|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
nador123 n00b

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 13:21 Onderwerp: krassen xbox 360 slim |
 |
|
| xbox 360 slim maak krassen hoe is dat mogelijk terwijl ik hem niet beweeg of iets? |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ariose Moderator

Geplaatst: 11 Dec 2011 13:56 Onderwerp: |
 |
|
Als je ronden, diepe krassen bedoelt waardoor de disc niet meer leesbaar is en je Xbox nog binnen de garantie valt dan moet je contact met de klantenservice opnemen. Zijn het geen ronde krassen maar kleine lichte streepjes dan kan het geen kwaad. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 15:13 Onderwerp: |
 |
|
staat de xbox of ligt hij ? want anders kan je beter laten liggen zodat hij minder trillingen kan veroorzaken. En misschien kan je hem op iets trillingsdempend zetten ? volgens mij lukt tapijt wel xd maar als ik jou was zou ik sowieso even contact op nemen met de klantenservice
ps : ik dacht dat dit verholpen was in de nieuwe slim versie ? _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ariose Moderator

Geplaatst: 11 Dec 2011 18:28 Onderwerp: |
 |
|
| No4More schreef: |
| staat de xbox of ligt hij ? want anders kan je beter laten liggen zodat hij minder trillingen kan veroorzaken. En misschien kan je hem op iets trillingsdempend zetten ? volgens mij lukt tapijt wel xd |
Slechte advies, Liggend of staand maakt niet uit en op tapijt zetten is helemaal niet handig i.v.m. warmteafvoer. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Neolite Moderator

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 18:37 Onderwerp: |
 |
|
| Ariose schreef: |
| Slechte advies, Liggend of staand maakt niet uit en op tapijt zetten is helemaal niet handig i.v.m. warmteafvoer. |
Fout, liggend is het beste voor de 360. Denk erom dat dit alleen uitmaakt als de 360 op een loodrechte ondergrond ligt. Pak anders even de waterpas erbij om te kijken of hij op een ondergrond ligt die goed is. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
NoFearz GN Pro Admin

Geregistreerd op: 16 Apr 2006 Berichten: 4357 Woonplaats: Westerlee  |
Geplaatst: 11 Dec 2011 21:11 Onderwerp: |
 |
|
Staand of liggend maakt niets uit. Tenzij je bijvoorbeeld tegen je bureau aanstoot waardoor er trillingen ontstaan. Maar in beide gevallen zijn ze daar dan gevoelig voor. Waren het trouwens ronde krassen? _________________
~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, Origin: Nfear19, Steam: Nfear |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 12 Dec 2011 16:29 Onderwerp: |
 |
|
| Ariose schreef: |
| staat de xbox of ligt hij ? want anders kan je beter laten liggen zodat hij minder trillingen kan veroorzaken. En misschien kan je hem op iets trillingsdempend zetten ? volgens mij lukt tapijt wel xd |
Slechte advies, Liggend of staand maakt niet uit en op tapijt zetten is helemaal niet handig i.v.m. warmteafvoer. |
Hij heeft het over een xbox SLIM, deze SLIM heeft geen lucht gaten aan de linkerkant waar je hem op legt. Dus het gepraat dat de warmteafvoer verbroken word is sowieso niet terecht. En als jij zorgt dat tapijt alleen onder de dopjes ligt zal dat dus ook niet de warmte afvoer belemmeren  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DutchFreeze GN "Bad Company"

Geregistreerd op: 07 Jun 2008 Berichten: 3396 Woonplaats: Zwijndrecht  |
Geplaatst: 16 Dec 2011 16:03 Onderwerp: |
 |
|
En als jij zorgt dat tapijt alleen onder de dopjes ligt zal dat dus ook niet de warmte afvoer belemmeren  |
Jah ok. En hoe wil je dat doen als je tapijt over de hele vloer ligt?? Wat overigens toch wel vrij normaal is.  _________________ "I Love the smell of napalm in the morning" |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
No4More GN "Commander"

|
Geplaatst: 16 Dec 2011 16:19 Onderwerp: |
 |
|
klein vierkantje uit overig tapijt halen en dat op maat snijden voor je xbox maarlaat maar haha _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
12Puddings n00b

|
Geplaatst: 01 Aug 2012 15:47 Onderwerp: |
 |
|
ik zou inderdaad ook zegen, contact opnemen!
Lucht afvoer maakt inderdaad niks uit nee
Waar ik het NIET mee eens ben, is dat liggend of staand geen verschil maakt.
Natuurlijk, hij 'kan' het alle twee. Maar liggend is een stuk stabieler, waardoor hij minder trilt.
Maar dan nog, het lijkt me een beetje raar als JIJ daar iets aan moet doen, omdat de xbox anders je spellen kapot maakt.
Ik denk dat Microsoft zich hier mee bezig moet houden..
Even een belletje, zal het meesten helpen! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
NoFearz GN Pro Admin