GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
TV series
  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 106, 107, 108  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Het Theehuisje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Phil
CN Crew
CN Crew

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2012 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Narcist schreef:
Die staat al online hoor ^_^

Ohja je hebt gelijk, zat met mn neus te zoeken , thanks!

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
GN Ads
Ad

Geplaatst: 08 Apr 2012 23:02    Onderwerp: Advertentie Back to top

Leon 2.0
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2012 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Straks de laatste afleveringen van seizoen 6 van The Shield maar eens kijken. Helaas is er daarna nog maar één seizoen over.

Het einde van aflevering vier van S02 van Game of Thrones was wel echt heel weird trouwens, met Carice in de hoofdrol.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Koen
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2012 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Lol zeg dat wel. Ik snap wel hoe ze aan die rol is gekomen. Ze kent geen schaamte.

Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
xizaaR
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 01:29    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Net klaar met het eerste seizoen van The Walking Dead, en wat is dat toch een vette serie. Ben ermee begonnen sinds ik de eerste episode van de game ben gaan spelen, waarin Glenn ook een kleine rol speelt. Ik ben nu bezig met The Walking Dead season 2 binnen te halen en ik hoop dat die net zo vet is als de vorige!

Ook ben ik van plan om te beginnen met FlashForward. Heb daar de eerste paar afleveringen van gezien en ik was meteen verkocht. Jammer dat de makers ermee gestopt zijn.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Seizoen 2 was slecht vond ik, veel te traag. Maar de laatste 3 afleveringen maken het het kijken volledig waard.

Profiel bekijken Stuur privébericht
xizaaR
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

bender schreef:
Seizoen 2 was slecht vond ik, veel te traag. Maar de laatste 3 afleveringen maken het het kijken volledig waard.

Spoilertje

Inderdaad, dit is me ook al opgevallen, de laatste paar afleveringen gaat het alleen maar op zoek naar Sofia, dit is nogal irritant, want voor de rest gebeurd er niet heel erg veel. Carl is net beter aan het worden een voor de rest vind ik het maar weinig. Maarja effe doorbijten zo te zien!

Spoilers graag wit maken Sacul

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Leon 2.0
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2012 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Helaas, ondertussen ben ik aanbeland bij de allerlaatste afleveringen van The Shield. Binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een nieuwe serie.

L30N
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

mr.black schreef:
Helaas, ondertussen ben ik aanbeland bij de allerlaatste afleveringen van The Shield. Binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een nieuwe serie.

Series finale is fucking epic!

Koen45
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 07:41    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Bierdopje schiet eens op gaik. MUST HAZ SUBTITLES FOR TOUCH EP 8!

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 08:11    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Oh thx voor het melden van nieuwe aflevering.. En heeft een grote jongen als jij nog ondertitels nodig?

Koen45
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 08:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ja vind ik makkelijker, word nogal moeilijk in gesproken af en toe. Heb het niet echt nodig hoor maar vind het fijn .

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
L30N
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nadeel van NL subs vind ik dat het altijd een tijdje duurt voordat ze gemaakt zijn en dat is best vervelend als je een TV-serie uit Amerika gewoon wekelijks volgt. Ik kijk daarom meestal met Engelse subs (geen doven en slechthorende, dat is fucking irritant). Kan je, als ze eens onduidelijk praten, altijd nog even naar de subs kijken.

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Heb het vervelende dat ik geen series kan volgen, ik kan me er niet wekelijks/dagelijks op verheugen. Zegmaar. Maar sommige series lijken me echt super gaaf om te volgen. 24 enzo. Wat ik trouwens echt een super toffe serie vind is The Office (US) op Comedy Central,

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
L30N
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

RenevdGijp schreef:
Heb het vervelende dat ik geen series kan volgen, ik kan me er niet wekelijks/dagelijks op verheugen. Zegmaar. Maar sommige series lijken me echt super gaaf om te volgen. 24 enzo. Wat ik trouwens echt een super toffe serie vind is The Office (US) op Comedy Central,

24 is al afgelopen, dus je kan gewoon alle seizoenen op DVD kopen Ze zijn trouwens volgende week bij Media Markt in de aanbieding: alle seizoenen van 24 en Prison Break voor 19,99 euro per stuk. En de eerste seizoenen zijn slechts 12,50. Beide ontzettend goede series.

bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Net de voorlaatste aflevering gezien van house , je word er gewoon depressief van. Hoewel ik vond dat house saai begon te worden weten ze met de laatste afleveringen mij toch weer mee te sleuren hopelijk weten ze het volgende week mooi af te sluiten.

Leon 2.0
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik zit in een zwart gat. Klaar met The Shield. Van mij hadden er nog tig seizoenen gemaakt mogen worden. Geweldige serie. Ik twijfel wat ik nu ga kijken... Verder met Touch (ca. 3 afleveringen gekeken), Sons of Anarchy (1e seizoen gezien), weer eens HIMYM/The Big Bang Theory (geen idee waar ik ben) of nog iets anders. Lastig.

Citaat:
Ik kijk daarom meestal met Engelse subs (geen doven en slechthorende, dat is fucking irritant). Kan je, als ze eens onduidelijk praten, altijd nog even naar de subs kijken.
Dit. Eén keer de fout gemaakt om die subs voor doven te gebruiken en dat is echt zo irritant. Ieder geluidje staat in de ondertitels, leidt heel erg af.

Daniels_Zwart
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Een Duitse film met Duitse ondertiteling is dan wel weer droog. 'Spannungmusik' xD.

Twitter - Portfolio

Broodbeleg
GN "1337"
GN

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Een film die je al meerdere keren gezien hebt en dan subs voor doven en slechthorenden laat juist weer dingen zien die je eerdere keren eventueel gemist zou hebben. Voor de rest laat ik het bij geen ondertitels.

L30N
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Leon 2.0 schreef:
Ik zit in een zwart gat. Klaar met The Shield. Van mij hadden er nog tig seizoenen gemaakt mogen worden. Geweldige serie. Ik twijfel wat ik nu ga kijken... Verder met Touch (ca. 3 afleveringen gekeken), Sons of Anarchy (1e seizoen gezien), weer eens HIMYM/The Big Bang Theory (geen idee waar ik ben) of nog iets anders. Lastig.

Citaat:
Ik kijk daarom meestal met Engelse subs (geen doven en slechthorende, dat is fucking irritant). Kan je, als ze eens onduidelijk praten, altijd nog even naar de subs kijken.
Dit. Eén keer de fout gemaakt om die subs voor doven te gebruiken en dat is echt zo irritant. Ieder geluidje staat in de ondertitels, leidt heel erg af.

Ik vond het ook ontzettend jammer toen ik de laatste aflevering van The Shield gekeken had, maar het is eigenlijk wel goed dat ze gestopt zijn. Nu was er namelijk geen enkel minder seizoen en als ze er nog een seizoen 8 aan gebreid hadden, was het denk ik allemaal wat te overdadig geworden.

bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2012 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nice try CBS, but BBC will win.

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Het Theehuisje Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 106, 107, 108  Volgende
Pagina 87 van 108

Ga naar: