|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
RenevdGijp GN "Commander"

Geregistreerd op: 13 Jun 2010 Berichten: 1256 Woonplaats: Amersfoort  |
Geplaatst: 09 Jun 2012 00:17 Onderwerp: |
 |
|
Sowieso Uncharted Golden Abyss, eventueel Fifa, of misschien Rayman _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 09 Jun 2012 12:53 Onderwerp: |
 |
|
Eerst de eerste delen van de God of war serie halen, of meteen voor deeltje 3 gaan ? _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |

Geplaatst: 09 Jun 2012 13:31 Onderwerp: |
 |
|
| No4More schreef: |
| Eerst de eerste delen van de God of war serie halen, of meteen voor deeltje 3 gaan ? |
Heb net een uurtje GoW 3 gespeeld, en begrijp het redelijk. Kijk, deel 1 en 2 samen voor PS3 en GoW 3 zijn beide niet duur, en ik ben van plan om in de zomervakantie 1 en 2 te gaan spelen. Voor het verhaal is het leuker, maar naar mijn idee niet noodzakelijk dus. Volgens mij bestaat er ook een box met de PSP games voor de PS3, dat zijn meer origin stories, niet noodzaak voor het verhaal. Ik zou zeggen, als je geld voor 1 en 2 hebt, haal die of GoW 3. Denk eraan dat GoW 3 mooiere graphics heeft dan 1 en 2, en in feite een stap terug is! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 09 Jun 2012 13:50 Onderwerp: |
 |
|
Ik denk dat ik dan maar voor deeltje 3 gaat, ik weet namelijk niet of het me bevalt en ik kan dan altijd deeltje 1 en 2 nog kopen in deze bundel :
Klopt het dat alleen deeltje 3 voor de ps3 is verschenen, en deel 1&2 voor de ps2 waren ??? _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |

Geplaatst: 09 Jun 2012 14:16 Onderwerp: |
 |
|
| No4More schreef: |
Ik denk dat ik dan maar voor deeltje 3 gaat, ik weet namelijk niet of het me bevalt en ik kan dan altijd deeltje 1 en 2 nog kopen in deze bundel :
Klopt het dat alleen deeltje 3 voor de ps3 is verschenen, en deel 1&2 voor de ps2 waren ??? |
klopt _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 09 Jun 2012 14:18 Onderwerp: |
 |
|
Maar dat plaatje hierboven was volume 1 wat ik las, maar wat is dan het verschil tussen volume 1 en volume 2 ??? Want er zijn toch maar 3 games van de god of war serie ? ( op psp versies na ? ) _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 09 Jun 2012 16:07 Onderwerp: |
 |
|
Volume 2 bestaat uit de 2 PSP-games geport naar de PS3.  _________________ Stiekem nog steeds Mr. Black. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |

Geplaatst: 09 Jun 2012 16:16 Onderwerp: |
 |
|
| Leon 2.0 schreef: |
Volume 2 bestaat uit de 2 PSP-games geport naar de PS3.  |
Ja inderdaad, je moet even opletten met welke collection je koopt, de collectie met Ghost of Sparta en Chain of Olympus zijn PSP games en brengen meer een origin story, niet noodzaak maar leuk voor de fan (of mocht je de games echt gaan waarderen biedt het meer info en gewoon meer speeluurtjes) Die andere collection zijn gewoon God of War 1 en 2 en bieden het hoofdverhaal net als deel 3! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 09 Jun 2012 17:09 Onderwerp: |
 |
|
Oke bedankt ! Dan wordt het eerst gewoon deeltje 3 halen, en als het me bevalt wellicht dan nog de bundel van 1 en 2 Bedankt voor jullie hulp ! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Turk-Life Prince of Persia

Geplaatst: 14 Jun 2012 17:04 Onderwerp: |
 |
|
Hey dames & heren,
Mijn zusje van 17 vraagt elke keer of ik niet een keer een game voor haar ga kopen. Welke game raden jullie aan? Ze houdt niet van al te spannende games. Dus het moet een simpele avontuur game zijn.
bijvoorbeeld:
The sims.
En ik dacht aan dans games. Maar moet ik daarbij een cam en aparte controller voor kopen?
Ik hoor graag jullie advies, bedankt alvast! _________________ |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |

Geplaatst: 14 Jun 2012 17:20 Onderwerp: |
 |
|
| Turk-Life schreef: |
Hey dames & heren,
Mijn zusje van 17 vraagt elke keer of ik niet een keer een game voor haar ga kopen. Welke game raden jullie aan? Ze houdt niet van al te spannende games. Dus het moet een simpele avontuur game zijn.
bijvoorbeeld:
The sims.
En ik dacht aan dans games. Maar moet ik daarbij een cam en aparte controller voor kopen?
Ik hoor graag jullie advies, bedankt alvast! |
Je suggesties zijn al best aardig, maar een Dans verhaal is inderdaad prijzig. Speelt/heeft ze de de sims gespeeld? Ook inderdaad goed. Ik neem aan geen bloed, schieten en vechten (realistisch dan hè).
Dan denk ik toch misschien: Modnation racers (à la Mario kart) of misschien Little Big Planet? En als ze van beetje aankloten houdt: Saints Row the Third. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
cool ice GN "Ultima"

Geplaatst: 24 Jun 2012 19:47 Onderwerp: |
 |
|
ik zit te twijfelen om Saints row the third te kopen. is het een aanrader? wat vinden jullie ervan? _________________ |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 24 Jun 2012 21:37 Onderwerp: |
 |
|
| De meningen zijn verdeeld (sommige mensen vinden hem té over the top), maar ik vond het echt een geweldig spel. Het is gewoon een leuke free-roaming game met een mooie open stad waar je alles kan doen wat je wil, van de hele stad opblazen met een tank tot basejumpen uit een straaljager. Bovendien zijn de missies uit de verhaalmodus ook wel aardig en redelijk afwisselend. Als je op zoek bent naar een spel waarin alles mag en alles kan en je bent niet vies van wat over the top actie, dan kan ik je deze game zeker aanraden. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |

Geplaatst: 24 Jun 2012 22:01 Onderwerp: |
 |
|
Saints Row the Third is echt zo'n snoep spel naar mijn idee, super leuk spel voor ongeveer 30 euro, maar 60 naar mijn idee niet waard. Heel leuk aankloten, doet nog het meest denken aan GTA San Andreas of Just Cause 2. Als je van lekker klooien houdt, zeker een aanrader dan, maar dan wel voor een redelijk prijsje (rond de 30 vind ik dan wel mooi zat). _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
cool ice GN "Ultima"

Geplaatst: 25 Jun 2012 14:28 Onderwerp: |
 |
|
ok klinkt goed, en hoe zit het met de storyline en missies? L3ON zei al dat ze redelijk afwisselend zijn, dat is mooi. maar bestaan de missies voornamelijk ook uit over the top actie of is dat meer normaal zoals GTA4. en is de storyline zelf een beetje interessant? _________________ |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
soldierarjan GN "Ultima"

Geplaatst: 01 Aug 2012 12:53 Onderwerp: |
 |
|
Ik zit met een vraagje is test drive unlimted 2 nu nog steeds leuk om te kopen?
En zijn er nog veel mensen die de game actief spelen?
Mvg
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Remco_MUFC Sub Zero

Geregistreerd op: 21 Mei 2012 Berichten: 394 Woonplaats: Kudelstaart  |
Geplaatst: 03 Aug 2012 21:07 Onderwerp: |
 |
|
| soldierarjan schreef: |
Mvg
|
Ik zou wachten op Need for speed Most wanted
| Turk-Life schreef: |
Hey dames & heren,
bijvoorbeeld:
The sims.
Ik hoor graag jullie advies, bedankt alvast! |
Voor de een of andere manier is ook Guitar Hero populair bij de dames. Meschien hebben ze geheime fantasieen over een popster te zijn?  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
soldierarjan GN "Ultima"

Geplaatst: 03 Aug 2012 22:51 Onderwerp: |
 |
|
| Remco_MUFC schreef: |
Mvg
|
|
Ik wil zoiezo need foor speed most wanted halen voor vita.
Maar wil op dit moment ook gewoon een leuke race game spelen dus nog andere advies. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Remco_MUFC Sub Zero

Geregistreerd op: 21 Mei 2012 Berichten: 394 Woonplaats: Kudelstaart  |
Geplaatst: 04 Aug 2012 05:15 Onderwerp: |
 |
|
Mvg
|
|
Maar wil op dit moment ook gewoon een leuke race game spelen dus nog andere advies. |
Persoonlijk zou ik Driver San Fransisco aanraden, Vette drifts en je kan lekker door de straten van San Fransisco scheuren. Daarnaast heb je genoeg tijd om races, challenge's te voltooien. EN kan je zelfs je eigen film achtervolging maken  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
soldierarjan GN "Ultima"

Geplaatst: 04 Aug 2012 22:51 Onderwerp: |
 |
|
Mvg
|
|
Persoonlijk zou ik Driver San Fransisco aanraden, Vette drifts en je kan lekker door de straten van San Fransisco scheuren. Daarnaast heb je genoeg tijd om races, challenge's te voltooien. EN kan je zelfs je eigen film achtervolging maken  |
Heel erg bedankt dan ga ik die game gewoon proberen. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|