GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Nieuwsberichten idee!

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties, problemen en opmerkingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Hardcoregamer™
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 20:48    Onderwerp: Nieuwsberichten idee! Reageren met citaat Back to top

Hey,
Zoals vele soms zich wel zeggen van 'Zucht, hebben we weer nieuws van de Nintendo terwijl ik een HardCoreGamer ben...'

Ik heb daar een idee op: Als jullie (GN) alle nieuwsberichten in een categorie zetten, dan mogen wij aanvinken wat wij willen zien qua nieuws berichten. (in de opties van ons profiel)

Dan hebben wij bijvoorbeeld een multi game: Call of Duty, die delen de crew in 3 categorieën, PC,PS3 en Xbox 360.

Hier het idee:

En dan zullen wij dit zien bij het nieuws:

Zo zien de gamers het nieuws wat ze willen zien...
En misschien kan die MovieNet balk even verplaatst worden door een GN Forum balk...?

Zo wordt het hier ook nóg wat drukker.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
GN Ads
Ad

Geplaatst: 27 Jul 2011 20:48    Onderwerp: Advertentie Back to top

Alfa Warrior
PingWing
PingWing

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:01    Onderwerp: Re: Nieuwsberichten idee! Reageren met citaat Back to top

HardcoreGamer™ schreef:
Hey,
Zoals vele soms zich wel zeggen van 'Zucht, hebben we weer nieuws van de Nintendo terwijl ik een HardCoreGamer ben...'

En daarna heb ik niet verder gelezen. want hoezo kan iemand die interesse heeft in dingen van Nintendo geen hardcore gamer zijn?
Een DS of 3DS als extraatje is toch altijd leuk?

Ik zelf heb een Wii (gebruik hem dan wel niet) maar ben wel geďnteresseerd in het nieuws op het gebied van de WiiU (wat gewoon weer een hardcore platform gaat worden zoals vroeger -mag ik hopen).

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Zidane
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dus, als ik het goed begrijp, moeten we een dergelijke functie invoeren, omdat je 1. niet van Nintendo houdt en 2. Nintendo niet als hardcore beschouwt. Nee, dank je, we blijven een algemene nieuwssite.

Profiel bekijken Stuur privébericht
L30N
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik heb deze vraag al eens in een poll voorgelegd en toen bleek dat 29% hier interesse in had, zoals je hier kunt zien. De webmaster kan uiteraard altijd nog besluiten deze feature te realiseren als hij tijd over heeft, maar er zijn momenteel denk ik belangrijkere zaken. Zeker aangezien het overgrote deel geen behoefte heeft aan zo'n optie.

Fanta$y
GN "DogLover"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Maar als je toch geen intresse hebt in een nieuwsbericht klik je het toch gewoon niet aan ?

Hardcoregamer™
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

@Alfa, ik noem Zelda en Mario niet bepaald Hardcore nee....
En als jullie het idee niet goed vinden, dan niet.

L30N
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Niet goed zeg ik zeker niet, sterker nog, het lijkt me heel handig, maar er zijn dingen met een hogere prioriteit.

Codename_black
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dikke bullshit "Hardcoregamer"

Nintendo, heeft voor een grote gedeelte casual games ja, maar Mario & Zelda zijn als een Hardcore game begonnen, en dat zijn ze eigenlijk nog steeds.

"Go out there, and give them hell. You were born for this." ~ Garrus

KSnK
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Vooral Zelda ja.
Maar laten we niet er niet allemaal op bitchen dat hij niet van Nintendo houdt, moet ie zelf weten
Ik vind het best een goed idee trouwens!
And I got mud on my shoes

PaNNa
The Hunter
The Hunter

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Jonah schreef:
Dus, als ik het goed begrijp, moeten we een dergelijke functie invoeren, omdat je 1. niet van Nintendo houdt en 2. Nintendo niet als hardcore beschouwt. Nee, dank je, we blijven een algemene nieuwssite.

1-0 voor de crew en ik ben het er volledig mee eens. Geen intresse , klik het dan gewoon niet aan. En nou ook niet beginnen over het overzicht , want daar heb ik dan maar één antwoord op. Use your eyes...

Hardcoregamer™
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dan houden wij het maar op een simpele site, hé PaNNa? Wat meer sociale features mogen deze Net sites ook wel krijgen vind ik.

R1chardTM
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Tijd voor een echte reactie vanuit de crew op dit idee. Zoals jullie misschien weten zijn we op de achtergrond al een tijdje bezig met een nieuwe versie van de site, versie 5. We onderhouden de huidige site en voegen hier ook zo nu en dan nieuwe features aan toe. Versie 5 is voor de grote veranderingen. Wat voor veranderingen kan ik niet vertellen, maar dat we met dit soort ideeën spelen mag ik wel verklappen. Ideeën zijn altijd welkom en zelf denken we natuurlijk ook hard na over innovatie.

Check ook de series en films die ik kijk.

Laatst aangepast door R1chardTM op 27 Jul 2011 22:44; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Hardcoregamer™
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Mooi slotje dan maar?
Enig idee wanneer versie 5 wordt gereleased? Hopelijk nog voor 2012....

R1chardTM
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

HardcoreGamer™ schreef:
Mooi slotje dan maar?
Enig idee wanneer versie 5 wordt gereleased? Hopelijk nog voor 2012....

Wanneer die af is.

Check ook de series en films die ik kijk.

ChielB
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Precies, we zijn zo Blizzard als wat.

En het slotje lijkt me ook wel gepast, bij deze.

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties, problemen en opmerkingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: