GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Het grote 'Welk Playstation spel moet ik kopen' topic?
  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> PlayStation Games
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Sowieso Uncharted Golden Abyss, eventueel Fifa, of misschien Rayman

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GN Ads
Ad

Geplaatst: 09 Jun 2012 00:17    Onderwerp: Advertentie Back to top

No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Eerst de eerste delen van de God of war serie halen, of meteen voor deeltje 3 gaan ?

Profiel bekijken Stuur privébericht
RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

No4More schreef:
Eerst de eerste delen van de God of war serie halen, of meteen voor deeltje 3 gaan ?

Heb net een uurtje GoW 3 gespeeld, en begrijp het redelijk. Kijk, deel 1 en 2 samen voor PS3 en GoW 3 zijn beide niet duur, en ik ben van plan om in de zomervakantie 1 en 2 te gaan spelen. Voor het verhaal is het leuker, maar naar mijn idee niet noodzakelijk dus. Volgens mij bestaat er ook een box met de PSP games voor de PS3, dat zijn meer origin stories, niet noodzaak voor het verhaal. Ik zou zeggen, als je geld voor 1 en 2 hebt, haal die of GoW 3. Denk eraan dat GoW 3 mooiere graphics heeft dan 1 en 2, en in feite een stap terug is!

No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik denk dat ik dan maar voor deeltje 3 gaat, ik weet namelijk niet of het me bevalt en ik kan dan altijd deeltje 1 en 2 nog kopen in deze bundel :

Klopt het dat alleen deeltje 3 voor de ps3 is verschenen, en deel 1&2 voor de ps2 waren ???

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

No4More schreef:
Ik denk dat ik dan maar voor deeltje 3 gaat, ik weet namelijk niet of het me bevalt en ik kan dan altijd deeltje 1 en 2 nog kopen in deze bundel :

Klopt het dat alleen deeltje 3 voor de ps3 is verschenen, en deel 1&2 voor de ps2 waren ???

klopt

No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Maar dat plaatje hierboven was volume 1 wat ik las, maar wat is dan het verschil tussen volume 1 en volume 2 ??? Want er zijn toch maar 3 games van de god of war serie ? ( op psp versies na ? )

Leon 2.0
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Volume 2 bestaat uit de 2 PSP-games geport naar de PS3.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Leon 2.0 schreef:
Volume 2 bestaat uit de 2 PSP-games geport naar de PS3.

Ja inderdaad, je moet even opletten met welke collection je koopt, de collectie met Ghost of Sparta en Chain of Olympus zijn PSP games en brengen meer een origin story, niet noodzaak maar leuk voor de fan (of mocht je de games echt gaan waarderen biedt het meer info en gewoon meer speeluurtjes) Die andere collection zijn gewoon God of War 1 en 2 en bieden het hoofdverhaal net als deel 3!

No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Oke bedankt ! Dan wordt het eerst gewoon deeltje 3 halen, en als het me bevalt wellicht dan nog de bundel van 1 en 2 Bedankt voor jullie hulp !

Turk-Life
Prince of Persia
Prince of Persia

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2012 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Hey dames & heren,

Mijn zusje van 17 vraagt elke keer of ik niet een keer een game voor haar ga kopen. Welke game raden jullie aan? Ze houdt niet van al te spannende games. Dus het moet een simpele avontuur game zijn.

bijvoorbeeld:

The sims.

En ik dacht aan dans games. Maar moet ik daarbij een cam en aparte controller voor kopen?

Ik hoor graag jullie advies, bedankt alvast!

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2012 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Turk-Life schreef:
Hey dames & heren,

Mijn zusje van 17 vraagt elke keer of ik niet een keer een game voor haar ga kopen. Welke game raden jullie aan? Ze houdt niet van al te spannende games. Dus het moet een simpele avontuur game zijn.

bijvoorbeeld:

The sims.

En ik dacht aan dans games. Maar moet ik daarbij een cam en aparte controller voor kopen?

Je suggesties zijn al best aardig, maar een Dans verhaal is inderdaad prijzig. Speelt/heeft ze de de sims gespeeld? Ook inderdaad goed. Ik neem aan geen bloed, schieten en vechten (realistisch dan hè).
Dan denk ik toch misschien: Modnation racers (à la Mario kart) of misschien Little Big Planet? En als ze van beetje aankloten houdt: Saints Row the Third.

cool ice
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2012 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ik zit te twijfelen om Saints row the third te kopen. is het een aanrader? wat vinden jullie ervan?

L30N
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2012 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

De meningen zijn verdeeld (sommige mensen vinden hem té over the top), maar ik vond het echt een geweldig spel. Het is gewoon een leuke free-roaming game met een mooie open stad waar je alles kan doen wat je wil, van de hele stad opblazen met een tank tot basejumpen uit een straaljager. Bovendien zijn de missies uit de verhaalmodus ook wel aardig en redelijk afwisselend. Als je op zoek bent naar een spel waarin alles mag en alles kan en je bent niet vies van wat over the top actie, dan kan ik je deze game zeker aanraden.

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2012 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Saints Row the Third is echt zo'n snoep spel naar mijn idee, super leuk spel voor ongeveer 30 euro, maar 60 naar mijn idee niet waard. Heel leuk aankloten, doet nog het meest denken aan GTA San Andreas of Just Cause 2. Als je van lekker klooien houdt, zeker een aanrader dan, maar dan wel voor een redelijk prijsje (rond de 30 vind ik dan wel mooi zat).

cool ice
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2012 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ok klinkt goed, en hoe zit het met de storyline en missies? L3ON zei al dat ze redelijk afwisselend zijn, dat is mooi. maar bestaan de missies voornamelijk ook uit over the top actie of is dat meer normaal zoals GTA4. en is de storyline zelf een beetje interessant?

soldierarjan
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 01 Aug 2012 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik zit met een vraagje is test drive unlimted 2 nu nog steeds leuk om te kopen?
En zijn er nog veel mensen die de game actief spelen?

Mvg

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Remco_MUFC
Sub Zero
Sub Zero

BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

soldierarjan schreef:

Mvg

Ik zou wachten op Need for speed Most wanted

Turk-Life schreef:
Hey dames & heren,

bijvoorbeeld:

The sims.

Voor de een of andere manier is ook Guitar Hero populair bij de dames. Meschien hebben ze geheime fantasieen over een popster te zijn?

soldierarjan
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Remco_MUFC schreef:
soldierarjan schreef:

Mvg

Ik wil zoiezo need foor speed most wanted halen voor vita.
Maar wil op dit moment ook gewoon een leuke race game spelen dus nog andere advies.

Remco_MUFC
Sub Zero
Sub Zero

BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 05:15    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

soldierarjan schreef:
Remco_MUFC schreef:
soldierarjan schreef:

Mvg

Maar wil op dit moment ook gewoon een leuke race game spelen dus nog andere advies.

Persoonlijk zou ik Driver San Fransisco aanraden, Vette drifts en je kan lekker door de straten van San Fransisco scheuren. Daarnaast heb je genoeg tijd om races, challenge's te voltooien. EN kan je zelfs je eigen film achtervolging maken

soldierarjan
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Remco_MUFC schreef:
soldierarjan schreef:
Remco_MUFC schreef:
soldierarjan schreef:

Mvg

Persoonlijk zou ik Driver San Fransisco aanraden, Vette drifts en je kan lekker door de straten van San Fransisco scheuren. Daarnaast heb je genoeg tijd om races, challenge's te voltooien. EN kan je zelfs je eigen film achtervolging maken

Heel erg bedankt dan ga ik die game gewoon proberen.

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> PlayStation Games Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6

Ga naar: