Laatste Film
  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 265, 266, 267 ... 275, 276, 277  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Het Theehuisje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Wesz
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2012 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Citaat:
Mee oneens. Ik schaam me er niet voor: ik heb de Twilight boeken gelezen, maar nee, ik ben geen fangirl en alle boeken na het eerste deel zijn best wel heel erg slecht. Bij de Hunger Games is dat minder, 1e en 2e boek zijn best goed, 3e niet echt. De film, however, is best een goede weergave van het boek bij de Hunger Games. Bij Twilight is dat totaal NIET het geval; slechte acteurs gecast voor de twee hoofdrolspelers die zich niet hetzelfde gedragen als wat er in de boeken verteld wordt en al met al zijn het gewoon slechte films.

Ik had het niet over de overzetting van boek naar film hoor Meer dat The Hunger Games eigenlijk een rip-off is van Battle Royale; zowel de boeken als, logischerwijs, de films. The Hunger Games is alleen wat slapper dan diens grote inspiratiebron

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GN Ads
Ad

Geplaatst: 15 Apr 2012 19:02    Onderwerp: Advertentie Back to top

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Het boek waar Battle Royale op gebaseerd is stamt uit 1999, waar The Hunger Games uit 2008 stamt. Echter is het heel goed mogelijk dat Suzanne Collins helemaal niets van het desbetreffende boek af wist en gewoon haar gang is gegaan.

Zeker gezien het feit dat er wel meer films en boeken een ongeveer zelfde setting raadplegen. Hier doel ik dan op een "Future Earth" concept. Dat het heel erg veel op elkaar lijkt ontken ik absoluut niet. Alleen dat het een "rip-off" is, vind ik wat makkelijk verwoord.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
ckerigon
GN "0wnz0rzer"
GN

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2012 04:48    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Premiere geweest van The Avengers: 9/10

In 1 woord epic...

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Leon 2.0
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2012 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Afgelopen zondag naar The Hunger Games geweest en straks naar The Avengers. Zin in!

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Codename_black
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2012 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

The Avengers, geweldige film leuke humor momenten tussen door,

alleen jammer dat er een hyperactieve surinamer naast me zat in de bios

"Go out there, and give them hell. You were born for this." ~ Garrus

Profiel bekijken Stuur privébericht
Steelpartyhat
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2012 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Bug,

Geen gore horror film, maar wel een hele vette verhaal.

When I see a pretty girl walking down the street, I think two things. One part wants me to take her out, talk to her, be real nice and sweet and treat her right, the other thinks what her head would look like on a stick.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2012 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

The avengers: In het algemeen een goede film al is het niet perfect. Het is niet echt veel verhaal maar de personages waren allemaal wel fijn en zeker de combinatie ervan. Black widow heeft niet echt veel nut buiten dan dat je kan zeggen "that ass" . Ik ging er binnen met de verwachting dat het een batman film zou zijn, helemaal verkeerd natuurlijk maar als je van de iron man films houd dan is dit zeker iets voor je.

Gamer4Ever-NL
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

bender schreef:
The avengers: In het algemeen een goede film al is het niet perfect. Het is niet echt veel verhaal maar de personages waren allemaal wel fijn en zeker de combinatie ervan. Black widow heeft niet echt veel nut buiten dan dat je kan zeggen "that ass" . Ik ging er binnen met de verwachting dat het een batman film zou zijn, helemaal verkeerd natuurlijk maar als je van de iron man films houd dan is dit zeker iets voor je.

Ik ben er gisteren nacht nog naar toe geweest.
En hij is idd better dan de andere Superhelden films die ik heb gezien.
Dan bedoel ik natuurlijk niet The Dark Knight of the Spiderman films want die zijn gewoon goed.

Ik bedoel Captain America, The Hulk, Thor, en The Green Lantaarn waren voor mij part erg swak.
Maar nu ik de meesten allemaal hier zie in één film...
wel ik vond het gewoon geweldig vooral het laatste climax gedeelte.
Even hawkeye put legolas to the shame,
haha zo goed was hij!

Vooral de humor die in de film zit was fantastisch ik moest dan ook echt lachen op sommige momenten. Ik had dan ook niet verwacht dat ze zo grappig konden zijn (als een team) vooral de karakter en iets wat arrogante kwal ik denk dat ik alles ben Tony Stark aka Iron Man, geweldig gewoon.

En het gedeelte over het 3D zelf, ik vond het goed het was erg mooi om de film in 3D te zien. Maar goed ik ben niet iemand die hoofdpijn krijgt van 3D dus....
Dus ja "money well spent" zal ik maar zo zeggen ik hem me erg vermaakt met de film.

Al moet ik zeggen de dat schurk (Loki) vreemd was, hij kon als een monster overkomen maar op het laatste moment is hij toch wel een mietje.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 03:43    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Mars need moms: een kutfilm, gewoon niet kijken. De characters boeien totaal niet en verhaal is ook erg zwak. Animatie op zich is oke, maar dat is dan ook zowat het enige dat er goed is in deze film.

Daniels_Zwart
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 03:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

For A Few Dollars More, blijft een klassieker..

Twitter - Portfolio

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

The Avengers, heerlijk vermaak! Echt zo'n film die ik als hoesje in de kast wil hebben. Over hebben gesproken, ik vind die blu rays eigenlijk best wel duur, iemand goedkoop internetje?

Daniels_Zwart
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Blu-rays duur? Ja, een aantal jaar geleden misschien, maar ze hebben de plek van de DVD ingenomen. En daarnaast zijn er gigantisch veel films maar 10 euro of 12,50.

Twitter - Portfolio

Ken2BE
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Hasta la vista, echt een geweldig film

bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Die is best wel goed, wat nog beter is is om hem te gaan kijken in de cinema met een vriend die ook in een rolstoel zit.

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Daniels_Zwart schreef:
Blu-rays duur? Ja, een aantal jaar geleden misschien, maar ze hebben de plek van de DVD ingenomen. En daarnaast zijn er gigantisch veel films maar 10 euro of 12,50.

Kijk duur is relatief, maar 20 eurie voor de Dark Knight Blu ray vind ik veel, zeker omdat je weet dat je hem een of twee keer kijkt en voor de rest alleen gebruikt omdat het mooi is voor de opvulling van je kast.

En als je dan toch een nieuwe/recente film wil kopen, dan gelijk blu raytje.

Ken2BE
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

bender schreef:
Die is best wel goed, wat nog beter is is om hem te gaan kijken in de cinema met een vriend die ook in een rolstoel zit.

Haha dat is idd geweldig

Anarchy
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 25 Mei 2012 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ja, ik ben laat. Ik vond hem wel leuk, houd wel van het fantasy-achtige, en hij duurde lekker lang. :3

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Gamer4Ever-NL
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 01:06    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ben toch uit pure nieuwsgierigheid naar de "The Dictator" geweest.
En het is wat je er van verwachte, het is niet veel soeps maar de humor die erin zit daar is waar ik voor kwam en het was fantastisch!
Vooral dit is een scene waar ik gewoon letterlijk gewoon niet meer bij kwam van het lachen dus het is idd een spoiler als je hem nog niet hebt gezien of wilt zien.
x')

Dus hou je van een non serieuze film met veel (duistere) humor dan is deze een aanrader.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

The Dictator,
Echt een leuke fiilm maar ook wel heel flauw. Je moet er wel in de stemming voor zijn. Sommige grappen zoals bovenstaand echt geweldig, andere minder maar zeker een vermakelijke film!

SN0WIE
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 07:36    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

RenevdGijp schreef:
The Dictator,
Echt een leuke fiilm maar ook wel heel flauw. Je moet er wel in de stemming voor zijn. Sommige grappen zoals bovenstaand echt geweldig, andere minder maar zeker een vermakelijke film!

Ook nog gezien in de bioscoop. Was opzich nog best wel grappig.

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Het Theehuisje Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 265, 266, 267 ... 275, 276, 277  Volgende
Pagina 266 van 277

Ga naar: