|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Vinnievb n00b

|
Geplaatst: 20 Jan 2012 21:03 Onderwerp: SR3 HELI ASSAULT |
 |
|
Beste, ik heb op internet niet echt iets gevonden, ook niet op ps3trophies.com :s
Als je met 2 (dus samenwerking) de helikopteraanvallen uitspeelt, krijg je dan de trofee die er recht op heeft of moet je het alleen kunnen uitspelen? Graag duidelijk antwoord, want wil dit proberen met een vriend anders
Alvast bedankt |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Hillys GN "Commander"

|
Geplaatst: 21 Jan 2012 10:18 Onderwerp: |
 |
|
Vinnie waarom zoek je geen Saints Row 3 Forums op internet?
Ik weet egt niks over die game sorry
 _________________ Those who are skilled in combat do not become angered, those who are skilled at winning do not become afraid. Thus the wise win before they fight, while the ignorant fight to win. - Zhuge Liang |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Alias Admin

Geregistreerd op: 02 Okt 2007 Berichten: 5743 Woonplaats: Maarheeze  |
Geplaatst: 21 Jan 2012 12:52 Onderwerp: |
 |
|
Ik geloof dat er bij Saints Row 3 geen Co-Op gerelateerde Achivements/Trophies zijn. Dus het is hoogstwaarschijnlijk niet verplicht om de activities met z'n tweeën te doen maar het maakt het wel een stuk leuker/gezelliger
@MasterGamer_: Als jij het antwoord niet weet wil niet meteen zeggen dat iemand anders het ook niet weet. Als iemand een vraag wil stellen op GamersNET dan is diegene daar gewoon vrij in, hoeft dus niet meteen gesuggereerd te worden om een ander Forum op te zoeken.  _________________ If you want your dreams to come true, don't sleep. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Hillys GN "Commander"

|
Geplaatst: 21 Jan 2012 13:11 Onderwerp: |
 |
|
| Alias schreef: |
@MasterGamer_: Als jij het antwoord niet weet wil niet meteen zeggen dat iemand anders het ook niet weet. Als iemand een vraag wil stellen op GamersNET dan is diegene daar gewoon vrij in, hoeft dus niet meteen gesuggereerd te worden om een ander Forum op te zoeken.  |
Ik bedoelde het niet negatief maar hij kan veel antwoorden op Saints Row 3 Forums vinden  _________________ Those who are skilled in combat do not become angered, those who are skilled at winning do not become afraid. Thus the wise win before they fight, while the ignorant fight to win. - Zhuge Liang
Laatst aangepast door Hillys op 21 Jan 2012 13:47; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Vinnievb n00b

|
Geplaatst: 21 Jan 2012 13:38 Onderwerp: |
 |
|
Ja heb het gewoon eens uitgetest, en de trofee van de helikopteraanvallen heb ik behaald door het met 2 te spelen. Dus het gaat wel degelijk
Bedankt allebei ;p |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 22 Jan 2012 19:27 Onderwerp: |
 |
|
Je kan die Heli Assault-activiteiten gewoon met een ander spelen, dan krijg je ook de trofee  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |