GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
[PC GAMES] Kunnen de graphics nog beter ?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> PC Games
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Fanta$y
GN "DogLover"
GN

BerichtGeplaatst: 19 Jul 2012 14:39    Onderwerp: [PC GAMES] Kunnen de graphics nog beter ? Reageren met citaat Back to top

Sinds het begin van de pc-games is er qua graphics veel veranderd.
Denken jullie dat het grafisch nog beter kan of zitten we bijna op de limiet?
Ik vind namelijk dat de games van tegenwoordig er geweldig uitzien.

Ik kan me nog herinneren dat ik vond dat de sims 1 er best goed uit zag. Terwijl als je het nu bekijkt het natuurlijk niet meer zo is. Zullen we dit over 10 jaar ook denken over bijvoorbeeld Max payne 3, GTA V en al die andere games?

Inspiratie voor dit topic heb ik van dit filmpje :

Profiel bekijken Stuur privébericht
GN Ads
Ad

Geplaatst: 19 Jul 2012 14:39    Onderwerp: Advertentie Back to top

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 01:29    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

We kunnen makkelijk beter. Denk bijvoorbeeld aan de CGI filmpjes in bepaalde games. Neem Starcraft 2 als voorbeeld en stel je voor dat de grafische kwaliteit van de CGI filmpjes in die game nou is Real Time zou zijn.

De vraag of games grafisch nog wel beter kunnen? Ja, zo lang we de fotorealistische in-game beelden nog niet hebben bereikt kunnen we altijd beter.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Moon-Hero
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

De graphics kunnen altijd beter.

Deze vraag zou misschien een paar jaar geleden ook gesteld zijn toen games zoals: Far Cry 2, Uncharted en Gears Of War uitkamen.

We blijven ons altijd afvragen of de graphics van een game beter kunnen worden, omdat we nog geen beeld hebben van betere graphics dan dat we al gezien hebben.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Alfa Warrior
PingWing
PingWing

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Drie dimensionaal holografisch dek dat zich om je heen zet waarna je zelf kan bewegen maar nooit echt vooruit komt, dit uiteraard met levensechte graphics en een met radioactieve stoffen gevulde processor.

Ik denk dat, dat zo een beetje het limiet is.

Geschatte tijd: 250 jaar.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Broodbeleg
GN "1337"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Laatst nog een filmpje van gezien dat de nabije toekomst laat zien van graphics. Nu worden er volgens mij nog blokken neergezet en die bijgeschaafd om een object te vormen, maar die blokken staan er nog steeds. In het filmpje, die ik op dit moment helaas nog niet terug kan vinden, werd uitgelegd dat de toekomst is dat de pixels stuk voor stuk gemodelleerd worden en daardoor een veel realistischer beeld geeft.

Moon-Hero
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Of het moet iets worden zoals de film Inception?

Dat je gamed terwijl je droomt.

Ariose
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Broodbeleg schreef:
Laatst nog een filmpje van gezien dat de nabije toekomst laat zien van graphics. Nu worden er volgens mij nog blokken neergezet en die bijgeschaafd om een object te vormen, maar die blokken staan er nog steeds. In het filmpje, die ik op dit moment helaas nog niet terug kan vinden, werd uitgelegd dat de toekomst is dat de pixels stuk voor stuk gemodelleerd worden en daardoor een veel realistischer beeld geeft.

Bedoelde je dit?

Broodbeleg
GN "1337"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Jep!

Fox
GN "Die Ene"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 04:46    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Waarom geloof ik dit gewoon niet?

WarfailZ
Sub Zero
Sub Zero

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Naja het kan niet mooier dan als het om je heen zou zijn ( dus ingescande dingen) Dit zal het hoogste niveau zijn denk ik dan?

Xemus
Prince of Persia
Prince of Persia

BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Als het er niet levensecht uitziet, kan het natuurlijk beter. Als je kijkt naar Battlefield 3, zitten we aan het randje, maar als je kijkt naar Sims (is maar een voorbeeld) kan get stúkken beter!

David Parnas - “ Copy and paste is a design error. ”

Gamer4Ever-NL
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Zekker ook nog een mooi voorbeeld dat de graphics idd better kunnen.

Eerst dacht ik dat Star Wars 1313 een CGI filmpje was maar nee hoor
dat is echte gameplay die werd getoond.

Maar waar bereiken we idd de grens als het om foto realistische beelden gaat in de games.
De pc is blijft altijd natuurlijk koploper op het gebied van graphics.

Simple games die artistice gameplay hebben zoals (boven) Child of Eden hebben altijd naar mijn mening de mooiste graphics beelden.
Om er gewoon sprakenllos ervan te worden van zoveel schoonheid.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Deadstriker
GN "V.I.P."
GN

BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Graphics kunnen een stuk beter, alleen DirectX van Microsoft is de bottleneck. OpenGL is vaak net zo goed of beter en het is opensource.

Xemus
Prince of Persia
Prince of Persia

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2012 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

@Deadstriker
Dus wat jij probeert te zeggen, is dat elke game OpenGL moet gaan gebruiken?

David Parnas - “ Copy and paste is a design error. ”

bender
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2012 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Fox schreef:
Waarom geloof ik dit gewoon niet?

Omdat het een scam is.

Fanta$y
GN "DogLover"
GN

BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Reactie op Gamer4Ever-NL's filmpje

Dat zijn wel goede graphics inderdaad.
Alleen lijkt het me niet fijn spelen, Het lijkt namelijk wel of dat op 5-10 fps loopt.

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> PC Games Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: