|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Paus Webmaster GamersNet

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 17:12 Onderwerp: GamersNET V4: meld hier jullie bugs! #2 |
 |
|
Omdat het vorige topic toch wat onoverzichtelijk werd en er al heel veel bugs inmiddels zijn opgelost, start ik een nieuw bug topic.
Belangrijk!
| Citaat: |
| Voor de duidelijkheid probeer ik hier een lijst te maken van de vele bugs die jullie ontdekt hebben. Zo kunnen jullie ook zien of deze inmiddels zijn opgelost of dat ze in ieder geval bekend zijn en op de lijst staan om te worden opgepakt. Mocht jouw melding hier nog niet tussenstaan, dan begrijp ik waarschijnlijk de melding niet of kan ik deze zelf ook niet naspelen. Beschrijf daarom zo goed mogelijk het probleem, eventueel met een screenshots. Alvast bedankt voor jullie moeite! |
_________________ `Mijn longen proeven de wind van de Tijd die blaast langs vallend zand...`

Laatst aangepast door Paus op 10 Jun 2007 20:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Rhemme GN "Sickness"

Geplaatst: 10 Jun 2007 17:19 Onderwerp: |
 |
|
Uit het vorige topic:
| RedX schreef: |
De Gamersnet Poll is defect , ik kan om de 2 dagen stemmen  |
Hmm daar heb ik helemaal geen last van. Worden je cookies niet automatisch gedelete als ze te groot worden (door WindowWasher ofzo)? _________________ He Trashy, wat zei dat ouwe mens van Semple toen je haar AOW-cheque in de fik stak? |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
r_AW GN "Sickness"

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 17:31 Onderwerp: |
 |
|
Bij sommige mensen doen de avatars het wel, bij anderen, bv. mij, doen ze het niet!
Ik weet nog steeds niet hoe dit nou komt!  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Paus Webmaster GamersNet

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 17:33 Onderwerp: |
 |
|
| Cyrus schreef: |
Bij sommige mensen doen de avatars het wel, bij anderen, bv. mij, doen ze het niet!
Ik weet nog steeds niet hoe dit nou komt!  |
Probeer eens een nieuwe te uploaden of te selecteren bij je profiel  _________________ `Mijn longen proeven de wind van de Tijd die blaast langs vallend zand...`
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
r_AW GN "Sickness"

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 17:34 Onderwerp: |
 |
|
Dit is al de 3e ava die ik heb sinds deze versie, dus daaraan ligt het denk ik niet!
Maar ik zal wel ff een nieuwe uitzoeken ...
EDIT: Gedaan, werkt nog steeds niet! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Supreme Link CN Crew

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 19:21 Onderwerp: |
 |
|
En als je nou een via Cheatnow je plaatje Print Screened, in imageshack zet en dan upload?
Beetje vergezocht maarja  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Alfa Warrior PingWing

Geregistreerd op: 13 Jul 2006 Berichten: 5328 Woonplaats: The Gamer Café  |
Geplaatst: 10 Jun 2007 20:27 Onderwerp: |
 |
|
CheatNOW bug.
Als je bij je profiel gaat, zie je nergens staan: E-mail adres.
Of ik heb gewoon fout gekeken.
Maar dat denk ik niet. _________________ ..... - Gordon Freeman
“Every language has an optimization operator. In C++ that operator is ‘//’” |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
r_AW GN "Sickness"

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 20:41 Onderwerp: |
 |
|
| Suprime Link schreef: |
En als je nou een via Cheatnow je plaatje Print Screened, in imageshack zet en dan upload?
Beetje vergezocht maarja  |
Ik heb al eens een geuploade avatar gehad, en die deed het ook niet!  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
truthteller GN "Commander"

Geplaatst: 10 Jun 2007 21:04 Onderwerp: |
 |
|
| Forum topics en items die eenmaal gelezen zijn, blijven nu op gelezen staan en worden niet langer bij een volgend bezoek weer op ongelezen gezet. Dit had te maken met de manier waarop het laatste bezoeken van een bezoeker werd opgeslagen. Dus ook in het profiel van de gebruiker is nu de daadwerkelijke datum te zien van het laatste bezoek. Mocht het zo zijn dat gelezen berichten toch weer opnieuw als ongelezen worden aangeduid, laat dit dan even weten... |
Not here |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Gold_Thunder GN "Goldie"

Geregistreerd op: 01 Jan 2005 Berichten: 3481 Woonplaats: vuilnisbakkenlaan 3  |
Geplaatst: 10 Jun 2007 21:49 Onderwerp: |
 |
|
| truthteller schreef: |
| Forum topics en items die eenmaal gelezen zijn, blijven nu op gelezen staan en worden niet langer bij een volgend bezoek weer op ongelezen gezet. Dit had te maken met de manier waarop het laatste bezoeken van een bezoeker werd opgeslagen. Dus ook in het profiel van de gebruiker is nu de daadwerkelijke datum te zien van het laatste bezoek. Mocht het zo zijn dat gelezen berichten toch weer opnieuw als ongelezen worden aangeduid, laat dit dan even weten... |
Not here |
Dat probleem heb ik ook nog steeds.  _________________
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Paus Webmaster GamersNet

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 22:33 Onderwerp: |
 |
|
Het kan zijn dat wanneer je nu net na de update voor het eerst inlogt, dat je nog steeds oudere berichten te zien krijgt. Maar bij een volgende keer inloggen zou het toch echt goed moeten gaan. _________________ `Mijn longen proeven de wind van de Tijd die blaast langs vallend zand...`
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
r_AW GN "Sickness"

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 22:35 Onderwerp: |
 |
|
Paus, heb je al een idee hoe het zit met mijn ava?  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Paus Webmaster GamersNet

|
Geplaatst: 10 Jun 2007 22:46 Onderwerp: |
 |
|
Uuhh ja, maar die is iets ingewikkelder Kom ik nog op terug  _________________ `Mijn longen proeven de wind van de Tijd die blaast langs vallend zand...`
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wesley GN "Commander"

|
Geplaatst: 11 Jun 2007 12:23 Onderwerp: |
 |
|
| Rhemme schreef: |
Uit het vorige topic:
| RedX schreef: |
De Gamersnet Poll is defect , ik kan om de 2 dagen stemmen  |
Hmm daar heb ik helemaal geen last van. Worden je cookies niet automatisch gedelete als ze te groot worden (door WindowWasher ofzo)? |
Ik kan hier ook eens in de twee dagen stemmen. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sandrus Castus GN "SuperVlaming"

Geregistreerd op: 19 Aug 2005 Berichten: 2685 Woonplaats: Vlaanderen  |
Geplaatst: 11 Jun 2007 12:37 Onderwerp: |
 |
|
Ik ook, maar als ongelooflijk eerlijk persoon doe ik dat natuurlijk niet.  _________________ Calliditas Honorque
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
truthteller GN "Commander"

Geplaatst: 11 Jun 2007 17:51 Onderwerp: |
 |
|
| Paus schreef: |
| Het kan zijn dat wanneer je nu net na de update voor het eerst inlogt, dat je nog steeds oudere berichten te zien krijgt. Maar bij een volgende keer inloggen zou het toch echt goed moeten gaan. |
Nope sorry maar dat is het niet, kan het ergens anders aan ligeen bij mij? Firefox? Vista? |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Paus Webmaster GamersNet

|
Geplaatst: 11 Jun 2007 22:05 Onderwerp: |
 |
|
Nope, zou niet aan de browser mogen liggen. Maar wanneer je de volgende keer op GN komt, krijg je dus nog steeds berichten op ongelezen die je de vorige keer al had gelezen? En hoe oud zijn die berichten dan? _________________ `Mijn longen proeven de wind van de Tijd die blaast langs vallend zand...`
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sandrus Castus GN "SuperVlaming"

Geregistreerd op: 19 Aug 2005 Berichten: 2685 Woonplaats: Vlaanderen  |
Geplaatst: 12 Jun 2007 12:33 Onderwerp: |
 |
|
Nog iets: niet echt een bug, maar toch. Als je in de pagina's bij iemands profiel een bericht wilt zetten, moet je eerst op pagina "2" of "3" klikken. Ook als je een bericht geplaatst hebt springt het terug naar de eerste pagina. Kan hier misschien iets aan gedaan worden? Het zou wel handig zijn als het automatisch op de laatste pagina staat.  _________________ Calliditas Honorque
 |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
r_AW GN "Sickness"

|
Geplaatst: 12 Jun 2007 12:45 Onderwerp: |
 |
|
| Paus schreef: |
Uuhh ja, maar die is iets ingewikkelder Kom ik nog op terug  |
Okee, want het is echt raar dat het bij sommigen wel werkt en bij sommigen niet.
In het vorige topic heb ik het ook al meerdere keren gevraagd, en toen heb ik geen antwoord gehad, dus nu wel hopelijk.  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Nirusu GN "Sickness"

Geplaatst: 12 Jun 2007 14:23 Onderwerp: |
 |
|
Ik wacht nog steeds op de optie om zelf de forum skin te bepalen. _________________ Save the cheerleader, save the world! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |