GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Het Voetbalseizoen 2012/2013
  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Het Theehuisje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2012 17:14    Onderwerp: Het Voetbalseizoen 2012/2013 Reageren met citaat Back to top

Vol frisse moed gaan we de competitie weer tegemoet en de transfergekte zal binnenkort ook weer losbarsten. Prolongeert Ajax zijn titel? Heeft PSV met Van Bommel/Advocaat het succes nu wel binnengehaald? Weet Twente zich te revancheren? Lukt het Feyenoord dit jaar weer? Kortom, weer een heel seizoen lang genieten!

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
GN Ads
Ad

Geplaatst: 19 Jun 2012 17:14    Onderwerp: Advertentie Back to top

Tha Destiny
GN "Rocker"
GN

BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

We gaan het in iedergeval van dichtbij meemaken!

Ik verwacht dat van Bommel gaat tegenvallen bij PSV, kan het tempo niet meer aan. Hoe de ploeg gaat presteren weet ik niet, hangt er van af hoe hun beoogde talenten zich ontwikkelen en wat er nog gaat vertrekken.

Feyenoord heeft een spits nodig, Kuyt en Castangios komen allebei helaas niet. Ik hoop dat Cabral voor 2-3 miljoen naar het buitenland vertrekt. Waarschijnlijk komt er weer een talent voor City die op die plek kan spelen. Is natuurlijk een risico, maar laatste 2 huurspelers waren een succes. (Ryo en Guidetti).
Met de versterkingen die zijn aangetrokken krijgt Feyenoord wel weer een ploeg die bij de club past. Geen woorden maar daden. Zitten een aantal jongens met een echter vechtersmentaliteit. Spelers als Vormer, Vlaar, Immers. Goossens gaat van grote waarde zijn met zijn traptechniek.

FC Twente gaat niet presteren volgend seizoen, Ola John en de Jong zullen vertrekken. Hun opvolgers zie ik niet direct beter presteren. Dit vind ik allemaal wel prima.

Ajax durf ik geen uitspraken over te doen, er is volgens mij wel interesse in een aantal spelers van hun, als deze vertrekken zie ik ze dit niet een twee drie opvangen, het zou best wel eens een overgangsjaar kunnen worden voor Ajax. Ze hebben wel een aantal talenten die eraan zitten te komen.

AZ, geen flauw idee.

12 augustus beginnen we in ieder geval met Utrecht Away! Sowieso dat ik daar kaarten moet voor kunnen regelen in het thuisvak.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tha Destiny
GN "Rocker"
GN

BerichtGeplaatst: 23 Jul 2012 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

We gaan bijna beginnen, 31 juli alweer 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Ik heb een raar gevoel over het tweeluik met Kiev, als we in de heenwedstrijd een goed resultaat neerzetten (1-1 of verliezen met slecht 1 goal verschil) dan kunnen we het precies een week later nog wel eens een hele leuke wedstrijd worden.

Woensdag alvast een voorproefje, Feyenoord-Real Mallorca.

Sacul
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 23 Jul 2012 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Oh god 't begint weer. Wanneer begint Jupiler League weer?

Profiel bekijken Stuur privébericht
Tha Destiny
GN "Rocker"
GN

BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Morgen Kiev thuis...

Tha Duck
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Wordt een zware pot!

Ik denk dat PSV kampioen gaat worden met de sterkste en meest aanwezige selectie van de eredivisie, niet alleen in positieve zin. Die Strootman is echt een heel naar mannetje in zijn maniertjes, verongelijktheid bij schwalbes van teamgenoten en lomp gedrag. Ik vond hem tegen Ajax weer heel typisch: zelf janken bij eigen struikelingen en om kaarten smeken, meteen agressief vooraan staan na een 'charge' op een aanstellende teamgenoot en zelf hypocriet hard en soms vuil duels aangaan. Zo'n speler heb je in principe wel nodig, maar met Toivonen, Van Bommel en Strootman heb je drie van die mannen die een laag IQ compenseren met dom gorillagedrag. Wellicht dat Toivonen een stapje terug doet nu Van Bommel de baas is, zou goed zijn voor zijn ontwikkeling. Hetzelfde geldt voor Strootman, maar ik vrees dat die na bij Oranje te zijn geroepen zichzelf uit het oog is verloren. Narsingh is verder natuurlijk een topaankoop en ik hoop voor PSV dat hij Matavz een beetje in stelling kan brengen, al is dat natuurlijk een andere spits dan Dost.

Feyenoord heeft een leuke ploeg, maar heeft ook zeker weer een City-versterking nodig voorin om mee te kunnen draaien. Met Fernandez kom je er niet.

Ajax gaat denk ik inderdaad een overgangsjaartje in. Ik vrees dat de nodige aankopen er niet (helemaal) gaan komen en dat Blind veel start als CV, waar een Moisander eigenlijk had moeten staan om serieus mee te doen om de titel. Blind schiet altijd tekort, klaar. Van Rhijn wordt hopelijk vaste kracht dit seizoen, wie weet kan Dijks zich ook in de kijker spelen. Op Fischer ligt heel veel druk, weet niet of hij de verwachtingen waar kan maken. Dan heb je nog een Eriksen die het net niet weet waar te maken, een Janssen die te onverschillig is en een De Jong die als aanvoerder blijkbaar ook basisklant is... De Boer maakt het zich zo wel lastig. Een erg jong team, waar iemand als Mathijsen de lijnen uit zou kunnen zetten. Sulejmani is ook nooit de vele miljoenen waard geweest en verder lopen er teveel flapdrollen rond voorin.

Met Moisander, een fitte Boerrigter en Sightorsson en een hopelijk florerende Fischer en Sana is Ajax een serieuze titelkandidaat. Zonder hen te onstabiel en te onervaren.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Tha Destiny
GN "Rocker"
GN

BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Utrecht away moet ik (helaas) overslaan, zit nog een weekendje weg met vrienden. Over ruim 23 uur dus tegen Kiev, ik ben zenuwachtig. Lang geleden dat ik zoveel zin had om naar de Kuip te gaan.

Ik hoop dat Feyenoord zich nog met Mathijssen weet te versterken, we hebben de ervaring nodig en voor eredivisie begrippen is het gewoon een prima verdediger. Eerlijk waar Martin van Geel is het allerbeste van Feyenoord in de laatste jaren is overkomen, hulde wat deze man in zeer korte tijd voor mekaar heeft gekregen.

PSV heeft de beste papieren om kampioen te worden, daarna Twente. Stelletje fuckers om Luc terug te halen vanuit Milaan.

Tha Destiny
GN "Rocker"
GN

BerichtGeplaatst: 08 Aug 2012 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

:'(

Wel wederom laten zien dat we de beste supporters hebben, het aansteker incidentje nagelaten.

Codename_black
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Sneijder wat een held!

"Go out there, and give them hell. You were born for this." ~ Garrus

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Morgen ga ik naar Ajax AZ. Hoop dat Ajax wint, maar ik denk dat de kansen gelijk zijn. Ajax is zwak centraal achter. Voorin komt het denk ik nog wel goed, met eventueel Tello (huur) en Assaidi. Howel ik toch een hard hoofd heb over de kwestie van beide. Ajax heeft genoeg geld, koop gewoon een degelijke verdediger en het liefst een goede vleugel, en evt met een vertrek van Anita een goede verdedigende middevelder.

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Terechte overwinning voor RKC. Strootman moet zich is leren inhouden, goal terecht afgekeurd en strootman gaat als een bezetene tekeer tegen Wiedemeijer. Slap zoals hij altijd is geeft Wiedemeijer daar weer is geen geel voor en om dan nog maar niet over die twee rode kaarten te praten die Van Bommel had moeten krijgen, meneertje is zoals gebruikelijk weer is gespaard. Wiedemeijer slapzak!

RenevdGijp schreef:
Morgen ga ik naar Ajax AZ. Hoop dat Ajax wint, maar ik denk dat de kansen gelijk zijn. Ajax is zwak centraal achter. Voorin komt het denk ik nog wel goed, met eventueel Tello (huur) en Assaidi. Howel ik toch een hard hoofd heb over de kwestie van beide. Ajax heeft genoeg geld, koop gewoon een degelijke verdediger en het liefst een goede vleugel, en evt met een vertrek van Anita een goede verdedigende middevelder.

Ajax is inderdaad behoorlijk verzwakt centraal achterin. Met Van Rhijn en Dijks zijn we er op de vleugels behoorlijk op vooruit gegaan. Daley Blind heeft echter meerdere malen aangetoond het niveau niet aan te kunnen en dat kost je te veel punten.

Middenveld is er nog sterker op geworden en met het vertrek van Theo ruil je ervaring in voor nog meer voetbal. Probleem met Anita is dat de opvolger al rondloopt, Ilan Boccara. Deze verdedigende middenvelder is 19 jaar en speelt volgend jaar indien Anita aan het eind van dit seizoen vertrekt op die positie. Als Anita nu vertrekt moeten ze in mijn ogen per direct Adem Maher halen, al kost de jongen 10 miljoen, hij is het helemaal waard.

De voorhoede van Ajax is indien men zich versterkt met Assaidi een van de beste zo niet de beste voorhoede van de Eredivisie. Het aantrekken van Assaidi is hierbij van zeer groot belang.

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Neolite schreef:

RenevdGijp schreef:

De voorhoede van Ajax is indien men zich versterkt met Assaidi een van de beste zo niet de beste voorhoede van de Eredivisie. Het aantrekken van Assaidi is hierbij van zeer groot belang.

Wel een van de beste maar ik denk niet de beste. Denk dat deze nog steeds bij PSV zit. Maar je weet niet hoe een jongen als Sana het gaat doen, bij mij niet veel bekend over de jongen. Tja, Anita blijft lastig verhaal. Het is net die schakel die het middenveld en aanval doet lopen. Heb liever dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt voor een leuk bedrag (8 miljoen of meer, maar veel voor een verdedigende middenvelder moet je niet verwachten), en dat dit seizoen zijn opvolger wordt klaargestoomd.
Dat is wat in mijn ogen Ajax vergeten is te doen centraal achterin. Iedereen wist vrijwel zeker dat Jan weg zou gaan, had in iedergeval bijvoorbeeld in de beker een jeugdspeler laten spelen voor Jan of Toby, dan was hij het Eredivisie gevoel gewend. Maar ik hoop dat Ajax nog even wat geld in de strijd gooit op de noodzakelijkste plek, centraal achter en eventueel een aanvaller (liefst een vleugel). Dan moet het goed komen.
De nieuwe backs zijn goed, Van Rhijn is goed, Dijks heb ik te weinig gezien maar was in mijn ogen tegen PSV niet bijzonder slecht of slecht, gewoon voldoende (corrigeer me, heb niet alles gezien)

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dan corrigeer ik je bij deze, Dijks is een beest als linksback, Narsingh totaal uit de wedstrijd gespeeld, enige speler met een voldoende aan Ajaxzijde.

Daarnaast zit het met de opvolging van Vertonghen prima, alleen dit jaar is de beoogde opvolger er gewoon nog niet klaar voor, Stefano Denswil is volgend jaar en indien ze een vervanger halen het jaar erop de vaste linker centrale verdediger.

Ze moeten inderdaad nog een vleugelaanvaller halen, Assaidi.

Codename_black
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Neolite schreef:
Terechte overwinning voor RKC. Strootman moet zich is leren inhouden, goal terecht afgekeurd en strootman gaat als een bezetene tekeer tegen Wiedemeijer. Slap zoals hij altijd is geeft Wiedemeijer daar weer is geen geel voor en om dan nog maar niet over die twee rode kaarten te praten die Van Bommel had moeten krijgen, meneertje is zoals gebruikelijk weer is gespaard. Wiedemeijer slapzak!

En dan nog een belachelijke gele kaart geven aan Ramos, gelukkig dat het doelpunt van Van Bommel was afkeurd anders had de knvb weer een stempel gedrukt op een mooie wedstrijd..

Ook Marcelo had rood moeten krijgen, je gaat toch gvd niet naar een keel grijpen van iemand anders. bah

"Go out there, and give them hell. You were born for this." ~ Garrus

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Neolite schreef:
Dan corrigeer ik je bij deze, Dijks is een beest als linksback, Narsingh totaal uit de wedstrijd gespeeld, enige speler met een voldoende aan Ajaxzijde.

Daarnaast zit het met de opvolging van Vertonghen prima, alleen dit jaar is de beoogde opvolger er gewoon nog niet klaar voor, Stefano Denswil is volgend jaar en indien ze een vervanger halen het jaar erop de vaste linker centrale verdediger.

Ze moeten inderdaad nog een vleugelaanvaller halen, Assaidi.

Assaidi zou echt heel mooi zijn, maar ik denk dat het op het laatste moment afketst, gevoel heb ik. We gaan het vanmidddag zie, ik in het stadion. Veel plezier!

Tha Destiny
GN "Rocker"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Heeeeeeerlijk begin van de competitie! Goal was dan misschien buitenspel, wel terecht gewonnen! Vorig seizoen werd het nog 2-2 in Utrecht, dus dit zijn vast 2 winstpunten ten opzichte van vorig seizoen.

PSV lijkt nog steeds niks geleerd te hebben, Wijnaldum en Narsingh beide wederom onzichtbaar. Van Bommel had al moeite met het bijhouden van het middenveld van RCK, die gaat het heel zwaar krijgen tegen ploegen met een echt dynamisch middenveld. Verdediging van PSV is gewoon zwak, onvoorstelbaar dat je in twee seizoenen tijd tientallen miljoenen investeert en dan je zwakste linie niet versterkt.

Het nieuwe beleid lijkt Ajax in de vingers te gaan snijden, (nog) geen vervanger voor Verthongen (dat vertrek wist je een half jaar van te voren al) geen vervanger voor Anita. 2 van je belangrijkste spelers vertrekken en je hebt geen vervangers omdat je niet meer teveel wilt betalen.

Met Mathijssen haalt Feyenoord er een ervaren CV bij, die het naar verwachting prima gaat doen samen met de Vrij, dan kan BMI weer naar links waar ik Nelom tot nu toe te zwak vind. We moeten alleen nog een spits erbij en we zijn een titelkandidaat.

Fanta$y
GN "DogLover"
GN

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2012 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Leuke pot champions league. Jammer dat ajax in de laatste minuten de goal nog om de oren kreeg.
Heb eigenlijk vooral zitten genieten van het spel van Real Madrid.
En me zitten te ergeren aan manchester city. Die hadden gewoon niks in te brengen. De laatste goal mocht Joe Hart wel hebben trouwens..
Met een beetje geluk kan ajax gewoon een goed resultaat tegen city halen.

EDIT: Ronaldo was deze keer wel blij na zijn goal

Phil
CN Crew
CN Crew

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Pff zwak weer van de Utrecht supporters zeg.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
ronineter
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

eerlijk gezecht ben ik voor geen een club, ik rijd aleen dagelijks op mijn brommert langs het willem 2 stadion als ik naar school ga

Tha Destiny
GN "Rocker"
GN

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Don't worry. I got this!

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Het Theehuisje Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

Ga naar: