|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Phil CN Crew

Geregistreerd op: 01 Sep 2008 Berichten: 805 Woonplaats: Hooglanderveen (Amersfoort)  |
Geplaatst: 08 Apr 2012 23:02 Onderwerp: |
 |
|
| Narcist schreef: |
| Die staat al online hoor ^_^ |
Ohja je hebt gelijk, zat met mn neus te zoeken , thanks! _________________ Liquor, love and caffeine. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 26 Apr 2012 22:13 Onderwerp: |
 |
|
Straks de laatste afleveringen van seizoen 6 van The Shield maar eens kijken. Helaas is er daarna nog maar één seizoen over.
Het einde van aflevering vier van S02 van Game of Thrones was wel echt heel weird trouwens, met Carice in de hoofdrol. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen GN "Ultima"

|
Geplaatst: 27 Apr 2012 00:53 Onderwerp: |
 |
|
| Lol zeg dat wel. Ik snap wel hoe ze aan die rol is gekomen. Ze kent geen schaamte. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
xizaaR GN "Ultima"

Geregistreerd op: 28 Dec 2007 Berichten: 1834 Woonplaats: Neerpelt  |
Geplaatst: 30 Apr 2012 01:29 Onderwerp: |
 |
|
Net klaar met het eerste seizoen van The Walking Dead, en wat is dat toch een vette serie. Ben ermee begonnen sinds ik de eerste episode van de game ben gaan spelen, waarin Glenn ook een kleine rol speelt. Ik ben nu bezig met The Walking Dead season 2 binnen te halen en ik hoop dat die net zo vet is als de vorige!
Ook ben ik van plan om te beginnen met FlashForward. Heb daar de eerste paar afleveringen van gezien en ik was meteen verkocht. Jammer dat de makers ermee gestopt zijn. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
bender GN "Ultima"

Geplaatst: 30 Apr 2012 12:36 Onderwerp: |
 |
|
Seizoen 2 was slecht vond ik, veel te traag. Maar de laatste 3 afleveringen maken het het kijken volledig waard.  _________________ Kevin butler - ''Gaming is having ridiculously huge tv in a one room appartment.''  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
xizaaR GN "Ultima"

Geregistreerd op: 28 Dec 2007 Berichten: 1834 Woonplaats: Neerpelt  |
Geplaatst: 30 Apr 2012 21:06 Onderwerp: |
 |
|
| bender schreef: |
Seizoen 2 was slecht vond ik, veel te traag. Maar de laatste 3 afleveringen maken het het kijken volledig waard.  |
Spoilertje
Inderdaad, dit is me ook al opgevallen, de laatste paar afleveringen gaat het alleen maar op zoek naar Sofia, dit is nogal irritant, want voor de rest gebeurd er niet heel erg veel. Carl is net beter aan het worden een voor de rest vind ik het maar weinig. Maarja effe doorbijten zo te zien!
Spoilers graag wit maken Sacul |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 11 Mei 2012 21:46 Onderwerp: |
 |
|
| Helaas, ondertussen ben ik aanbeland bij de allerlaatste afleveringen van The Shield. Binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een nieuwe serie. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 12 Mei 2012 00:33 Onderwerp: |
 |
|
| mr.black schreef: |
| Helaas, ondertussen ben ik aanbeland bij de allerlaatste afleveringen van The Shield. Binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een nieuwe serie. |
Series finale is fucking epic! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen45 GN "Ultima"

Geregistreerd op: 14 Jul 2007 Berichten: 1834 Woonplaats: Nijmegen  |
Geplaatst: 12 Mei 2012 07:41 Onderwerp: |
 |
|
Bierdopje schiet eens op gaik. MUST HAZ SUBTITLES FOR TOUCH EP 8! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
bender GN "Ultima"

Geplaatst: 12 Mei 2012 08:11 Onderwerp: |
 |
|
Oh thx voor het melden van nieuwe aflevering. . En heeft een grote jongen als jij nog ondertitels nodig?  _________________ Kevin butler - ''Gaming is having ridiculously huge tv in a one room appartment.''  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen45 GN "Ultima"

Geregistreerd op: 14 Jul 2007 Berichten: 1834 Woonplaats: Nijmegen  |
Geplaatst: 12 Mei 2012 08:39 Onderwerp: |
 |
|
Ja vind ik makkelijker, word nogal moeilijk in gesproken af en toe. Heb het niet echt nodig hoor maar vind het fijn . _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 12 Mei 2012 11:42 Onderwerp: |
 |
|
| Nadeel van NL subs vind ik dat het altijd een tijdje duurt voordat ze gemaakt zijn en dat is best vervelend als je een TV-serie uit Amerika gewoon wekelijks volgt. Ik kijk daarom meestal met Engelse subs (geen doven en slechthorende, dat is fucking irritant). Kan je, als ze eens onduidelijk praten, altijd nog even naar de subs kijken. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
RenevdGijp GN "Commander"

Geregistreerd op: 13 Jun 2010 Berichten: 1256 Woonplaats: Amersfoort  |
Geplaatst: 12 Mei 2012 11:46 Onderwerp: |
 |
|
Heb het vervelende dat ik geen series kan volgen, ik kan me er niet wekelijks/dagelijks op verheugen. Zegmaar. Maar sommige series lijken me echt super gaaf om te volgen. 24 enzo. Wat ik trouwens echt een super toffe serie vind is The Office (US) op Comedy Central,  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 12 Mei 2012 11:59 Onderwerp: |
 |
|
| RenevdGijp schreef: |
Heb het vervelende dat ik geen series kan volgen, ik kan me er niet wekelijks/dagelijks op verheugen. Zegmaar. Maar sommige series lijken me echt super gaaf om te volgen. 24 enzo. Wat ik trouwens echt een super toffe serie vind is The Office (US) op Comedy Central,  |
24 is al afgelopen, dus je kan gewoon alle seizoenen op DVD kopen Ze zijn trouwens volgende week bij Media Markt in de aanbieding: alle seizoenen van 24 en Prison Break voor 19,99 euro per stuk. En de eerste seizoenen zijn slechts 12,50. Beide ontzettend goede series. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
bender GN "Ultima"

Geplaatst: 16 Mei 2012 14:35 Onderwerp: |
 |
|
Net de voorlaatste aflevering gezien van house , je word er gewoon depressief van. Hoewel ik vond dat house saai begon te worden weten ze met de laatste afleveringen mij toch weer mee te sleuren hopelijk weten ze het volgende week mooi af te sluiten. _________________ Kevin butler - ''Gaming is having ridiculously huge tv in a one room appartment.''  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 16 Mei 2012 22:10 Onderwerp: |
 |
|
Ik zit in een zwart gat. Klaar met The Shield. Van mij hadden er nog tig seizoenen gemaakt mogen worden. Geweldige serie. Ik twijfel wat ik nu ga kijken... Verder met Touch (ca. 3 afleveringen gekeken), Sons of Anarchy (1e seizoen gezien), weer eens HIMYM/The Big Bang Theory (geen idee waar ik ben) of nog iets anders. Lastig.
| Citaat: |
| Ik kijk daarom meestal met Engelse subs (geen doven en slechthorende, dat is fucking irritant). Kan je, als ze eens onduidelijk praten, altijd nog even naar de subs kijken. |
Dit. Eén keer de fout gemaakt om die subs voor doven te gebruiken en dat is echt zo irritant. Ieder geluidje staat in de ondertitels, leidt heel erg af. _________________ Stiekem nog steeds Mr. Black. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Daniels_Zwart Eindredacteur

Geregistreerd op: 24 Mrt 2009 Berichten: 2190 Woonplaats: Rotterdam  |
Geplaatst: 16 Mei 2012 23:31 Onderwerp: |
 |
|
Een Duitse film met Duitse ondertiteling is dan wel weer droog. 'Spannungmusik' xD. _________________
Twitter - Portfolio |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Broodbeleg GN "1337"

|
Geplaatst: 17 Mei 2012 11:30 Onderwerp: |
 |
|
Een film die je al meerdere keren gezien hebt en dan subs voor doven en slechthorenden laat juist weer dingen zien die je eerdere keren eventueel gemist zou hebben. Voor de rest laat ik het bij geen ondertitels.  _________________ Populairste Member 2011/2012! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 17 Mei 2012 13:46 Onderwerp: |
 |
|
| Leon 2.0 schreef: |
Ik zit in een zwart gat. Klaar met The Shield. Van mij hadden er nog tig seizoenen gemaakt mogen worden. Geweldige serie. Ik twijfel wat ik nu ga kijken... Verder met Touch (ca. 3 afleveringen gekeken), Sons of Anarchy (1e seizoen gezien), weer eens HIMYM/The Big Bang Theory (geen idee waar ik ben) of nog iets anders. Lastig.
| Citaat: |
| Ik kijk daarom meestal met Engelse subs (geen doven en slechthorende, dat is fucking irritant). Kan je, als ze eens onduidelijk praten, altijd nog even naar de subs kijken. |
Dit. Eén keer de fout gemaakt om die subs voor doven te gebruiken en dat is echt zo irritant. Ieder geluidje staat in de ondertitels, leidt heel erg af. |
Ik vond het ook ontzettend jammer toen ik de laatste aflevering van The Shield gekeken had, maar het is eigenlijk wel goed dat ze gestopt zijn. Nu was er namelijk geen enkel minder seizoen en als ze er nog een seizoen 8 aan gebreid hadden, was het denk ik allemaal wat te overdadig geworden. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
bender GN "Ultima"

Geplaatst: 24 Mei 2012 20:28 Onderwerp: |
 |
|
Nice try CBS, but BBC will win.  _________________ Kevin butler - ''Gaming is having ridiculously huge tv in a one room appartment.''  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |