GamersNET.nl V4 Logo
GamersNET.nl V4 Games
Mario's
  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Nintendo Games
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2004 21:52    Onderwerp: Mario's Reageren met citaat Back to top

De laatste tijd zijn Donkey Kong en mario weer met een flinke opmars bezig (een greep: mario balls, mario vs DK, Donkey Kong King of Swing, Wario Ware twisted en ook de eerste mario party game op de gba komt eraan: mario party advance). mijn vraag aan jullie is: wat vinden jullie hier nou van, en wat vind je de beste game van de deze pasverschenen titels. of vind je dat ze nou maar s moeten stoppen met het maken van nieuwe mario games (op de gba)?

trouwens, de wintercollectie gamemode is binnen: echte gb color schoenen!

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
GN Ads
Ad

Geplaatst: 11 Dec 2004 21:52    Onderwerp: Advertentie Back to top

Krizzle
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 09:40    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nu maar wachten op DualScreen schoenen... Ik vind trouwens dat ze Mario ook wel erg beginnen uit te melken.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Biarmicus
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ze moeten met een mario fps beginnen

MC TiM
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Neeh een Mario FPS is niks Sjoerd, Mario speelt zich af in kleurrijke werelden en moet mensen beschermen. Om Mario nou te veranderen in een Rambo, nou neeh. Overigens vind ik donkey konga de beste, maar die vermeld je niet .

Profiel bekijken Stuur privébericht
Biarmicus
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Donkey Konga die heb ik Die is lol met die trommels, klap, links, rechts links rechts klappen

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

MC TiM schreef:
Neeh een Mario FPS is niks Sjoerd, Mario speelt zich af in kleurrijke werelden en moet mensen beschermen. Om Mario nou te veranderen in een Rambo, nou neeh. Overigens vind ik donkey konga de beste, maar die vermeld je niet .

ik had het over spellen op de gba... en ik zie nog niet zo snel donkey konga op de gba...

Krizzle
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Citaat:
ik zie nog niet zo snel donkey konga op de gba...
Met bijgeleverde mini-bongo's.

Citaat:
Neeh een Mario FPS is niks Sjoerd, Mario speelt zich af in kleurrijke werelden en moet mensen beschermen. Om Mario nou te veranderen in een Rambo, nou neeh.

Maar mij lijkt een Mario shooter wel cool. Maar dan moet ie wel gewoon kleurrijk zijn en vooral NIET realistisch zijn. Met een paddestoelen-geweer ofso. En dan kan je orders geven aan je teamleden (Yoshi en Bowser). Dat lijkt mij cool . Een hele freaky shooter.

Satangel
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ja die mario shooter staat mij ook wel aan

die schoenen trekken toch op niet

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Prince
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Lol, met je voet een computerspel spelen.

Biarmicus
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik had een keer een FPS Mario game getekent.
Paddo geweer, en zo'n bloemetje die vuur schiet past er al bij

nEels
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Haha, die schoenen zijn hip, maar of die dingen nou makkelijk lopen? Liggen vast en zeker ook bij de Scapino.

De laatste Mario-games zijn niet echt vernieuwend en het woord uitmelkerij begint steeds meer naar voren te komen. Maar deze games zijn niet slecht en ook niet een regelrechte kopie van vorige delen (ik heb het nu niet over de remakes op de GBA).

Over de GBA-Mario's ben ik een stuk negatiever. Ook al zijn het goede spellen, het is toch de puurste uitmelkerij die er bestaat om games die op een oudere console geheel over te zetten naar een nieuwere.
Aan de andere kant kan ik deze stap van Nintendo wel begrijpen. Het brengt natuurlijk veel geld op, en de nieuwere generatie gamers heeft deze spellen wellicht nog niet gespeeld. Ook het idee dat je nu waar je maar wil Mario kan spelen is een stukje vernieuwing.

Maar over het algemeen blijf ik vinden dat de GBA vooral een systeem is geworden waarop de uitmelkerij de overhand heeft. Tot nu toe zijn er niet verschrikkelijk veel originele spellen voor de GBA verschenen, behalve Advance Wars en nog een paar titels. De enige echte originele Mario-game op de GBA is tot nu toe die met Mario & Luigi. Super Star Saga heet die volgens mij?

MC TiM
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2004 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

WW schreef:
MC TiM schreef:

ik had het over spellen op de gba... en ik zie nog niet zo snel donkey konga op de gba...

Sorry niet gelezen . Ander vind ik Superstar Saga toch wel goed, de nieuwe games, spreken mij niet echt aan. Ze houden zich niet echt aan de traditionele Mario-kenmerken. Superstar Saga (nu ongeveer een jaar oud) vind ik wel goed. Ook al is het een beetje anders (ik hou, zoals sommige misschien wel weten, van RPG's).

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2004 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

MC TiM schreef:
Ze houden zich niet echt aan de traditionele Mario-kenmerken.

Ik vind Paper mario toch wel behoorlijk aan het blije mario-beeld voldoen...

MC TiM
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2004 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Je zegt zelf dat je het over de GBA-games hebt, dus daar begin ik dan over, begin jij over de nieuwe NGC Mario. Maar die Mario is gewoon ouderwets goed, zoals we Mario kennen dus .

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2004 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

MC TiM schreef:
Je zegt zelf dat je het over de GBA-games hebt, dus daar begin ik dan over, begin jij over de nieuwe NGC Mario. Maar die Mario is gewoon ouderwets goed, zoals we Mario kennen dus .

HUH? paper mario is ook op de GBA hoor!... (zie eerder dit topic..)

MC TiM
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2004 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik zie het niet. En er is geen Paper Mario op de GBA, voor zo ver ik weet dan en naar mijn mening ben ik toch redelijk goed geïnformeerd.

WW
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2004 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

hm.. dan zou ik me wel versgist hebben dan (of ze zijn bezig om paper mario te maken voor de gba, of zo)

ik zat al te kijken in de winkel; waar ligt ie nou??

Satangel
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 25 Dec 2004 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

mario heeft nu ook al een reclamespotje!
op nickolodeon heb ik het al 2 keer gezien
je ziet mario op een GBA SP en dan kondigt hij de nieuwe mario games aan

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
progamer
GN "Spambitch"
GN

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2005 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

de mario games zijn gewoon de beste! ookal worden er veel mario spellen gemaakt het gaat niet vervelen. De sweer blijft dan wel het zelfde, maar het verhaal is toch weer anders.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Quore166V6
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2005 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Mario hoort gewoon bij Nintendo. Dat is al jaar en dag zo. Zelf kan ik nog wel altijd genieten van nieuwe Mario games. Ik vind ze gewoon leuk.

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger ICQ-nummer
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Nintendo Games Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: