GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
krassen xbox 360 slim

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> De Garage
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
nador123
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2011 13:21    Onderwerp: krassen xbox 360 slim Reageren met citaat Back to top

xbox 360 slim maak krassen hoe is dat mogelijk terwijl ik hem niet beweeg of iets?

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GN Ads
Ad

Geplaatst: 11 Dec 2011 13:21    Onderwerp: Advertentie Back to top

Ariose
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2011 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Als je ronden, diepe krassen bedoelt waardoor de disc niet meer leesbaar is en je Xbox nog binnen de garantie valt dan moet je contact met de klantenservice opnemen. Zijn het geen ronde krassen maar kleine lichte streepjes dan kan het geen kwaad.

Profiel bekijken Stuur privébericht
No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2011 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

staat de xbox of ligt hij ? want anders kan je beter laten liggen zodat hij minder trillingen kan veroorzaken. En misschien kan je hem op iets trillingsdempend zetten ? volgens mij lukt tapijt wel xd maar als ik jou was zou ik sowieso even contact op nemen met de klantenservice

ps : ik dacht dat dit verholpen was in de nieuwe slim versie ?

Ariose
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2011 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

No4More schreef:
staat de xbox of ligt hij ? want anders kan je beter laten liggen zodat hij minder trillingen kan veroorzaken. En misschien kan je hem op iets trillingsdempend zetten ? volgens mij lukt tapijt wel xd

Slechte advies, Liggend of staand maakt niet uit en op tapijt zetten is helemaal niet handig i.v.m. warmteafvoer.

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2011 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ariose schreef:
Slechte advies, Liggend of staand maakt niet uit en op tapijt zetten is helemaal niet handig i.v.m. warmteafvoer.

Fout, liggend is het beste voor de 360. Denk erom dat dit alleen uitmaakt als de 360 op een loodrechte ondergrond ligt. Pak anders even de waterpas erbij om te kijken of hij op een ondergrond ligt die goed is.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
NoFearz
GN Pro Admin
GN Pro Admin

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Staand of liggend maakt niets uit. Tenzij je bijvoorbeeld tegen je bureau aanstoot waardoor er trillingen ontstaan. Maar in beide gevallen zijn ze daar dan gevoelig voor. Waren het trouwens ronde krassen?

~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, Origin: Nfear19, Steam: Nfear

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2011 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ariose schreef:
No4More schreef:
staat de xbox of ligt hij ? want anders kan je beter laten liggen zodat hij minder trillingen kan veroorzaken. En misschien kan je hem op iets trillingsdempend zetten ? volgens mij lukt tapijt wel xd

Hij heeft het over een xbox SLIM, deze SLIM heeft geen lucht gaten aan de linkerkant waar je hem op legt. Dus het gepraat dat de warmteafvoer verbroken word is sowieso niet terecht. En als jij zorgt dat tapijt alleen onder de dopjes ligt zal dat dus ook niet de warmte afvoer belemmeren

DutchFreeze
GN "Bad Company"
GN

BerichtGeplaatst: 16 Dec 2011 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

No4More schreef:
En als jij zorgt dat tapijt alleen onder de dopjes ligt zal dat dus ook niet de warmte afvoer belemmeren

Jah ok. En hoe wil je dat doen als je tapijt over de hele vloer ligt?? Wat overigens toch wel vrij normaal is.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
No4More
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 16 Dec 2011 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

klein vierkantje uit overig tapijt halen en dat op maat snijden voor je xbox maarlaat maar haha

12Puddings
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 01 Aug 2012 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ik zou inderdaad ook zegen, contact opnemen!
Lucht afvoer maakt inderdaad niks uit nee
Waar ik het NIET mee eens ben, is dat liggend of staand geen verschil maakt.
Natuurlijk, hij 'kan' het alle twee. Maar liggend is een stuk stabieler, waardoor hij minder trilt.
Maar dan nog, het lijkt me een beetje raar als JIJ daar iets aan moet doen, omdat de xbox anders je spellen kapot maakt.
Ik denk dat Microsoft zich hier mee bezig moet houden..
Even een belletje, zal het meesten helpen!

NoFearz
GN Pro Admin
GN Pro Admin

BerichtGeplaatst: 01 Aug 2012 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Graag even kijken naar de datum in het vervolg

~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, Origin: Nfear19, Steam: Nfear

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Danielle.k
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

NoFearz schreef:
Graag even kijken naar de datum in het vervolg

Jammer alleen dat Nador nooit meer heeft gereageerd hoe dit is afgelopen.

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> De Garage Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: