op een Kickstarter een project gestart was om te zorgen dat Police Warfare ontwikkeld kon worden. Helaas is dit project nu afgeblazen, de ontwikkelaars ontvingen simpelweg te weinig geld. Van de gewenste 325.000 dollar was slechts 25.025 dollar binnengehaald.

Ontwikkelaar Elastic Games liet op Kickstarter echter wel weten dat we het spel wellicht toch nog mogen verwachten:

Thank you so much for the incredible response to the game. We're shutting down the kickstarter account but this is by no means the end of Police Warfare. News will be coming.

» Reacties [2]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 11:15:01

Ontwikkelaar God of War komt met nieuwe IP

Bron: Gamasutra
De ontwikkelaar van God of War, Sony Santa Monica, is bezig met de ontwikkeling van een nieuwe, nog onbekende IP. De studio heeft een vacature openstaan voor een senior combat designer, die mee zal werken aan deze onbekende game. De omschrijving van de baan geeft ons al enige informatie over het nieuwe spel. Zo wordt ervaring met first- en third-person shooters en vehicle combat gewaardeerd.

Sony Santa Monica is voornamelijk bekend van de God of War-serie. Zo is men momenteel bezig met God of War: Ascension. De studio heeft daarnaast ook meegeholpen in de ontwikkeling van onder andere Twisted Metal en Warhawk.

» Reacties [1]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 11:35:09

Veel informatie over multiplayer nieuwe Call of Duty lijkt gelekt; release 13 november?

Bron: MP1st
Een anonieme bron heeft veel informatie over de multiplayer van de nieuwe Call of Duty vrijgegeven. Zo zal het spel op 13 november 2012 uitkomen en krijgt de game de, nauwelijks verrassende, titel Call of Duty: Black Ops 2. Interessanter is de informatie over nieuwe gamemodi, perks en wapens. Hierbij is echter wel de grote vraag of we deze bron kunnen vertrouwen. Voorlopig lijkt het verstandig om al deze informatie met een korreltje zout te nemen.

Black Ops 2 zou in ieder geval drie nieuwe gamemodi krijgen; Escort, waarbij een team één speler langs drie vlaggen moet escorteren, terwijl het andere team deze speler moet doden. Daarnaast is er Split Spawn, waarbij men spawnt in een helikopter en je drie levens hebt en tot slot Equalizer waarbij spelers naar het andere team worden verplaatst als ze doodgaan.

De perks worden volgens de bron uitgebreid met een elite-variant, die een perk nog krachtiger maakt. Daarnaast kent het spel nieuwe wapens, attachments en het nieuwe Knife Melee Slot, welke je keuze geeft in het gebruik van verschillende messen:

-Game Modes-

Escort ~ A game mode in which you escort a player across three flags to achieve victory. The enemy team killing the player will result in a win for their side.

Split Spawn ~ A game mode in which you spawn from a hellicopter, and climb down to get to the ground. The player starts with 3 lives. One player can control the chopper to let you climb down in different areas, as well as shoot from the chopper. If the chopper is destroyed, players can no longer spawn. Players compete for a central flag that takes 2x as long to capture than a regular domination flag. Either the death of all opposing players or the capturing of the flag will grant you a win. This game has 2 rounds.

Equalizer ~ A game mode in which players are switched to the enemy team upon death. Players will compete for a flag, which when owned, open up a power plant to allow the player to customize their class in game, get new weapons, and put on a juggernaut suit for their team only.When there are 2 players left on a team, they are granted with the power plant automatically, and pointstreaks up to a 5 point requirement can also be obtained. If either of the two players die, they will remain on their own team. The team with the most converts (kills) at the end will win. If tied, whoever is currently owning the power plant will win.

Perks- (Only new and modified!) (Perk slot not yet defined!)

To clarify what elite is, it is a side-pro perk you can choose when leveling up the base perk. These elite perks ONLY work if paired with another BASE perk.

1. Spy – Appear as a friend on the map. (Disadvantage is, you’re always spotted even without a UAV, and when shooting, you turn red on the map)
b. Pro – Detect enemy spies. They will still always be spotted on the radar.
c. Elite – If Pilot is active, your airship will be marked as an ally.

2. Escape Artist – When going prone, you feign death (You cannot shoot during)
b. Pro – When approaching death, the enemies crosshairs will turn to white, and your name will dissapear.
c. Elite – if Diver is active – You realistically fall into your feign death instead of diving.

3. Audiophile – Players with silenced weapons will show on your radar if they are shooting at you or close around you.
b. Pro – Footsteps are louder
c. Elite – If bladesman is active – kniving will show up on the radar

4. Defuser – Throw all equipment but cookable grenades up to 2x farther – a hollow circle will show up around your crosshairs, and the circle will fill in 3 seconds. When the circle is full, it will throw 2x farther, when it is empty, it will throw 1x as far.
b. Pro – Be able to take semtex off of players and throw them elsewhere, and be able to pick up any enemy equipment and use it as your own.
c. Elite – if quickdraw is active – the circle will fill in 1.5 seconds.

5. Juggernaut – Regenerate health faster while moving
b. Pro – Regenerate health faster while crouched
c. Elite – If scavenger is active – you are able to drop ammo packs for your team.

Side note: Earlier, Treyarch Developer David Vonderhaar did mention that the next Call of Duty would not include regenerative health perks.

6. Diver – You can dive into cover (A.K.A. Dolphin Dive) – and while diving you can still shoot, however when you land it takes awhile to regain focus.
b. Pro – You crawl 2x faster
c. Elite – With Extreme conditioning active – You can sprint while crawling to crawl faster (3x) instead of getting up.

7. Pilot – Your flying killstreak’s kills will count towards your next killstreak.
b. Pro – Your controllable flying killstreaks will last until they are shot down.
c. Elite – With blind eye active – Your uncontrollable flying killstreaks will not show on the map.

8. Technician – Any land killstreak’s kills will count towards your next killstreak.
b. Pro – Your Advanced UAVS will disable the enemies UAV
c. Elite – If defuser is active, your sentries cannot be taken down instantly.

9. Bladesman – You have 2 knives in each hand instead of just one in one hand. (This essentially makes knives kill twice as fast.)
b. Pro – You have a chance of dodging the incoming players knife.
c. Elite – If assasin is active – kniving will be completely silent and not show on the killfeed, unless countered by audiophile elite.

10. Conciousness – While standing, you are just as accurate as when you are prone
b. Pro – Your bullets cause more flinching.
c. Elite – If marksman is active – shooting your enemy will mark him on the mini map.

11. Focus – Be able to shoot while sprinting, even at the deduction of accuracy.
b. Pro – Be able to shoot while jumping, even at the deduction of accuracy.
c. Elite – If stalker is active – when jumping, equipment does less damage to you.

12. Deep Impact – Your bullets shoot through hard surfaces.
b. Pro – Your bullets gain 50% damage with each person they go through.
c. Elite – if steady aim is active – when hip-firing, your bullets have 10% more damage with each person they go through.

-NEW!!-
–Knife Melee Slot–

1. Default Knife – Takes 2 swipes to kill, you need to put it away, and take it back out like usual.
2. Tactical knife – Takes 4 swipes to kill, as long as you are pushing the melee button however, it will keep knifing
3. Tactical hammer – Takes longer to get out, takes 4 swipes to kill, you need to put it away and take it back out like usual, but against riot shields and machines it takes only 1 swipe to destroy.
4. Throwing knifes – Start with 4, fast to get out, fairly accurate, but takes 2 to kill and is ranged
5. Tomahawks – Start with 2, slow to get out, fairly innacurate, and takes 1 to kill and is ranged
6. Ballistic knife – [Disallows use of equipment] – A tactical knife in one hand, while a ballistic knife is in the other. You start with 2 ballistic knives, and they kill in 1 shot. These knives take a moderate time to get out. (With Bladesman on, you start with 3 ballistic knives and one ballistic knife in each hand.)

-Guns- (More than EVER!!) (These are the ones announced or finished so far)

Assault Rifles: AK74, Ruger Mini-14, Type 65, Valmet M76, M70, R1 Rifle, Commando, AR-18, Valmet M60, AKM-63, AMD-65

Submachine Guns: Mp5SD, PA3(DM), SW M76, Type 64, UZI, Mini-Uzi, AKS-74U, Mac 10, MPL, Ares FMG

Shotguns: Model 590, Model 1300, Model 1100, Spas-12, CAWS, Stakeout, Saiga-12, Striker, Featherlight

Sniper Rifles: Psg-1, PSL, SVD, Model 700, M76

Light Machine Guns: Type 67, Enfield L7, M240, AS70

Pistols: M973, Steyr GB, Skorpion, MEU, Python

Explosives: SA-7 Grail / 9k32 Strela-2, Stinger, FIM-43 Redeye, Arwen 37, M26Grenades, HG 84 Grenade, M67 Grenade, Sticky Grenade

-Attachments-

Attached Weapon Rack (Weapons attached to primary for quick weapon switching) (Only works when paired with pistols)
Attached Pistol (For snipers only)
Attached Shotgun (For Assault Rifles only)
Attached Bayonette (For Assault Rifles and Snipers only)
Laser
Red dot sight
Reflex scope
Thermal Scope
Acog Scope
Extended Mags
Dual Mags
Rapid Fire
Grenade Launcher (Grenades drop significantly more)
Grip
Perfected Ironsights (Ironsights that make it easier to see your bearings)

» Reacties [12]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 13:37:43

Veel artwork van Dishonored toont sfeervolle beelden

Bron: Jeuxvideo
De Franse website Jeuxvideo heeft zeer veel artwork van Dishonored online gezet. Het gaat hier om maar liefst 55 beelden van het spel dat wij onlangs bespraken in de GN Analysis. Ook dit artwork toont ons weer die unieke sfeer waarin het heden, verleden en toekomst met elkaar gecombineerd worden.

Bekijk de screenshots.

Voor de resterende beelden kun je op de site van Jeuxvideo een kijkje nemen.

» Reacties [9]

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 23 april 2012 om 11:54:58

The Witcher 2: Assassins of Kings verovert eerste plek in Verenigd Koninkrijk

Onze Glenn was al erg lovend over deze game in zijn review en nu blijkt The Witcher 2: Assassins of Kings ook aan te slaan in het Verenigd Koninkrijk: de Xbox 360 versie veroverde de eerste plek in de Britse GfK Chart. De game kwam in de week van 15 tot en met 21 april nieuw binnen en heeft sindsdien trots de eerste plaats in de rankings mogen behouden. Verder is de Britse charts van verkoopcijfers grotendeels onaangetast gebleven, al viel het populaire Mass Effect 3 afgelopen week drie plekken naar beneden.

De PC versie van The Witcher 2: Assassins of Kings kwam tijdens haar release in mei 2011 slechts op de vijfde plek in dezelfde charts.

1 The Witcher 2 Assassins of Kings
2 FIFA Street
3 FIFA 12
4 Kinect Star Wars
5 Mass Effect 3

» Reacties [1]

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 23 april 2012 om 12:02:24

Nostalgie op screenshots van 'Mt. Eddie' DLC voor SSX

Een berg geïnspireerd door het aloude SSX Tricky, klassieke characterskins en zelfs de nostalgische tracks uit de eerdere SSX game: de Mt. Eddie downloadable content voor de nieuwste SSX heeft het allemaal. Deze screenshots geven ons alvast een voorproefje van de aankomende DLC. Wat jammer toch dat we nog niet kunnen genieten van de heerlijke SSX Tricky soundtrack.

Bekijk de screenshots.

» Reacties [0]

Auteur: Peter Bouwman op maandag 23 april 2012 om 12:06:14

Brink staat op 2,5 miljoen verkochte exemplaren

Uitgever Bethesda en ontwikkelaar Splash Damage zullen vrolijk zijn, want de directeur van Splash Damage, Paul Wedgewood, heeft naar buiten gebracht dat zijn game Brink 2,5 miljoen keer is verkocht:

"With Splash Damage, we finished Brink, and it's estimated to have sold more than 2.5 million units worldwide, which at retail would mean that it's generated around $120-140 million in revenue."

Volgens hem betekenen deze cijfers niet dat zijn bedrijf nu volloopt met centen, omdat zij natuurlijk niet de uitgever waren van de game:

"But of course, as an independent video game developer, we don't earn that kind of revenue, as we're not the publisher of the title... but we could see there was the potential to serve our fans content directly, and while we don't want to take anything away from what Splash Damage does, we wanted a vehicle that we can dedicate exclusively to that pursuit."

Splash Damage is op dit moment bezig met een gratis te spelen game, RAD Soldiers, die zij zelf zullen uitgeven bij WarChest, het bedrijf dat Wedgewood zelf heeft opgericht.

» Reacties [5]

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 23 april 2012 om 12:24:33

Lollipop Chainsaw's ondeugende achievement is niet moeilijk te behalen

De haast mentaal doorgedraaide zombiegame Lollipop Chainsaw is niet alleen erg kleurrijk en bloederig, maar ook een beetje ondeugend, zo blijkt in ieder geval uit de Achievements en Trophies die je kunt behalen in de game. De Achievement 'I Swear! I Did It By Mistake!' is een goed voorbeeld van de ondeugende gedachtengang van de ontwikkelaar. Om deze prestatie te behalen moet je namelijk een enkele maal onder het rokje van Juliet gluren. En, laten we eerlijk zijn, Juliet's rokje is allesbehalve lang en bedekkend, het is eerder de natuurlijke tegenhanger van de kuisheidsgordel.

De heren bij GamesRadar claimen de Achievement en Trophy al gehaald te hebben. In vrijwel alle trailers en screenshots troffen zij Juliet namelijk al in bepaalde, gewenste houdingen aan. Houdingen waarvoor de kijker toch minimaal 10 GamerScore punten zou kunnen vangen. Ze maakten een mooie compilatie van ondeugende snapshots:

» Reacties [3]

Auteur: Johan Lubbers op maandag 23 april 2012 om 13:30:06

Sonic 4: Episode 2 per ongeluk al uitgebracht op Steam

Bron: CVG
Een incomplete versie van Sonic 4: Episode 2 was afgelopen weekend te downloaden op Steam. Dit was zeker niet Sega's intentie, de game werd daardoor al snel weer van Steam afgehaald. Echter, een aantal mensen hadden de game toen al binnen.

Enkele impressies van de game zijn hier te lezen. Hoewel het spel nog niet af is, waren de reacties overwegend positief. Het schijnt dat het springen en de graphics een stuk beter zijn dan in Episode 1.

Was je er niet snel genoeg bij om de game te downloaden? Niet getreurd, Sonic 4: Episode 2 is vanaf 15 mei te verkrijgen op Xbox Live, PlayStation Network en Steam.

» Reacties [1]

Auteur: Jos Pieters op maandag 23 april 2012 om 14:37:04

Grote aankondiging van PlayStation 3 exclusive op donderdag

Gastheer Geoff Keighley van Gametrailers TV heeft via Twitter laten weten dat het een goede week wordt voor PlayStation fans. Op donderdag zal Sony tijdens hun uitzending een exclusieve titel aankondigen en de eerste gameplay-beelden tonen.

Thurs on GTTV we are unveiling a huge new PS3 exclusive with first game footage

Het lijkt erop dat Geoff het niet heeft over God of War: Ascension, aangezien Sony die vorige week al heeft aangekondigd. Om welke titel het precies gaat is nog volstrekt onduidelijk, wellicht betreft het de Smash Brothers-variant van Sony, waarover al maanden druk gespeculeerd wordt. Uit zijn enthousiasme blijkt wel dat het misschien om een party-game gaat, aangezien hij veel plezier heeft beleefd aan zijn speel-sessie. Uiteraard kan het ook maar zo over een nieuwe IP in een volledig ander genre gaan.

We had so much fun filming the episode and playing the game. I can't wait for everyone to see it.

Vorige week wist de Franse site JeuxVideo al een aankondiging te doen van een live-video met beeldmateriaal van een "grote nog niet aangekondigde Sony-game" die op 2 mei op hun site zal verschijnen.

Wij zijn razend benieuwd naar deze 'grote' aankondiging van Sony. Hebben jullie een idee welke game het zal zijn?

» Reacties [7]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 15:04:59

Batman: Arkham City Harley Quinn's Revenge DLC onthuld; evenals Game of the Year-editie

Bron: Eurogamer
Uit geruchten bleek al dat nieuwe DLC voor Batman: Arkham City zich rond Harley Quinn zou afspelen en de eergisteren verschenen afbeelding leek dit nog eens te bevestigen. RockSteady heeft nu officieel de Batman: Arkham City Harley Quinn's Revenge DLC onthuld. Deze content moet het laatste hoofdstuk van Arkham City worden en speelt zich af na het einde van RockSteady's tweede Batman-game. Vanzelfsprekend zal Harley Quinn centraal staan in de DLC.

Daarnaast is er ook bekendgemaakt dat Batman: Arkham City een Game of the Year-editie zal krijgen. Hierin zit de nieuwe Harley Quinn's Revenge DLC evenals de eerder uitgekomen Catwoman, Robin en Nightwing content en het Arkham City Skin Challenge Map Pack. In de Verenigde Staten komt deze editie op 29 mei uit, een Europese release op vrijdag 1 juni lijkt derhalve voor de hand te liggen.

Update: Batman: Arkham City Harley Quinn's Revenge zal vanaf 30 mei beschikbaar zijn, aldus het officiële Twitterkanaal van Batman: Arkham City. Daarnaast is een prijs van 800 Microsoft Points voor de Xbox 360 en 9,99 dollar voor de PlayStation 3 onthuld, vermoedelijk zal de DLC dan ook 9,99 euro kosten.

» Reacties [1]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 15:43:13

Releasedatum en prijs van The Walking Dead bekendgemaakt

Bron: Eurogamer
Liefhebbers van de comic en tv-serie The Walking Dead kunnen binnenkort ook zelf de strijd aan binden met zombies. De eerste episode van The Walking Dead zal namelijk al morgen op Steam en op 25 april op het PlayStation Network verschijnen. Er is een ruimte van ongeveer een maand gepland tussen de verschillende delen.

Los kost een episode 4,99 euro, maar je kan de vijf delen ook in één keer kopen. In dat geval ben je 19,99 euro kwijt, wat je dus een besparing oplevert van één episode. Ook krijg je dan een exclusief The Walking Dead-premium thema voor je PlayStation 3.

Wanneer we de Xbox 360-versie mogen verwachten is helaas nog onbekend.

» Reacties [4]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 16:15:00

Nieuwe trailer: Batman: Arkham City Game of the Year Edition Trailer

» Reacties [9]

Auteur: Johan Lubbers op maandag 23 april 2012 om 18:52:35

Gerucht: Nieuwe Rayman Origins in ontwikkeling

Bron: Kotaku
In een vragenlijst van marketingbureau Arkenford wordt aan respondenten naar hun mening over Rayman Origins 2 gevraagd. De game zou nog steeds in dezelfde dezelfde stijl zijn, maar interessantere settings bevatten. Voorbeelden die genoemd worden zijn draken, geesten, vampieren en Griekse goden. Ook zou de game weer met zijn vieren te spelen zijn.

Een vervolg op Rayman Origins is zeker niet onmogelijk. De game heeft goede recensies gekregen, maar was geen kaskraker. Desalniettemin was het spel wel winstgevend. Wat bekendere settings zouden een goede stap kunnen zijn om ook het grote publiek over te halen het spel te kopen. Ubisoft ontkent noch bevestigt het vervolg: het bedrijf reageert naar eigen zeggen niet op speculaties.

Bekijk de screenshots.

» Reacties [4]

Auteur: Leon Stougie op maandag 23 april 2012 om 18:46:02

Systeemeisen Max Payne 3 onthuld; drie nieuwe screenshots vrijgegeven

Rockstar heeft de systeemeisen van Max Payne 3 onthuld. Hoewel de meeste eisen niet bijzonder hoog zijn, is het opvallend dat je maar liefst 35 GB hardeschijfruimte nodig hebt. De PC-versie van Max Payne 3 is parallel met de consoleversies ontwikkeld, aldus Rockstar, en ondersteunt DirectX11:

Besturingssysteem:
Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2, Windows XP 32/64 Service Pack 3

Processor:
Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ

RAM:
2GB - 16GB

Videokaart:
NVIDIA 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA GeForce GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM

Geluidskaart:
100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live

Harde Schijf:
35 GB

DVD Drive

Naast de systeemeisen heeft Rockstar ook nog eens drie screenshots van Max Payne 3 vrijgegeven:

Bekijk de screenshots.

» Reacties [7]

Inloggen
Zoeken

Zoek resultaten:

Advertentie
Aflevering 233 - pre-Gamescom brainfarts, zaterdag 09 augustus 2014
Download GamersNET nu op je iPhone
Advertentie
Poll : Gamescom 2014

Wie is de winnaar van Gamescom 2014?

EA

7%
Microsoft
23%
Nintendo
4%
Sony
24%
Ubisoft
43%

Klik op één van de opties om te stemmen. In totaal zijn er al 84 stemmen.