|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 02 Apr 2012 14:21 Onderwerp: |
 |
|
En seizoen 2 van Game of Thrones is van start gegaan! De eerste aflevering ga ik vanavond eens bekijken, nu al zin in! _________________ Stiekem nog steeds Mr. Black. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen45 GN "Ultima"

Geregistreerd op: 14 Jul 2007 Berichten: 1834 Woonplaats: Nijmegen  |
Geplaatst: 02 Apr 2012 16:56 Onderwerp: |
 |
|
Episode 3 van Touch was adembenemend zeg. Wat een goede serie! _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Tha Destiny GN "Rocker"

Geregistreerd op: 03 Sep 2004 Berichten: 3295 Woonplaats: Soviet Holland  |
Geplaatst: 03 Apr 2012 02:28 Onderwerp: |
 |
|
Game of Thrones seizoen twee, aflevering een was awesome. Na zeer langzaam downloaden aflevering twee binnen. Nu kijken! _________________ No matter if it's a win, lose or tie. I'm Feyenoord till I die.
Play for the badge on the front and they will remember the name on the back! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 05 Apr 2012 15:29 Onderwerp: |
 |
|
Ondertussen ben ik alweer bij seizoen vijf van The Shield, was is dat toch een heerlijke serie. Binnenkort ga ik maar eens beginnen met Touch. De trailer zag er al best veelbelovend uit. _________________ Stiekem nog steeds Mr. Black. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
bender GN "Ultima"

Geplaatst: 05 Apr 2012 16:20 Onderwerp: |
 |
|
Touch is zeker en vast aan te raden, enkel kut dat mijn internet het niet toelaat om de laatste aflevering te kijken.  _________________ Kevin butler - ''Gaming is having ridiculously huge tv in a one room appartment.''  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen45 GN "Ultima"

Geplaatst: 06 Apr 2012 11:02 Onderwerp: |
 |
|
Episode 4 van Touch gekeken. Man man man, wat een mooie serie. _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 06 Apr 2012 20:33 Onderwerp: |
 |
|
| Inderdaad een prachtige serie. Vond persoonlijk alleen aflevering 3 wat minder. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen45 GN "Ultima"

Geplaatst: 06 Apr 2012 21:03 Onderwerp: |
 |
|
Waarom dat dan? _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 07 Apr 2012 00:36 Onderwerp: |
 |
|
Vond het allemaal iets te vergezocht en iets te veel uitgelegd door de schrijvers. Heel veel "Oh, je deed dit en dat zodat dat ging gebeuren!" door Martin. Een zwaktebod: die zin had je onopvallender kunnen verwerken, of hij was niet nodig geweest als je script duidelijk was  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Daniels_Zwart Eindredacteur

Geregistreerd op: 24 Mrt 2009 Berichten: 2189 Woonplaats: Rotterdam  |
Geplaatst: 07 Apr 2012 01:16 Onderwerp: |
 |
|
Met seizoen 2 van Game of Thrones van start gegaan. Zometeen misschien de tweede aflevering kijken. _________________
Twitter - Portfolio |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Koen45 GN "Ultima"

Geplaatst: 07 Apr 2012 07:54 Onderwerp: |
 |
|
| L30N schreef: |
Vond het allemaal iets te vergezocht en iets te veel uitgelegd door de schrijvers. Heel veel "Oh, je deed dit en dat zodat dat ging gebeuren!" door Martin. Een zwaktebod: die zin had je onopvallender kunnen verwerken, of hij was niet nodig geweest als je script duidelijk was  |
Op zulke details hoor je toch niet echt te letten  _________________
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Burnout Sonic

|
Geplaatst: 07 Apr 2012 09:40 Onderwerp: |
 |
|
| ckerigon schreef: |
Ben benieuwd of er mensen zijn hier die New Girl kijken?
Ik zag die reclame's op RTL5 en heb toen maar eerste paar afleveringen gedownload en ik moet eerlijk toegeven het bevalt me prima  |
Ja ik kijk het Het is niet van het zelfde niveau (vind ik) als een How I Met Your Mother maar toch zeer vermakelijk door Zoey en Schmidt.
| Tha Destiny schreef: |
| Game of Thrones seizoen twee, aflevering een was awesome. Na zeer langzaam downloaden aflevering twee binnen. Nu kijken! |
Heb jij de boeken ook gelezen? Want ik vond de 1ste aflevering niet zo heel sterk eigenlijk. In 1 aflevering zitten bijna 300 pagina's terwijl het boek er 700 heeft. Er waren echt wat dingen die ondergesneeuwd zijn of die ze helemaal niet hebben laten zien die van toegevoegde waarde zijn voor het verhaal.
Wat ik verbazingwekkend vond want seizoen was heel erg trouw aan het boek. Op 1 of 2 stompzinnige veranderingen na  _________________ I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
L30N Eindredacteur

|
Geplaatst: 07 Apr 2012 11:13 Onderwerp: |
 |
|
| Koen45 schreef: |
| L30N schreef: |
Op zulke details hoor je toch niet echt te letten  |
Haha. Dat irriteert mij nu eenmaal, als alles zo overdreven uitgelegd is. Dat maakt het meteen veel minder geloofwaardig; alsof je in het echt ook uren tegen jezelf zou zitten lullen dat je het begrijpt. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Tha Destiny GN "Rocker"

Geplaatst: 07 Apr 2012 17:33 Onderwerp: |
 |
|
| Burnout schreef: |
| Game of Thrones seizoen twee, aflevering een was awesome. Na zeer langzaam downloaden aflevering twee binnen. Nu kijken! |
Heb jij de boeken ook gelezen? Want ik vond de 1ste aflevering niet zo heel sterk eigenlijk. In 1 aflevering zitten bijna 300 pagina's terwijl het boek er 700 heeft. Er waren echt wat dingen die ondergesneeuwd zijn of die ze helemaal niet hebben laten zien die van toegevoegde waarde zijn voor het verhaal.
Wat ik verbazingwekkend vond want seizoen was heel erg trouw aan het boek. Op 1 of 2 stompzinnige veranderingen na  |
Ik heb de boeken nog niet gelezen, verwacht voor mijn verjaardag deel 1 en 2 te mogen ontvangen over een week. Ben dus benieuwd hoe ik er dan naar kijk. _________________ No matter if it's a win, lose or tie. I'm Feyenoord till I die.
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 08 Apr 2012 14:23 Onderwerp: |
 |
|
| Ik heb de boeken nog niet gelezen, verwacht voor mijn verjaardag deel 1 en 2 te mogen ontvangen over een week. Ben dus benieuwd hoe ik er dan naar kijk. |
Dat is een goed plan. Volgende week ben ik ook jarig en ik kon nog wel wat op m'n verlanglijstje gebruiken.  _________________ Stiekem nog steeds Mr. Black. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Tha Destiny GN "Rocker"

Geplaatst: 08 Apr 2012 15:49 Onderwerp: |
 |
|
Ook op 15 april jarig zie ik op je profiel, high five! _________________ No matter if it's a win, lose or tie. I'm Feyenoord till I die.
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sacul Moderator

|
Geplaatst: 08 Apr 2012 16:14 Onderwerp: |
 |
|
17 april > 15 april  _________________ Populairste Member 2012/2013! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Phil CN Crew

Geregistreerd op: 01 Sep 2008 Berichten: 805 Woonplaats: Hooglanderveen (Amersfoort)  |
Geplaatst: 08 Apr 2012 16:39 Onderwerp: |
 |
|
16 april is het beste <3.
EDIT: Btw iemand die Nikita kijkt? Ik heb net seizoen 1 afgekeken, en het is best vermakelijke serie. Nu maar wachten tot seizoen 2 online staat. _________________ Liquor, love and caffeine. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Narcist Moderator

|
Geplaatst: 08 Apr 2012 17:17 Onderwerp: |
 |
|
| Die staat al online hoor ^_^ |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Leon 2.0 Crewmember

|
Geplaatst: 08 Apr 2012 17:26 Onderwerp: |
 |
|
| Ook op 15 april jarig zie ik op je profiel, high five! |
Oh, en (eer)gisteren de afleveringen van Touch gekeken. Erg leuk, al vrees ik toch een beetje dat het steeds een herhaling van zetten is. Jake geeft wat nummers, Martin gaat hier naar op zoek. Hopelijk komt er iets meer variatie in. _________________ Stiekem nog steeds Mr. Black. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |